![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een kerncentrale verslijt eigenlijk evenveel als een stuwdam. Natuurlijk, als men de installatie verwaarloost, komen er problemen en wordt het riskant, maar een goed onderhouden centrale heeft eigenlijk geen eindige levensduur. Het enige wat men kan stellen is dat de oudere reactoren ook minder krachtige reactoren waren ; maar ik zou zeggen: alle beetjes helpen he ![]() Beter een kleine werkende reactor in de hand, dan 10 in de droomlucht, niewaar. Laatst gewijzigd door patrickve : 28 augustus 2022 om 15:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk eens naar hun thermostaat, en vraag eens naar de facturen van hun elektriciteit, gas, hout voor hun houtstoof en benzine voor hun brommerke.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar toch zal Rusland terug een handelspartner (moeten) worden. En vlugger dan "decennia". Wat wel voor langer dan "decennia" mag (moet) gelden: we mogen nooit meer afhankelijk worden van Rusland (en soortgelijken).
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet alleen zeveraar De Winter en co hebben zich laten vangen door Putin, maar wel degelijk iedereen. Merckel op kop. Iedereen dacht: met wie je wederkerig-lucratief handel drijft, die zal je geen oorlog aandoen. Extreem-rechts, voor zover dit bestaat in Vlaanderen (want het is nogal soft) is vuil op vele vlakken, maar als je ze zomaar loos van alles beschuldigt, dan werk je contraproductief.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 28 augustus 2022 om 16:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is nochtans waar he. De hoeveelheid kruisbranden van negers en zo is op een totaal verwaarloosbaar peil, en de meeste mensen die jij van extreem-rechts verdenkt hebben daar zelfs nog nooit aan deelgenomen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens de nog veel hardere noot die we moeten kraken is alle banden verbreken met China ook. Maar dat kunnen we nu niet aan, dat is voor volgend jaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe kan een land met kuststreek alsnog water tekorten hebben voor de landbouw?
Ligt het nu aan mij? Zie ik het te simpel of hebben wij echt volslagen idioten die ons land besturen? EN ge moet niet zeggen dat het klimaat het hier niet toestaat, want tijdens hittegolven zou zoiets dus vollen bak produceren he, zonder 1 gram co2 uit te stoten. Wees wel zo ecologisch het residu niet terug in zee te dumpen, maar te zuiveren en verkopen voor zee-aquaria en meer. In de middeleeuwen destilleerde men al zeewater om te overleven op zee, maar de moderne mens kan niet eens meer de landbouw van water voorzien? Dat gaat er bij mij dus echt niet in he! Terwijl ik klaag steeg de zeespiegel enkele nanometers.
Job 13:5 Laatst gewijzigd door CUFI : 28 augustus 2022 om 19:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Terwijl de russen (China enz.) zelf ingezet hebben op kernenergie, zelf op vlot voor in het Hooge noorden!!!! kernenergie centrales waar de russen in Oekraïense naar op zoek gingen om in te lijven, zelfs deze van Tsjernobyl hebben ze als nog bekeken, pfffff. >>>>> Energie is al gans de geschiedenis strategisch !!!!<<<<< ![]() ![]() kernenergie centrales die bij de bouw voor zien waren om van af nu nog zeker veilig nog 20 jaar te kunnen produceren! het volk word gegijzeld hier in het macht spel van groen, dat is heel zeker, ![]() Poetin is zich heel bewust van onze EU zwakte aan de inval in Oekraïne begonnen. De zwakte van EU waar Trump naar verwees. Bovendien hebben de EU staten enorme schulden opgebouwd door op zeer veel geld verslindende "humane" zaken geld in Maffia toestand de te pompen! Nederland levert openlijk wapens aan Oekraïense en toevallig is plots er nu het enorme vluchtelingen probleem in Nederland..... T'ja de Russische pc trollen hebben ook hier weer en steeds weer naar verwezen en links en extreem links Groen springt er op .......... geld of geen geld het "westen" moet kapot!!!!!!
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 28 augustus 2022 om 19:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Waardoor de Zwitsers nu maar met een inflatie van 2% zitten terwijl de rest van het westen rond de 10% inflatie zit!!!!! geen face nieuws >>> juiste feiten!!!!!
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach collega, vergeef het hun, want zij weten niet wat zij doen!
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er waren drie voorwaarden: - bevoorradingszekerheid - betaalbaarheid - ecologisch beter dan het alternatief. Vandaag blijkt dat aan hoeveel voorwaarden voldaan is?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stop beste mensen.
Ze willen dit. Ze willen dat wij het ons beklagen en smeken naar het enige alternatief daarnaast. Terwijl we beter zeggen: steekt die gas EN kernenergie in ulder reet en help ons off grid gaan, zorg dat onze boeren voldoende water hebben. Ze worden verdorie dik genoeg betaald, moeten ze daarbovenop nog lobbyen? Volstrekt niet!
![]() |
#97 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dan eindigen we weer met een 'Neville Chamberlain' met een 'Peace for our Time' Nee, we moeten Rusland straffen en in de tussentijd Europa, dusdanig herbewapenen, dat we niet meer afhankelijk zijn voor onze defensie van de VS, maar dat wij als loyale bondgenoot dat zelf kunnen. Liefst met de militaire capaciteit om de belangen van Europa ook buiten Europa te kunnen verdedigen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weinig consequent allemaal en vooral ongevraagd.