![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Die veralgemeningen Walen, Vlamingen, allochtonen, autochtonen, enz dat is voer voor simpelen van geest. Mensen met een beetje verstand laten zich niet vangen aan die politieke spelletjes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals Barbara Pas terecht zegt, het is geld dat Vlaanderen en Wallonië bij elkaar houd. https://www.youtube.com/watch?v=LaH9VjLSThc |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Na Magnettes uitspraak "Vlamingen willen hard werken, Walen genieten liever van het leven": “Ook veel Walen voelen zich geschoffeerd”
Is de clowneske figuur Magnette aangevallen door zijn eigen megalomanie???? p.s. De link die ik gezet heb om reden van dat ik geen abbo heb op welke krant dan ook.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 7 februari 2023 om 23:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook Vlaanderen heeft, wat de sociale zekerheid betreft, in tegenstelling met de Nederlanders, een hangmatsysteem. Maar ze hangen er toch iets minder in dan de Walen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze morgen mocht ik vaststellen dat heel wat politieke commentatoren mijn uitdrukking "in de voet geschoten" hebben gebruikt, ik vind dat wel triestig dat ze niet wat origineler uit de hoek zijn gekomen anderzijds streelt het mijn bescheiden ego wel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Heeft U ook SCHIJT aan de DIVERSITEIT? Laatst gewijzigd door Karel Martel B : 8 februari 2023 om 07:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Magnette zegt eigenlijk het volgende: 1) Vlamingen zijn onnozelaars die hard werken, Walen weten hoe te genieten van het leven. 2) De hardwerkende onnozelaars van Vlamingen zijn nodig om de superieur genietende Walen hun genot te blijven financieren (dat heet hij "sociale zekerheid"). 3) Mochten die hardwerkende onnozelaars van Vlamingen eraan denken om niet meer het Waalse genieten blijven te financieren, dan komt dat omdat het schandalige extreem rechtse fascisten zijn, en dan worden ze de risée van Europa. BDW moet zijn klep houden over het ophouden van het financieren van het superieure Waalse genieten (een concept dat "Belgie" heet volgens hem). Hij moet niet weten van VB noch van PTB, dat zijn partijen die nooit meegewerkt hebben aan het financieren van het superieure Waalse genieten van het leven, en zijn dus een schande. Zoveel eerlijke arrogantie heeft een Belgisch politicus eigenlijk nog maar zelden aan de dag gelegd. Laatst gewijzigd door patrickve : 8 februari 2023 om 07:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Franstaligen zijn meer "je-m'en- foutisten" dan de Vlamingen. Het Vlaams-Nationalisme brengt gewoon helemaal geen effect bij de Franstaligen.
Ondanks het afkakken van de Franstaligen, komen die laatsten nog steeds in Vlaanderen wonen of werken. Jawel, ook werken. Ik heb in Vlaanderen gewerkt. Ik heb Walen hun Wallonië zien verlaten om naar Vlaanderen te verhuizen, kwestie dichterbij hun job te zijn. En waar was het? In Leuven! De "Walen Buiten" van toen werd dus door een "Walen Binnen" vervangen en het is heel goed zo! En geloof me vrij, de Franstaligen stellen zich helemaal niet de vraag te weten "of ze er kunnen komen of niet". |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Eerst werken en dan genieten zoals je het nu doet." De waal zegt: "Wij slaan dat eerste liever over." Staat letterlijk zo in het artikel i.v.m. die visser. |
|
![]() |
![]() |