![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Je moet natuurlijk wel eerst uw licht opsteken in het buitenland. Sommigen leven immers enkel onder hun eigen kerktoren.
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat uitleg over electromagnetische straling:
Citaat:
En voel een stekende koppijn opkomen... ![]() Er was eens een tijd dat Toyota teveel hybrides verkocht in de ogen van de concurrentie, jeweetwel op zulke electrische dingen waar men soms vele uren mee rijdt en er vlak boven zit. Uiteraard kwamen dan de mythes op dat het gezondheidsschadelijk zou zijn en dat die emf van hybrides wel veel hoger zou kunnen zijn dan gewone autos. Men was het dan uiteindelijk zo beu dat men het deskundig ging meten. En wat bleek? Er waren ICE die veel meer straling afgaven dan de hybrides. De Toyota Prius lag in het middenveld, maar de Chevrolet Cobalt (ICE) gaf wel 7,5 meer mG af... De beste Toyota hybrid gaf 15 maal minder af dan die uitschieter Cobalt... Het is maar een kwestie van electeische afwerking, ttz hoe je de draden legt en beschermt en de koppelingen sowieso. Citaat:
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 19 januari 2023 om 11:45. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 19 januari 2023 om 11:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lijkt me rijp voor emigratie naar een regio zonder electriciteit. Eerst uitproberen natuurlijk.
Naar analogie van: https://www.longforum.nl/discussion/...-zuivere-lucht
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus die technologie bestaat al jaren, daar deden ze het volgens mij niet via 4G maar dus ook via de electriciteitsdraden zelf, want 4 G bestond toen nog niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 19 januari 2023 om 11:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die GSM die een hele dagen tegen uw kloten zit daarintegen, ... kom zie het als een vorm van anticonceptie. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat is vooral hun probleem he. Zij moeten maar zorgen dat ze dat signaal binnen krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Volgens de grondwet is de woonst heilig. Dat betekent dat niemand iets te koeken heeft in en over mijn woning, dat niemand erin komt als ik dat niet wil...dat is trouwens woonstschennis en inbraak. Als netbedrijf bouwt en beheert fluvius de publieke nutsleidingen in de straat voor de betalende diensten aan de burgers te leveren. Ze staan maw ten dienste van de bevolking en hebben geen zaken en beslissen niet over onze privé IN onze huizen en ze hebben nog minder iets onnodig en verspillend onder dwang "algemeen" voor te schrijven zoals digitale brol voor werkende meters. Gij vindt dat iedereen de baas mag komen spelen in jouw huis? (Niet verwonderlijk want gij vindt ook dat de politiek de baas mag spelen over jouw lijf) Wel, bij mij komen ze niet over de drempel en beslis ik alleen over mijn lijf en gezondheid.
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik moet zeggen dat ik mij niet echt goed kan indenken waarom men zich zoveel ambras zou op het hoofd halen terwijl er per definitie een draad ligt, die van de stroom. En als er nu 1 ding is dat die meters niet zijn, dan is dat "mobiel" he
![]() Maar ja, het zal niet de eerste keer zijn dat een groep ingenieurs zichzelf plezier wil doen met een ingewikkelde manier om iets op te lossen, waar de gekende oplossing voor de hand ligt. En ja, er zullen wel omstandigheden zijn waar er problemen zijn met het doorsturen van een signaal op draden, omdat men teveel filters en dergelijke heeft ingebouwd of ditte en datte, maar ik zou vermoeden dat die gevallen zeldzamer zijn dan de omstandigheden waarbij een draadloze verbinding problemen kan hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Gij plooit voor voorwaarden want anders heb je geen recht op publieke basisbehoeften? Ze zijn verplicht om publieke basisbehoeften te leveren aan de bevolking in ruil voor betaling waarmee ze dan winsten maken. ![]() Voorwaarden afdwingen of anders het onthouden van publieke basisbehoeften is chantage en dat is strafbaar. Wat is er gebeurt met: wie betaalt, bepaalt? ![]()
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Indien je toch elektriciteit wil, zal Fluvius zich toch moeten bemoeien met uw privéwoonst. Denk alleen al maar aan de aansluiting die moet worden voorzien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat u wenst maakt het nog geen realiteit. Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 19 januari 2023 om 16:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs voor de rioolaansluiting moet ge voldoen aan de modaliteiten die voorgeschreven zijn. Maar ja, sommigen moeten daarvan bleiten.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of denk maar aan de talrijke voorschriften bij nieuwbouw en grondige renovaties. Het is niet omdat 'uwe grond' is, dat men zich bij nieuwbouw niet moet houden aan de verplichte installatie van een regenwaterput. Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 19 januari 2023 om 17:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |