![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Mogen bedrijven klanten weigeren op basis van hun geaardheid ?? | |||
is ok |
![]() ![]() ![]() |
6 | 50,00% |
is niet ok |
![]() ![]() ![]() |
6 | 50,00% |
ik weet het niet |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
ik trek mij er geen zak van aan |
![]() ![]() ![]() |
1 | 8,33% |
Ik verhuis |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
ik zou ze wel bedienen , maar heb ze liever niet in huis !! |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
ik zou 3 deuren in mijn zaak zetten , hetero , homo , non-sex |
![]() ![]() ![]() |
1 | 8,33% |
holebi's zijn ook mensen zoals iedereen |
![]() ![]() ![]() |
3 | 25,00% |
buiten ermee , hoe dan ook .... |
![]() ![]() ![]() |
2 | 16,67% |
iedereen is welkom in mijn zaak |
![]() ![]() ![]() |
1 | 8,33% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 12. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ja, die zaak had eigenlijk nooit tot aan het hooggerechtshof mogen geraken
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
|
![]() Het lijkt me een goed idee om dit af te dwingen vooraleer er een derde partij bij betrokken is.
![]() |
#83 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Waar komt dit op neer?
Homofobe lorie smith wil wettelijk kunnen discrimineren en daarvoor wil ze de anti-discriminatiewet laten vernietigen door het hooggerechtshof conservatieven. (Want ze zou evengoed gewoon de homo klant kunnen geweigerd hebben, ze mag haar klanten kiezen...maar ze stapt naar de rechtbank terwijl zij degene is die discrimineert en de anti-discriminatiewet overtreedt. ![]() Maar dat zou dan betekenen dat wettelijk ook elk bedrijf - alle zwarten, gehandicapten, mannen, vrouwen, moslims, joden etc..... en zijzelf als christen - ook mogen discrimineren. Ofwel is dit een reclamestunt van een mediageile aandachtshoer voor haar zaak geweest ofwel heeft deze homofobe, christelijke muts zich voor de politieke kar laten spannen en heeft een (republikein/democratische?)lobbyist haar wat in het oor gefluisterd met een envelopke onder de tafel. Je zou er niet van moeten verschieten in deze corrupte, knettergekke wereld. ![]() Onze msm leugenaars kunnen zich beter focussen op de aantasting en vernietigingen van ONZE burgerrechten in eigen land dan te kijken overzee naar hetzelfde circus in de vs waarover ze het wél hebben dat "verworven rechten in gevaar zijn!" Heeft iemand trouwens al bij onze propaganda leugenmedia de uitspraak van deze zaak in juni al ergens gelezen?
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De media alhier is het dictee van nwo fascisten.
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En, het gaat om het recht te mogen discrimineren. Dat moet je hier maar eens proberen af te dwingen. Gewoonweg hilarisch. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En zoals het nu staat Het lijkt erop te gaan uitdraaien dat Scotus gaat beslissen dat het mag als het om ‘custom’ (op ‘maat’ gemaakte) producten zijn. Gevaarlijke uitspraak want wat is niet ‘custom’? Maga gaat dat begrip tot in het absurde generaliseren. Custom coctail, custom sandwich, custom bus (met kruisbeeld), custom fiets,… Citaat:
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 12 december 2022 om 11:04. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is erger dan een reclamestunt, het is een opstap naar legale discriminatie.
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is er verkeerd aan discriminatie ? Enfin, het TOELATEN van discriminatie he, we hebben het niet over de wetgever die discriminerende wetten zou invoeren.
Laatst gewijzigd door patrickve : 12 december 2022 om 11:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze zaak is juridische onzin en het is erg dat Scotus daarin meegaat.
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Positieve discriminatie is per definitie legale discriminatie.
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
|
![]() Citaat:
/s
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk, je bent een bakker en je maakt broden, die allemaal dezelfde zijn, en je biedt die aan aan klanten. Er komt transgender binnen die een brood wil, ZOALS IEDEREEN. Er is geen reden om die transgender dat brood niet te verkopen, je hoeft zelfs niet te weten dat het een transgender is. Maar nu ben je een fabrikant van dildo's, die je op maat maakt, en je bent gewoon van te werken met de wensen van blonde blanke vrouwen als klant. Nu komt daar een transgender binnen die een heel speciale dildo wil, gemaakt op maat van zijn/haar/het voorgat. Dat wil je niet, het past niet in het soort dingen die je met kennis en kunde wil en kan maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En in het huidig proces gaat het over het maken van websites. Dat is echt geen kunst hoor, dat kan ik ook.
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Benoem concreet wat uw geloof leert, dat resulteert in: religioten, wappies, x, y en een andere resem aan scheldwoorden.
Wij, die geloven, hebben in heel die periode nooit terug gescholden of homofielen uit onze kerken geweerd. (Politici voor fascist uitschelden telt niet mee)
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://inclusive-churches.eu ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200504_04944220 Gelukkig heeft die kerel niet veel meer van doen !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Discriminatie kan en mag je formeel niet toelaten op wettelijke basis. Anderzijds, als ik een schilderij wil maken van een naakte negerin, dan vind ik dat ik de blanke kandidates mag weren. Dat is geen discriminatie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Speciaal zaken voor honden , speciaalzaken voor katten
speciaalzaken voor +maatje 46 , groentenwinkel , beenhouwer , ....
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN