![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik denk al terug aan mijne collega met zijn dreamboxen, ... Ha waren ze straat interviews aan het doen met studenten, 4 euro is toch veel geld, in t volgende shot ziet ge haar neerzitten met ne gigantische cocktail voor hare neus, ... (die moet daar toch wel minstens nen euro of 8 kosten dacht ik dan . ) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
heb een tijd de app op de tv gebruikt maar dat trok op niks, dus Apple TV of met een bakse van NVidea en dat gaat snel, audio in digital out naar de versterker en spotify, Tidal, en al die andere spullen ook via datzelfde kaske. Prime ook, zelf de apps van VTM en Vrt Max werken daar op . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Enkel mijn internet betaal ik natuurlijk , maar ....
gratis: Youtube , Dailymotion , heel soms VTMGO (film) & VRTMax !! Nieuws: Videos via HLN , De Morgen , GVA , Nieuwsblad , Engelstalige media !! En heel sporadisch nog satelliet , FTA 28,2°oost & FTA 5°W !! https://www.lyngsat.com/Astra-2E-2F-2G.html https://www.lyngsat.com/Eutelsat-5-West-B.html Persoonlijk: Al de rest boeit mij geen ene zak !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 26 mei 2023 om 21:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben zelfs niet geïnteresseerd in Netflix , Streamz , Disney+ , enz .... ,
zelfs al waren ze geheel gratis te bekijken !! De oude dingen ben ik beu , en de nieuwe programma's , TV boeit mij werkelijk geen ene zak meer !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 26 mei 2023 om 22:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Geachte heren
Goede Vlamingen keuren het besproken Netflikkergebeuren volledig af. Hoogachtend
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Netflix gaat een remake maken van de 100 Dalmatiërs
![]()
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn browsers die een VPN aanbieden in hun pakket zoals Opera geloof ik.-? Ik heb nog nooit gebruik gemaakt van NetFlix en ik ben dat ook niet van plan. Ik heb nog véééééél cd's/blu-rays liggen dus... p.s. In elke PC die ik zelf bouwde zit dan ook een DVD:blu-ray speler En die draaien de prima software PowerDVD, ooit eens gekocht en dat werkt prima:mooi zelfs
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 9 september 2023 om 20:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |