![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
Bekijk resultaten enquête: Had u voor gisteren ooit al gehoord van de Ultimas. | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
3 | 15,79% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
16 | 84,21% |
Aantal stemmers: 19. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik ken persoonlijk mensen die ontslagen zijn ja. En ik ken er heel veel die aan de druk hebben toegegeven omdat ze niet anders konden. Dat weet je zelf ook. Stop met liegen
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 14 mei 2022 om 20:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Er is niks geweten over noord-korea dus kunnen ze uit hun duim zuigen wat ze maar willen ![]() De "stellingen" of beter voorspellingen waarin gevaccineerden geloofden zijn al ontmaskerd als leugens en nu zullen ze de gevolgen dragen. Ongevaccineerden hoeven helemaal niks te bewijzen, de feiten en de tijd wijzen nu al uit dat hun keuze de juiste was. ![]()
![]() |