![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je reageert op antwoorden van retorisch bedoelde vragen valt de retoriek weg. In jouw geval begint dan het schelden. Of bedoel je "hé kieksen" louter retorisch ?
Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 17 november 2022 om 14:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor een gelovig persoon gaat het niet over fantasie. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 17 november 2022 om 14:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu beweer ik niet dat ik gezond verstand heb. Maar ik geloof in mijn eigen sprookjes en dring die niet op aan iemand anders.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 17 november 2022 om 14:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga die niet opdringen aan de mede forumleden. Dat schreef ik al.
![]() |
#86 | |||||||
Europees Commissaris
|
![]() Neen, de hoofddoek is een kledingvoorschrift van een uitheemse woestijn ideologie dat zich verschuilt achter godsdienst/geloof, dat is géén belgisch grondwettelijk recht waar overigens de scheiding kerk/staat wet is.
Citaat:
Door de hoofddoek onderscheiden moslima's zich van de gangbare cultuur waarin geen hoofddoek wordt gedragen en worden alle vrouwen zonder hoofddoek dus gediscrimineerd en de gelijke behandeling van alle vrouwen geschonden door het dragen van de hoofddoek. Moslima's zijn dus door het dragen van de hoofddoek degenen die alle andere vrouwen discrimineren en zichzelf buiten de maatschappij plaatsen. Citaat:
Citaat:
Segregatie ipv integratie. Citaat:
Geloofsbelijdenis behoort tot de privésfeer zoals voor elk geloof. Citaat:
Voor de klas staan met hoofddoek is geen neutraliteit maar een geloofsbelijdenis in een omgeving waar neutraliteit én gelijkheid wettelijk moeten gewaarborgd worden. Citaat:
![]() Een islam hoofddoek is NIET NEUTRAAL, dat is een...geloofsbelijdenis?? ![]() Citaat:
De neutraliteit in Artikel 24 van de grondwet wordt pas geschonden door de hoofddoek voor de klas wél toe te staan. Scholen die de hoofddoek verbieden, respecteren en waarborgen, niet enkel de neutraliteit, maar ook de gelijkheid van alle vrouwelijke leerkrachten! Een middeleeuwse moslima met kopvod heeft sowieso niks verloren in het katholiek onderwijs. Als ze voor de klas willen staan, dan moeten ze de wetten volgen en niet de sharia. Een hoofddoek kan niet in een katholiek land op (katholieke ea) scholen, net zomin als een non (zonder kap ![]() Dat moslima's met hoofddoek die voor de klas willen staan maar naar iran of elk ander islamitisch land trekken om les te geven maar daar komen ze helemaal niet aan de bak omdat ze minderwaardige vrouwen zijn die jongens niet mogen onderwijzen en waar meisjes zelfs geen onderwijs mogen volgen! ![]()
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben in de war en trek me uit de discussie weg.
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Helemaal niet. Het toont alleen aan dat je een aanhanger bent van een fascistische ideologie. Volledig vergelijkbaar met het dragen van een swastika op je kledij. Jij blijft hier maar beweren dat de Islam een geloof is, maar dat is het natuurlijk niet. Het is een fascistische politieke ideologie die we hier met haar en wortel moeten uitroeien. Zoiets hoort niet thuis in een schoolgebouw
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 18 november 2022 om 16:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#90 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Je vond de hoofddoek toch een "grondrecht" waarmee jouw erfgoed en cultuur worden vermoord? Dat komt ervan als mensen gaan leuteren zonder te weten waar ze het over hebben en dan onwetend zelf hun overname door een uitheemse ideologie verdedigen, net zoals de domme linkiewinkies en poco's.
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet de moslims vermoordden onze cultuur, maar mijn eigen volksgenoten. Ontchristenen van Europa was 1, wat kwam in de plaats? Massa consumptie, wegwerpmaatschappij, abortussen, ene scheiding na de anderen, etc... Izebel-feministen zijn de heksen van deze tijd.
![]() |
![]() |
#92 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leg het dan beter uit.
Citaat:
Het enige de "moslims" willen is dat we als goeie dhimmies belastingen betalen, en uit ellende toch bekeren. Zonder breugelfeesten, zonder inventiviteit. Het hard werken is voor de slaven. Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan moet je het uitleggen voor Oma en ik, niet blind of te dom om te kunnen lezen.
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ge al niet uitgelegd krijgt dat zwarten met dieren vergelijken racistisch is...
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De soort mens, welk kleurtje, geurtje of smaakje dan ook valt onder deze classificatie. Rijk: Animalia (Dieren) Stam: Chordata (Chordadieren) Klasse: Mammalia (Zoogdieren) Orde: Primates (Primaten) Infraorde: Simiiformes (Apen) Familie: Hominidae Geslacht: Homo Dat er exemplaren tussen zitten die met moeite zelfstandig kunnen ademen en/of functioneren in een samenleving, da's een ander verhaal.
![]() |
![]() |
#98 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Niks van aantrekken mensen, CUFI is in de war. Het ene moment wordt er warm geblazen en het andere koud. U kunt het vergelijken met wartaal of leuteren. Gun die mens z'n moment de gloire, Het besef dat hij verward is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is wat het is. Zelf was ik alles waar ge “foob” achter kunt plakken, maar kheb verdorie wel het besef nu te weten waar het probleem ligt. Tis ik en mijn eigen mensen. Niet de hoofddoek of andere culturen.
![]() |
![]() |
#100 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |