Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Bekijk resultaten enquête: Had u voor gisteren ooit al gehoord van de Ultimas.
Ja 3 15,79%
Neen 16 84,21%
Aantal stemmers: 19. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 14 mei 2022, 20:07   #81
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
De maatregelen waren er voor iedereen en jobverlies? Hoeveel zijn er hier in België hun job verloren omdat ze niet gevaccineerd waren?
Wie zich liet inspuiten kreeg een CST en werd niet uit de maatschappij verbannen (horeca edm). Dus geen sociaal isolement, en ze mochten zich bijvoorbeeld met de auto doorheen Frankrijk verplaatsen terwijl een ongevaccineerde dat niet mocht. Dus nee de maatregelen zijn niet hetzelfde en ze hebben geen enkele wetenschappelijke basis aangezien experimenteel gevaccineerden het virus gewoon krijgen en doorgeven.

Ik ken persoonlijk mensen die ontslagen zijn ja. En ik ken er heel veel die aan de druk hebben toegegeven omdat ze niet anders konden. Dat weet je zelf ook. Stop met liegen

Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 14 mei 2022 om 20:08.
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2022, 11:51   #82
Oma
Europees Commissaris

Oma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Het paradijs van de antivaxxers kan hun stellingen gaan bewijzen. In Noord-Korea doen ze niet mee met vaccins en is er een coronauitbraak.

Alleen zegt iets me dat e niet echt een zicht gaan krijgen op hoe dat zich verder gaat ontwikkelen.
Bron?
Er is niks geweten over noord-korea dus kunnen ze uit hun duim zuigen wat ze maar willen
De "stellingen" of beter voorspellingen waarin gevaccineerden geloofden zijn al ontmaskerd als leugens en nu zullen ze de gevolgen dragen.
Ongevaccineerden hoeven helemaal niks te bewijzen, de feiten en de tijd wijzen nu al uit dat hun keuze de juiste was.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be