![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Website van de Baron terug toelaten? | |||
JA, een anti-VB website moet hier ook kunnen |
![]() ![]() ![]() |
40 | 38,46% |
JA, er staat niks illegaals of onwettigs op |
![]() ![]() ![]() |
27 | 25,96% |
NEEN, die staat vol laster over het VB |
![]() ![]() ![]() |
28 | 26,92% |
NEEN, vrije meningsuiting alleen voor het Eigen Volk |
![]() ![]() ![]() |
9 | 8,65% |
Aantal stemmers: 104. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#82 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
[size=1]Nationalisme: het begint met een lichte verkoudheid en het eindigt met de cholera.[/size] [font=Arial][size=-2](thePiano, 1 augustus 2003)[/size][/font] Maar vervang het woord 'vlaming' door 'Vlaamsblokker' of 'Vlaamsbehangsel' en ik ben het weer met je eens.
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 29 december 2004 om 17:11. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#84 | |
|
![]() Citaat:
Maar daar zit de knoop hé? ![]()
![]() |
![]() |
#85 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 29 december 2004 om 17:10. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#88 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() Wat je leugens betreft: die hoef ik niet aan te halen, ze staan er, je kan er gewoon niet naastkijken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
|
![]() Citaat:
Nogmaals: niet 'de' Vlamingen maar zij die deelnemen aan dit forum. Tenzij je 150 �* 200 actieve deelnemers aan dit forum representatief voor Vlaanderen zou vinden.
![]() |
![]() |
#91 | |
|
![]() Citaat:
Draai het eens om: je kan misschien proberen om te weerleggen wat er op staat, maar zelfs die kans laat je liggen.
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 29 december 2004 om 18:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
|
![]() Citaat:
[font=Arial]2.2.2. Nopens de verenigbaarheid van de Wet van 30 juli 1981, inzonderheid van het artikel 3 ervan, met het recht op vrijheid van meningsuiting, het recht op vreedzame vergadering, het recht op vrijheid van vereniging en het recht op vrije verkiezingen. De Wet van 30 juli 1981 staat niet in de weg dat door een groep of vereniging schokkende, verontrustende of zelfs kwetsende ideeën worden geuit. Zo willen het het pluralisme, de verdraagzaamheid en de geest van openheid, zonder dewelke een vrije en democratische samenleving niet bestaat. Het artikel 3 van de Wet van 30 juli 1981 legt dus geenszins de dwingelandij van "het correct denken" op. Kritiek, zelfs hevige kritiek door eender welke groep of vereniging en nog meer door een politieke partij is en blijft mogelijk. Het publiek debat is een noodzakelijke en wezenlijke waarborg voor het correct functioneren van de democratische instellingen. Kritiek geuit ten aanzien van de allochtone bevolking van het land is door de wet als dusdanig zeker niet verboden. De eventuele problemen veroorzaakt door zelfde deel van de bevolking mogen en moeten kunnen worden aangekaart. Ook objectief en redelijk te verantwoorden voorstellen teneinde te verhelpen aan deze eventuele problemen mogen ongetwijfeld nog steeds worden geformuleerd. Hetgeen het artikel 3 van de Wet van 30 juli 1981 beoogt - het bedrijven van discriminatie of segregatie buiten beschouwing gelaten - is te beletten dat een groep of vereniging, het weze een politieke partij, zich gaat profileren als een groep of vereniging, die systematisch aanzet tot discriminatie, rassenscheiding, haat of geweld ten aanzien van een individu of bepaalde delen van de bevolking op grond van hun zogenaamd ras, hun huidskleur, hun afkomst of hun nationale of etnische afstamming, kortom systematisch aanzet tot door racisme of xenofobie ingegeven onverdraagzaamheid. Dergelijke door racisme of xenofobie ingegeven onverdraagzaamheid is onverenigbaar met de waarden geldend in een democratische, vrije en pluralistische samenleving en wettigt dan ook de beperking van het recht op vrijheid van meningsuiting, van het recht op vreedzame vergadering en van het recht op vrijheid van vereniging, welke de Wet van 30 juli 1981 impliceert.[/font]
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als de moderators u op uw forum op dezelfde manier verdacht maakten als u hier mag doen waren ze allang geband. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De reden was dat ge een link wilde laten verwijderen maar uzelf het recht voorbehoud dezelfde link wel te plaatsen. Zij het dan via een omweg langs uw site. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De topic "De Purperen Muur " gaat daar helemaal niet over. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
|
![]() Citaat:
Maar om op je vraag te antwoorden: ik zou nooit het VB of haar aanhangsels een vrij platform geven. Ik zie niet in wat praten met het VB (-geno$$en) maatschappelijke problemen kan oplossen. Ik ben deze maand 9 jaar actief op het internet (babbelkanalen en forums) en ik heb het nog nooit mee gemaakt dat een racist opeens een anti-racist werd, een negationist opeens toch de holocaust voor waar en ernstig neemt, een anti-semiet of anti-moslim eensklaps toleranter gedrag vertoont, en een anti-democraat van het VB plots opnieuw de parlementaire democratie in het vaandel draagt en de dictatuur van 'een' elite afwijst.
![]() |
![]() |
#98 | |
|
![]() Citaat:
Moderator Peter Johan op 16.12.2004: Daar ik dus voorlopig op 'bedoeling' of 'intentie' dien te censureren, nam ik opnieuw uw site door, om nattevingerwerk te vermijden, en me beter aangaande uw bedoeling te informeren. Op het eerste gezicht is uw site zeker een anti-revisionistische, anti-negationistische site. De bedoeling lijkt me om de aanwezigheid van dergelijke 'illegalen' in de partij van het Vlaamsblok aan de kaak te stellen, een doel dat mij perfect legitiem lijkt, en geenszins een reden tot publicatieverbod op onze site rechtvaardigt.
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |