![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die foto's overal. Is dat een manier om mensen van het internet, fakenews en alternatieve feiten weg te houden ? Als dat nog even doorgaat lukt dat wel. Of probeert men geweld tegen zwarten uit te lokken ? Als die foto's zich zo blijven vermenigvuldigen zal dat ook nog wel lukken. Stop aub met het alom plaatsen van zulke wansmakelijke foto's.
![]()
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. Laatst gewijzigd door Vlad : 22 mei 2022 om 05:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De leerlingen van het Xaverius college hebben blijkbaar gelijk gekregen.
https://www.gva.be/cnt/dmf20220521_97222194 Citaat:
Heeft U ook SCHIJT aan de DIVERSITEIT? Laatst gewijzigd door Karel Martel B : 22 mei 2022 om 05:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is geen SOA he Karel.
Het had ook een conventie kunnen zijn van nonnen die eerste hulp training poppen gingen evalueren. Of de Vrouwenbond van Puivelde die hun jaarlijkse competitie kusjesdans hebben gespeeld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
|
![]() Citaat:
Zwak dat u dat vergeten vermelden bent.
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | ||
|
![]() https://www.msn.com/en-us/health/med...ser/ar-AAXzRZ9
Citaat:
Citaat:
Heeft U ook SCHIJT aan de DIVERSITEIT? Laatst gewijzigd door Karel Martel B : 22 mei 2022 om 06:17. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie is hier ouder dan 50 en tegen de pokken gevaccineerd destijds ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja dat het tussen pukkel en puisten fetisjisten sneller gaat verspreiden dat is zeker zo. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou dit afdoend zijn ?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
|
![]() Citaat:
Ouwe mannetjes met jonge blaadjes. Roovers en Doetjes van op de burg, ik vrees dat zij ook risicogedrag vertonen.
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans) Geef nooit een boomerang aan idioten Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 22 mei 2022 om 06:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
|
![]() Ja, je kan ook AIDS krijgen van een bloedtransfusie.
![]() |
#92 | |
|
![]() Citaat:
Als ik Van Ranst bezig hoor, zijn het weer allemaal veronderstellingen, net zoals bij Covid, waar men ook van de ene foute veronderstelling in de volgende overging. Het zal op termijn wel blijken hoe de vork echt aan de steel zit. Als het echt een ziekte is die net zo goed mannen als vrouwen treft, en net zo goed hetero's als homo's dan zal dit gauw blijken bij extra besmettingen. Nu, voor mij, als een ziekte beduidend meer bij een bepaalde groep voorkomt dan bij anderen, moet dat kunnen gezegd worden. Dat gaat niet om stigmatiseren, maar gewoon de groep die een verhoogd risico loopt te sensibiliseren. Ja, AIDS kwam ook nog in andere groepen dan homo mannen voor, maar in Europa bleef het toch voornamelijk een homo mannen ziekte. We zeggen toch ook dat dementie voornamelijk een ziekte van oude mensen is? (ook al zijn er uitzonderingen die het vanaf ergens in de 40 al hebben) En we wijzen vooral vrouwen op het risico van borstkanker, hoewel er een heel klein deel van de mannen ook borstkanker ontwikkelt. Men moet zich niet zo rap gestigmatiseerd voelen. De titel van deze thread is dan natuurlijk wel stigmatiserend.
Deze kaste van beroepspolitici die de politiek mismeestert en dan een potje gaat jammeren over antipolitiek, die kaste mandaatmaniakken, die moet weg. (Jonathan Holslag) Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 22 mei 2022 om 07:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De kiessakken!!!
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ikke! Eén maal tijdens mijn schooljaren en bovendien ook nog eens tijdens mijn legerdienst.
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met name een groot homo event. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tijdens de lagere school, van de legerdienst ben ik niet zeker. Maar niet alle 50-plussers hebben dat vaccin gehad, meestal om medische redenen naar het schijnt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bashingdraden zijn populair. Nu gaat het weer over "perverten", waarmee de draadopsteller natuurlijk holebi's bedoelt.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
|
![]() Ik vermoed dat ik het gehad heb, maar ik kan mij dat niet meer herinneren.
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Wie had er nu gedacht dat we ooit nog mondmaskers zouden nodig hebben?" ![]() "Wie had er nu gedacht dat we ooit nog pokken vaccins zouden nodig hebben?" ![]() Onze experts in ieder geval niet. Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 22 mei 2022 om 08:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |