![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
Bekijk resultaten enquête: Wilt u Rusland vernietigd zien worden? | |||
Ja, de Russische natie moet volledig uitgeroeid worden en vernietigd. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 8,70% |
Nee, Rusland is een prachtig land met een rijke cultuur maar met een halve gare president. |
![]() ![]() ![]() |
21 | 91,30% |
Aantal stemmers: 23. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Veel serieuzer dan dat ik jou neem.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarom dat men in Moskou de grootste Moskee ter wereld gezet heeft? Begrijpe wie begrijpe kan? ![]() p.s. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 23 februari 2023 om 09:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door patrickve : 23 februari 2023 om 10:00. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarmee is alles gezegd he. Laatst gewijzigd door patrickve : 23 februari 2023 om 10:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, als de argumenten op zijn he
![]() Als we hier de Russofielen wat meer dan een jaar geleden mochten geloven, had Oekraine helemaal niks te vrezen van Rusland, en was het ook Amerikaanse propaganda dat ze zouden binnenvallen, want kijk, de Vladimir ontkent het ![]() Laatst gewijzigd door patrickve : 23 februari 2023 om 10:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Bach : 23 februari 2023 om 10:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ZELFS mocht ik in het algemeen geen voorstander zijn van zoveel mogelijk doden (maar ik ben nu eenmaal ecologisch geinspireerd, en bovendien ben ik ook "biologisch" geinspireerd door de uiteindelijke zin van het leven als zoekalgoritme naar superioriteit in het uitroeien) dan nog zou puur strategisch gezien voor het Westen, zoveel mogelijk doden in Oekraine de beste oplossing zijn. Omdat we gekneld zitten tussen 2 punten: 1) Rusland mag niet verliezen. Als ze verliezen krijgen we een tweede nazi Duitland reactie. 2) Rusland mag geen winst boeken, want als ze winst boeken spelen ze verder, en de volgende op de lijst is Europa (Polen of zo). Rusland moet dus "winnen" en ze moeten daar verlies mee boeken. Dat is de enige mogelijkheid om veel brokken in Europa te vermijden. De normale optie, zoals met nazi Duitsland of zo, ginder alles platgooien en de Russen naar het stenen tijdperk bombarderen, is geen mogelijkheid door de Russische kernwapens. En vergeet ook niet dat eens "overwonnen", Oekraine tegen ons zal gekeerd worden zoals Wit Rusland en een extra invasie wapen zal worden. Dan schiet er niet veel meer over dan hen met veel bloed en tranen een puinhoop laten te "winnen" he. Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door patrickve : 23 februari 2023 om 10:11. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() “Overwegend Europees”??? Mocht Rusland als staat territoriaal ophouden aan het Oeral-gebergte dan zou dat nog een aanvaardbare omschrijving zijn. Maar de realiteit is anders. Het land is territoriaal Europees tot aan de Oeral met daar achter een enorm Aziatisch koloniaal gebied. Sociologisch en politiek is het niet Europees, integendeel het gedraagt zich als een Europa vijandige en bedreigende entiteit.
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort. Laatst gewijzigd door quercus : 23 februari 2023 om 10:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Dat hele Nordstream gedoe is opgedoekt en maar goed ook. We waren op een gluiperige manier afhankelijk geworden van een dictatoriale staat. De ganse EU bevolking werd gehypnotiseerd door een ruzzische slang met slijmerige woorden en loze beloftes. Gelukkig heeft Oekraïne ons wakker geschud. Toch zijn we nu, helaas, nog steeds niet helemaal wakker geschud. De islamisering van onze leefomgeving en maatschappij blijft doorgaan. Wat je best kan zien in Brusselse haarden. Daar staat een moslimmachtsovername voor de deur. Het uiteenvallen van de sovjet unie was het slechtste wat ons kon overkomen. Het was de grootste geopolitieke catastrofe van de twintigste eeuw voor ons burgers, wat enkel heeft geleid tot vele westerse jobs die ingevuld zijn door goedkope arbeidskrachten uit het oosten en dertig jaar later een oorlog. De rest is allemaal politiek en wederzijdse belangen van twee supermachten om op je eerste vraag te antwoorden. Een erg goed overzicht hoe alles boven ons hoofd zich afspeelt : Koude oorlog |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het is spijtig dat de Russen onze vijanden blijven, maar het is nu eenmaal zo. Daarnaast hebben we een monumentaal makakkenprobleem. Maar die twee hebben niks met elkaar te maken. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als hij enkel de donbass wilde, waarom probeerde hij dan Kiev in te palmen? Hij wil heel Oekraïne. Hij wil(de) oprukken tot Berlijn, maar zo ver is hij niet geraakt. En verder begrijp ik niet waarom je altijd over het verenigd koninkrijk praat. Die zitten niet eens in de EU.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
|
![]() Citaat:
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 23 februari 2023 om 13:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#95 |
|
![]() Da’s gewoon wat gaslighting, kerel, ingegeven door uw eigen irrationele angst.
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch wel, ze hebben een flink deel van Europa bezet gehouden, dan een moment van zwakte gehad, en willen nu terug Europa voor een deel oppeuzelen.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is eigenaardig dat we de vredelievende bedoelingen ons aangaande moeten veronderstellen van een entiteit die al voor een halve eeuw half Europa bezet hield, en nu weer actief zijn buurlanden is aan het binnenvallen onze richting uit, maar dat het uiteraard perfect gerechtvaardigd is om mee te gaan met het idee dat de NATO Rusland zelf had willen gaan veroveren via Oekraine en dat men de "preventieve verdediging van Moeder Rusland" via aanvallen op buurlanden daarmee goedpraat. Laatst gewijzigd door patrickve : 23 februari 2023 om 14:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
|
![]() Citaat:
De raap die voor de neus moet gehouden worden zijn de niet-bewezen agressieve motieven van het huidige rusland. Door "guilt by association." WANT STALIN. Ge kunt evengoed zeggen dat de gas-elektriciteitscentrales in duitsland eigenlijk incognito gaskamers zijn, want den dolf heeft vroeger ook eens raar streken uitgehaald. Nope, ik trap er niet in. De enige agressiviteit van de russen is het front verlegd te hebben tot aan de Dnjepr op militaire manier in plaats van politieke manier. Allez, ze zijn er bekanst. Ze winnen het mandaat dat ze verkregen hebben binnen de minsk-akkoorden op militair-politieke-manier uit, omdat hun "partners" intussen hebben toegegeven dat het op "gewoon-politieke-manier" nooit zou uitgewonnen kunnen worden. Lees Von Clausewitz nog maar eens.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 23 februari 2023 om 15:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wilt u Rusland vernietigd zien worden?
Toch is de tijd gekomen om er wat aan te doen want hun leider gaat maar verder en verder met moorden. Poetin kondigt versterking Russisch kernwapenarsenaal aan https://www.msn.com/nl-be/nieuws/oth...fptaskbarhover Trop c'est trop? Nu mag men Rusland van de kaart vegen want zij doen te gevaarlijk in de zin van dat niet alleen de Oekraïne verder het slachtoffer is na Zelenski zijn uitspraken en het zo allemaal begonnen is maar dat het voor ons allemaal gevaarlijk aan het worden is of al is.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |