Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 januari 2005, 18:10   #81
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Meia noite
Ik heb ook nooit gezegd dat BY een extremist is trouwens. De reden voor de afkeer van zijn ideeëngoed ligt in de belachelijke discussies die hij aanging als student zijnde, en er niet in slaagde ook maar 1 iemand te overtuigen. Integendeel zelfs.

De reden waarom ik de BUB extremistisch beschouw ligt in het feit dat u federaal België zoals het bestaat in zijn huidige vorm wil afschaffen. (zie bvb naar de ontkenning van de splitsing van de provincie brabant).

Daarenboven beschouw ik de monarchie als een niet-democratische instelling (erfelijke titels behoren tot de middeleeuwen, en niet in een maatschappij die al 200jaar door de Verlichting getekend is). Of hij goedkoper is dan een president weet ik niet(maakt ook nieveel uit voor mij, ik vermoed dat 1president goedkoper is dan een hele kliek coburgers). Ik weet wel dat het enige wat de koning moeten doen heeft om aan zijn macht te geraken, geboren worden is. Kortom, geen enkele persoonlijke verdienste.

BUB is tegen vreemdelingenstemrecht, wat ondemocratisch is in mijn ogen.

Voorts staat in u programma een fundamentele fiscale ongelijkheid ingeschreven tvv van gezinnen (itt alleenstaanden)

Volgens het justitionele programma van uw partij, is de BUB voor een minimale invulling van het vrijheidsbegrip, en gekant tegen vervroegde vrijlatingen (recht op 2e kans? iemand?).

Valt het u ook op dat bij vele van uw standpunten, de BUB héél dicht aanleunt bij die andere extremistische partij: het VB?
Neen.
Patriot! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2005, 01:35   #82
Meia noite
Provinciaal Gedeputeerde

Meia noite's schermafbeelding

Standaard

Ah, u leeft nog zie ik.
Ik dacht al dat u al die tijd ging gespendeerd hebben aan het zoeken van tegenargumenten...Jammer, uw nee komt nogal zwak over, zeker als je in gedachten houdt dat het net j�*j was die me om argumenten had gevraagd om mijn stelling te onderbouwen.
Voor de rest veel succes met uw 1e uniefexamens binnenkort, ik hoop dat u de vragen beter kan beargumenteren dan wat u hier meestal tentoon spreidt.
Meia noite is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be