![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ergens ten velde hoor ik René (Allo Allo - zaliger) al zeggen.
Als reactie op de ongezouten uitlating(en) van Bouchez zijn vriendinneke. ![]() Ga eens naar de kust, zo die steden & gemeenten die niet ver naast Frankrijk liggen en u weet genoeg. Niet alleen de illegalen uit landen waar wij geen boodschap aan hebben maar ook een massa Fransen dringen zich op. Grootste fout die men gemaakt heeft in de EU dat iedereen zomaar overal ten velde mag gaan staan of 'liggen'.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 25 juni 2023 om 18:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het was verder nergens te horen dus zal het wel leugen x000 zijn van die man. Alhoewel hij in de media straks gaat zeggen het dacht te hebben gehoord... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tjonge jonge wat een uitvluchten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op socmed zijn er toch aardig wat Franstaligen die de Vlaamse reus verdedigen
Perso, je suis en vélo, je suis poursuivi par une voiture de 2 tonnes, le couple sort de sa voiture ?* un feu, je ne suis pas sûr que je sors un drapeau blanc… |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() met zijn "Special Forces"-ervaring had hij toch kunnen reageren
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die duw was er inderdaad over.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
p.s. Knap van Laura!!
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 25 juni 2023 om 18:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarom gaf ik ook aan: ik weet niet wie de slechtste reputatie heeft in het verkeer, Bouchez of sommige fietsers. Theoretisch kan een fietser geen 'bonk' geven op een auto, want die auto moet in de agglo 1 meter afstand houden (buiten agglo: 1,5 m). Maar ja, de fietser kan uit eigen beweging dichter naderen. En een auto kan al eens remmen, omdat hij eindelijk een parkeerplaats ontwaard heeft ... We moeten wat geduld en consideratie hebben met mekaar. Die duw, zoals je die op het beeld kan zien, lijkt mij te komen van iemand die toch wel teveel peper in zijn bloed heeft.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al geluk dat het Vandenbroucke niet was, hij had wat meegemaakt
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Dat die 2 Vlaams-geld-slurpers in hun Borinage-vuilbak blijven. Daar is werk genoeg. Probleem opgelost.
Koop nooit nog de merken die reclamespots maken met negers of makakken. Laatst gewijzigd door Daphne : 25 juni 2023 om 20:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Altijd geruststellend te horen dat in de Vlaanders de rancune en de afgunst nog actief levendig gehouden wordt. Het platteland houdt van tradities. Het zal letterlijk moeten uitsterven.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Werd uw mening gevraagd?
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
gisteren springt er ene uit zijnen auto ineens het velopad op, ge komt af tegen 25 kunt vol in de freins ... allee ja maar als automobilist heb ik het ook al meegemaakt zeker als velocyclisten zich in groep verplaatsen of manifesteren zijn dat niet altijd de meest aangenaame verschijningen . |
|
![]() |
![]() |