![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoniet is het onbegrijpelijk dat zoveel volk meegaat in een zwaar verlieslatende onderneming zou ik denken. Laatst gewijzigd door patrickve : 3 augustus 2023 om 05:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een Cordon Sanitaire (schutkring) is gewoon een manier om een hoop mensen (kiezers) uit te schakelen.
Alleen in België? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat er hier enkelen op 21 juli hun bunker niet uit geweest zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zie corona, lgbqt, dictators, ... Mensen hebben eerst massa projectie nodig om te weten wat ze moeten zeggen, doen en laten. Ik heb meer last van de kiezers dan van alle migranten tegaarne in ons land. Mijn eigen mensen zijn de vijand geworden vanaf ze experimentele bazaar in mijn dierbare probeerden te spuiten en sociaal darwinisme in nazistyle toepaste. De islam betekent werkelijk vrede. Een regime change door VB is te beschaafd, barbarij vereist grotere barbarij om terug onderaan geflikkerd te worden. Maak jullie geen illusies, niet VB maar de heilige oorlog zal de wereld van deze tirannie verlossen. Het westen heeft de oorlog verloren en de wraakacties zijn zeer zorgvuldig voorbereid tegen den antichrist/dajjal en diens minions.
Hallelujah anyway Laatst gewijzigd door CUFI : 3 augustus 2023 om 07:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vergeet het confederalisme en de splitsing!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gij kiest uw verzekeringsmaatschappij volgens uw romantische overwegingen en niet volgens de kost van de premie en de diensten die ze aanbieden ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moslims zouden prima zijn, mocht hun aanwezigheid de welvaart en het aangename leven verhogen. Maar hun aanwezigheid zorgt voor het omgekeerde. Daarom is hun verwijdering wenselijk. Dat heeft niks met haat te maken maar met optimiseren. Met het erbij hebben van Wallonie en Brussel is dat hetzelfde op bestuurlijk, fiscaal en sociale zekerheidsniveau. Je stelt je de vraag: heb ik meer welvaart MET of ZONDER de Walen erbij ? Het antwoord op die rationele vraag bepaalt of je die erbij wilt, dan wel verwijderd wil zien he. Daar komen geen gevoelens of emoties bij kijken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij jouw overwegingen zien we geen rationeel "voordeel / nadeel" bilan he. Pure emotie en buikgevoel. Daarmee maak je geen winst he. Of is het juist wel een heel rationele winst/verlies overweging, waarbij de parasiet op alle mogelijke gevoelens hoopt te kunnen spelen om zijn gastheer verder uit te zuigen ? Laatst gewijzigd door patrickve : 3 augustus 2023 om 08:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van de pvda tot vb en alles daartussen zijn collaborateurs van het vierde rijk.
Hallelujah anyway Laatst gewijzigd door CUFI : 3 augustus 2023 om 08:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar staat gij en de Witte nu met wetenschappelijke pietjes uit 2019, hè. ![]() (Wat niet wegneemt dat het Cordon Volksverlakkerij van het beste niveau blijft. Dat is ook een feit.)
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 3 augustus 2023 om 08:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die zou, rationeel gezien, winstgevend moeten zijn he. Behalve in de veronderstelling dat Vlamingen weten dat ze zelf te dom zijn voor zelfbestuur en Franstalige intelligentie daarvoor nodig hebben.
|
![]() |
![]() |