![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allez, waar is de tekst?
Kheb hier al popcorn in karamel fudge aant poffen gezet.
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben geen preutse kip en kan tegen een stootje maar het perfide optreden van meneer Vilvoorde had ik niet zien aankomen. Hij dacht/hoopte waarschijnlijk dat ik als geïsoleerd 'sociaal geval' wel over mijn grenzen zou laten walsen. Mooi niet. Men dient dit soort gevallen kenbaar te maken opdat zij hopelijk niet recideveren met nieuwe slachtoffers. Enfin ieder mag er zijn mening over hebben uiteraard. Maar tov mij heeft hij zijn schepen verbrand. Hij heeft mij uit mijn kot zitten lokken, wel nu is het publiek. Trouwens eenieder die er het fijne over wenst te weten staat het vrij me te bellen, nr. in openingspost; ik zal met plezier relaas uitbrengen over meneer the sexual predator-ordinaire opportunist. Laatst gewijzigd door bembem : 1 augustus 2023 om 18:37. |
|
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb het haar gevraagd en heb toestemming.
Pakt oe valies maar al in...
#85 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En wat gaat u vertellen over ons weekendje in de Ardennen. Dat een steentje in de cover van de rechter voorrem-schijf cover van mijn wagen een hels lawaai maakte? Dat U eenzaam en alleen 's avonds op uw kamertje mocht schimmelen?
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat het geen forumlid gaat zijn, welk geslacht dan ook.
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom vraag je het dan...
Dan wilt een mens zich opofferen.... nagelt gij ze aan het kruis. Repent bembem, repent!
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik ben vrijzinnig, dus die godsdienst-talk heb ik geen boodschap aan Ga maar bij iemand anders zondigen. |
|
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zet die voetjes maar weer op de grond en REPENT !!! :LOLABOVE:
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De popcorn is voor de vete tussen maddox en u. Ik ben maar een nederige ziel die zijn stok in de grond van het slagveld roert.
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik zie nergens een vete. Ik zie een verwarde persoon, die dingen ziet die er niet zijn. Moet ik daar nu boos op worden?
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Alsof die postillonerende blaaskaak mij als zijn hoer/whatever tot zich zou maken: haha mooi niet -> Fail! Dat hij een ander slachtoffer zoekt: een met een lager IQ & minder centen ![]() ![]() Laatst gewijzigd door bembem : 1 augustus 2023 om 19:32. |
|
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die jongen is superblij daarmee. Dikke châpeau voor hem en alle anderen die zulk zwaar lichamelijk werk met hart en ziel doen. |
|
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar als er hier vrouwen van een poetsbedrijf binnenstappen in het bedrijf ga ik niet rechtspringen om hen goede dag te zeggen, hoogstens een knikje. Wat wel anders gaat zijn voor een zware klant. Ik denk dat ge al een tijdje het gevoel van real life ontgroeid zijt. Er zijn wel verschillen naargelang stand en rang en mensen die je kan gebruiken en niet. Of mensen die het gemaakt hebben of niet. |
|
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wordt niet betaald om nederig te zijn en ik ben gedrild en gevormd door Jezuieten in lange rokken.
Wat uw man's neefje betreft, 18 jaar is geen "jongen" meer en hij zou best de lat wat hoger mogen leggen dan content te zijn met een vuilnisman jobke. |
![]() |
![]() |
#99 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven. Robert Lieberman Laatst gewijzigd door DewareJakob : 1 augustus 2023 om 21:13. |
|
![]() |
![]() |
#100 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Onder het motto van het Koreaanse spreekwoord "What looks good tastes good" hoop ik dat je wat foto's kan maken aan/in hondenslachterijen, keukens, etc...
![]() |