![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#81 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Kom die gasten hebben sjans gehad, hadden ze daar in die buis gewoon met een platte baterie gezeten dan hadden ze 4 dagen lang van hun nakend einde kunnen genieten. |
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Rip
|
|
|
#83 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
gelijk of ge zegt, een paar keer gaat dat goed en dan net iets te veel of te weinig spanning op zo een vijs , of een klein haarscheurke en pets ! |
|
|
|
|
|
|
#84 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#85 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar daar telt hetzelfde , als ge u aan de procedures en regels houdt dan is dat nog betrekkelijk veilig. Behalve als t weer om slaat en ge in de kill zone zit dan zijde gesjost. Als ge tegenwoordig nog eens iets exclusief wil doen dat nog niet te veel volk gedaan heeft, dan kunt ge nog eens solo in ne zeilboot de wereld rond, of een rondje rond Antartica. Om het compleet te maken, een rondje rond Antartica langs de stille oceaan naar de noordpool, daar een toerke rond en dan terug naar huis langs den atlantique, dat gaan er nog niet veel gedaan (en overleefd) hebben. Allee jong gaan duiken naar 4000 meter diepte met nen duikboot die ze bij elkaar ge doe hetzelfd hebben. en daar 250 K de kop voor vragen, dan zijt ge meer als ne gewone sjarlatan. |
|
|
|
|
|
|
#86 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zo zou het inderdaad moeten of naar hun verzekering.
Laatst gewijzigd door daiwa : 22 juni 2023 om 23:51. |
|
|
|
|
|
#87 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Juist ja. Hun persoonlijke "famiale"?
Ik zou de voorwaarden van 't contract er maar eens op nalezen...
|
|
|
#88 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
We mogen ook vaststellen dat ze BINNEN DE WEEK,resultaten kunnen voorleggen hoewel geen enkele van hun "assets" zelfs maar in de buurt was.toen het alarm kwam.. Bepaald indrukwekkend mag ik wel stellen... Ik weet niet of aan de "Europese kant" van de Atlantische Oceaan,of eigenlijk gelijk waar elders ,zulk een indrukwekkende technologische hulpmachine kan op gang getrokken worden als door de Amerikanen... Laatst gewijzigd door kelt : 23 juni 2023 om 05:57. |
|
|
|
|
|
|
#89 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ook meldenwaardig is hoe de militaire overlords de media in deze effectief in bedwang hebben gehouden. Reporters hebben een aantal evidente vragen niet gesteld... Of dat goed of minder goed is voor de bevolking-in-de-straat, laat ik in het midden. Niet mijn zaak.
|
|
|
|
#90 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Implosie = instant dood op die diepte. Elke amateur duiker die een beetje opgelet heeft bij zijn cursus weet dit. Ze hebben iig niet geleden. Op die dieptes is het hetzelfde alsof er een atoombom achter uw rug zou ontploffen. Ze hebben zelfs geen pijn gevoeld want uw zenuwen zijn niet snel genoeg om de pijn prikkels naar uw hersenen te sturen.
En het is niet zo als in films, dat eerst alles begint te kraken en wat bijeen te drukken op die dieptes. RIP, maar dom dat ze het hebben gedaan in zo'n gammel ding, maar ja, de mensheid hé. Denk niet dat de familiale gaat tussenkomen en al zeker niet omdat ze afstand gedaan hebben van de eventuele risico's. |
|
|
|
|
|
#91 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Veel minder dan in bed.
|
|
|
#92 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
|
|
|
|
|
|
#93 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
“Gevonden brokstukken wijzen op catastrofale implosie”: Titan-passagiers overleden wellicht zondag al
De hoop op een goede afloop is helemaal weg. De Titan-duikboot is geïmplodeerd en de vijf passagiers zijn niet meer in leven. Dat concludeerde de Amerikaanse kustwacht nadat die donderdag brokstukken vond op de zeebodem. Gilles Liesenborghs Vandaag om 06:20 https://www.hbvl.be/cnt/dmf20230622_97270322 |
|
|
|
|
|
#94 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#95 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
geld kwijt ! Overigens is de zoekactie maar een farce geweest, zoals ik eerder al wist te melden wisten ze het dus wel degelijk nog voor ze gingen zoeken dat dat ding geimplodeerd was. Maar omwille van het feit dat ze niet alles aan de Ruski's en Chinezen willen laten weten hebben ze dat nog even stil gehouden. Het is immers onmogelijk dat de Amerikanen niet wisten wat er op amper 600 km van hun kust aan de hand was. Zeker als ge weet dat ze Russische boten kunnen volgen vanaf dat ze in Moermansk de zee opvaren. |
|
|
|
|
|
|
#96 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
In de jaren 70 raken de Russen een duikboot kwijt in de stille oceaan. een boot met nukes aan boord. Maar ze waren er gerust in, boot was gecrushed en lag ergens in de stille oceaan zij wisten hem zelf niet liggen. En dan schiet de CIA in actie, want die wisten hem wel liggen, hoe, hydrofoon netwerk en triangulatie, ze wisten die boot tot op een paar meter liggen. en dat dus in de jaren 70. |
|
|
|
|
|
|
#97 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#98 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat verbreedt de horizon...
|
|
|
|
#99 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
RIP alle mensen van de 'verongelukte' duikboot. Die medewerker die ontslagen geweest is bij het duikbootproject en die de veiligheid van het toestel in twijfel trok had dus gelijk. In extremis zou men zich de vraag nog kunnen stellen: Hé!!! een ondergrondse oceaan op één van de manen van Jupiter!!! Maar een toeristische duikboot terugvinden??? Kwak kwak kwaaaak, UNI maakt dat even de ganzen wijs. Zou het hele dramatisch afgelopen toeristische duikbootverhaal nog een staartje krijgen???
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 23 juni 2023 om 08:20. |
|
|
|
|
|
|
#100 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Zou er niet van verschieten dat we binnenkort zonder internet zitten...
|