![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Soit, al die lgbtq-propaganda kan mensen misschien doen aanzetten te experimenteren met andere geslachten of het kan mensen wat meer doen nadenken over wie/wat ze zijn.. maar daarmee verandert geaardheid niet. Die blijft zoals die was.. Hormonen hebben invloed, maar niet op die manier dat een tienjarige hetero plots een lesbo zou worden. Enfin, toch niet dat ik weet.. dus als je 't kan aantonen dat ik mis ben, lees ik het graag, maar ik heb nog niet gehoord van ganse kindertuinen die een geaardheidstransformatie kennen. En wanneer het aangeboren is, wel, dan is het te laat om er iets aan te doen en horen we die 'afwijkende mens' gewoon te accepteren als mens. Ergo: dan hoort ge uiteindelijk al die afwijkelingen te accepteren en dus de hele lgbtq-groep met alles erop en eraan. Net zoals anderen autisten moeten accepteren of weet ik veel wat voor andere eigenaardigheden (met uitzondering van die gevallen die misbruik maken van anderen, die moeten mss beter niet geaccepteerd). Ik vermoed dat vele anti-lgbtq'ers gewoon met enorme schrik kampen dat hun geaardheid plots zal veranderen door alle propaganda.. best wel kostelijk. Volwassenen die 'propaganda' niet kunnen plaatsen.. ![]() Nu, dat ze kinderen niet teveel moeten bestoken met seks-gerelateerde dingen, daar ga ik mee akkoord. Laat een kind een kind zijn. Al helemaal wat betreft het trans-verhaal. Maar twaalfjarigen (en ouder) mogen wat mij betreft wel geconfronteerd worden met het bestaan van andere geaardheden zodat er in die jonge geesten begrip voor gekweekt kan worden in plaats van onbegrip of haat. Laatst gewijzigd door jad°relen°ir : 17 mei 2023 om 09:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kinderen zijn extra beïnvloedbaar en net diegene worden massaal gebombardeerd met lgvqt waanzin. Het staat intussen bol van getuigenissen van volwassen mensen die als kind in de massa psychose meeliepen, maar tijdens hun detransitie ontdekken dat ze getekend voor het leven zijn. Repent! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het punt is gewoon dat het openbare onderwijs niet meer geschikt is voor "normale" kinderen. Ze worden daar oftewel geconfronteerd met onaangepast bavianengedrag (ge moet het maar moeten meemaken, om van 's morgens tot 's avonds opgescheept te zitten met wilde beesten zonder manieren als ge iets zou willen leren en voortdurend moeten afwegen of ge nu het geweld over U heen laat gaan, dan wel U gaat verdedigen en zelf ambras krijgen omdat ge minder getrained zijt in het hypocriet doen), oftewel met onaangepast onderwijs omdat het niveau verkeerd is, oftewel incompetente leerkrachten die niet meer weten wat lesgeven om te maken dat die kleine iets bijleert nu ook weer was. Kortom, bij het totaal falen van openbaar klassikaal onderwijs, op zulke afschuwelijke manier, is "doe-het-zelven" gewoon aangewezen. Maar helemaal doe-het-zelven is een monsterachtige opdracht en bovendien is het niet goed om kinderen niet in groep laten te leren. Met een beetje georganiseerde hulp denk ik dat zoiets wel degelijk veel beter kan dan wat er publiek aangeboden wordt. Laatst gewijzigd door patrickve : 17 mei 2023 om 10:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een homoseksueel kind is een beetje een eigenaardigheid (evenals een heteroseksueel kind), want normaal zijn kinderen niet seksueel actief met partners.
Laatst gewijzigd door patrickve : 17 mei 2023 om 10:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De islam-wetten laten alleen seks toe binnen het huwelijk. Leeftijd niet belangrijk. (maar voor de muzelmannetjes, slaven en dhimmies als uitzondering, geslacht en leeftijd van geen belang, en met wat zoeken is bestialiteit ook geen punt. Zolang de muzelman de penetrant is.)
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze gaan nu al in de lagere school rond om kinderen, die totaal nog niet met hun seksualiteit bezig zijn, te ondervragen of ze vragen over hun seksualiteit hebben.
Waar zijn we dan in godsnaam mee bezig?
Laatst gewijzigd door CUFI : 18 mei 2023 om 08:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe dan ook, uw voorstel klinkt nogal utopisch. Te moeilijk realiseerbaar. Te ingewikkeld. Of het nu gaat om Jan en Mieke modaal, of Mohammed en Fatima Modaal, ouders zullen nooit kunnen bolwerken wat op school wordt aangeleerd. Op kleuterniveau misschien wel. Maar vanaf de lagere school zal het lastig worden. Trouwens, als de ouders overdag gaan werken lukt dit langs geen kanten. Daarbij, je creëert een bevolkingsgroep straatlopers waar je niets mee kan aanvangen. En, je zal er voor betalen. Neen, sorry Patrick, laat vallen die hap. Maar om terug te keren naar het incident in de beginpost. Stel je voor dat je christen bent en in Marrakesh gaat wonen. Ga je je dan gedragen als een moslim ? Hoe gaat men om met spuwen op een regenboogvlag ? Wat als een autochtone katholiek spuwt op een regenboogvlag of op een andere manier z'n ongenoegen uit tegenover holebi's ? Deze laatste bestaan ook. Voor alle duidelijkheid, ik ben geen moslimknuffelaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je dat niet wenst, waarom zou je naar Marrakesh gaan wonen ? De strikt enige legitieme reden voor een christen om naar Marrakesh uit te wijken, zou zijn dat hij/zij de cultuur, de manier van leven, de ingesteldheid en dergelijke in Marrekesh ver superieur vindt aan de manier van leven, ingesteldheid en dergelijke van waar je vandaankomt. Dus ja, als je naar Marrakesh wil gaan is dat toch omdat je de moslim cultuur daar superieur vindt en daar deel wil van gaan uitmaken. Zoniet ben je daar geen legitieme immigrant he.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeer goed gezegd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We hebben in ons eigen land ook diverse cultuurgemeenschappen, religies. Is dat een probleem ? Neen, zolang die gemeenschappen onze lokale regelgeving respecteren. Op school niet spuwen op regenboogvlaggen, bijvoorbeeld. We hebben Joodse gemeenschappen. Moet ik moeilijk doen over hun manier van leven. Neen. Doen zij moeilijk. Neen. Vinden ze onze cultuur superieur. Zeker niet. Dus neen, ik hoef daarom de cultuur en religie in Marrakesh niet superieur te vinden. Respect tonen volstaat. Laatst gewijzigd door Rudy : 18 mei 2023 om 16:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij was al van zijn 15 jaar in transitie. Als jij dat normaal vind dan vind ik u abnormaal. Net als die kleine van op tv. Bah !
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan hebt gij daar niet naartoe te migreren. Wat voor een rare kwieten zijn dat, ergens absoluut heen willen, maar het daar niet superieur vinden dan waar ge vandaan kwam. Blijf dan waar ge zijt en kom met uw vreemde cultuur niet ergens anders he.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn andere motieven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind het perfect normaal dat een groep met een zekere cultuur en leefgewoontes die de hand gelegd heeft op een zeker territorium, daar enkel maar mensen op toelaat die van hun eigen groep zijn, of die van elders komen maar absoluut hun groep willen vervoegen en leven zoals zij. Alle anderen moeten verjaagd of afgemaakt worden als die groep zijn eigenheid wil bewaren he. Dat is precies wat een volk is, zou ik denken. (ik heb het niet over reizigers die tijdelijke gasten kunnen zijn maar op doortocht zijn he). Laatst gewijzigd door patrickve : 18 mei 2023 om 20:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar goed, dat speelt nu niet. Net zoals het hele trans-verhaal ook niet speelt in deze draad. Het ging over het vieren van de dag dat homofilie niet meer als ziekte werd beschouwd. En 't idee dat die dag moet bespuwd worden door een bende uitgelaten rel-idioten. En dat -wanneer het spuwen zich voordoet- mensen daarvoor in hun handjes staan klappen, blij dat die homo's eindelijk terug op hun plaats gezet worden.. ![]() En dan nog durven beweren dat homo's in ons land als gelijkwaardig behandeld worden.. nee maar.. Ik begrijp -voor alle duidelijkheid- de aversie tegen de trans-beweging en -in het bijzonder- de aversie tegen het moedwillig beïnvloeden van jonge geesten dat een geslachtsverandering doodnormaal is. Maar het is niet omdat een vlag twee ladingen lijkt te dekken, dat beide ladingen identiek zijn. Laatst gewijzigd door jad°relen°ir : 19 mei 2023 om 08:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |