![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jammer genoeg.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
En het volk, dat bleef maar in het hongerdood verhaal trappen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tegenwoordig met geavanceerde dna technieken zijn er hopelijk minder of helemaal geen "vergissingen" meer. Iemand die zoiets met mijn kind gedaan had zou ik ook dood wensen, maar niemand weet op voorhand of je er toe in staat bent om 't zelf te doen. De meeste mensen niet denk ik, de meeste mensen hebben 'n morele grens die ze niet overschrijden. Ik weet zelfs niet eens of ik zo'n executie zou willen bijwonen, zoals in de VS gebruikelijk is. Mijn kind zou er immers toch niet door terugkomen.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eerst z al die bedragen op z'n rekening(en), verscheidene huizen, al waren 't maar krotten. Hij werkloos meende ik. En plots had hij 't allemaal enkel voor zichzelf gedaan. Er was geen netwerk, geen klanten, niks. Net als Ghislaine Maxwell werd veroordeeld voor 't ronselen van minderjarigen, enkel voor Epstein, geen enkele andere klanten. Niemand die ooit met de Lolita Express meevloog naar Epstein's pedo-eiland.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onbetrouwbaar zijn landen waar je bv na een bekentenis een lager strafvoorstel krijgt dan na ontkennen waar je vaak levenslang te wachten staat. Of wat te denken van "al wat je zegt kan tegen je gebruikt worden. En als je niks zegt ook". België is nu tegenwoordig een relatief safe land wat betreft justitie. Hard waar nodig en menselijk in het algemeen met over het algemeen een zicht op toekomst. En dat is echt nodig. Een gedetineerde heeft hoop nodig. Familie van slachtoffers willen altijd maar één ding en dat is eeuwige wraak. Tot de dag dat ze zelf eens in de fout gegaan zijn. Voor hun zelf tellen altijd andere regels.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 15 mei 2022 om 23:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |