![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En dan worden het volwassenen, en beginnen ze zever te verkopen..... Waar dacht jij dan aan, Egied?
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 26 juli 2024 om 15:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier past de regel van de omgekeerde waarheid, denk ik: al wat ge zegt, zijt ge zelf.
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
|
![]() Citaat:
Trump was daar de uitzondering zelfs op. Het zegt ook weer genoeg dat die bij de binairen ZO onpopulair is. Hij wil, zoals Orban, gewoon vrede laten uitbreken.... De mensen die dat principe snappen, (denk terug aan alle discussies over de groepsvorming en de massa-psychose tijdens de snotvalling19), en psycho- of sociopatisch genoeg zijn om daar voordeel uit te halen, zijn nu aan de macht. Kakistocratie. Niet meer of minder. Het is niet uit verwaandheid of hoogmoed, want als ik ga kakken stinkt het ook, maar de grote meerderheid van de bevolking zijn gewoonweg gestampte idioten. Het is jammer, maar de waarheid. Ze moeten maar een vlaggetje voor de neus gewaaid zien, en alle voorgaande bezwaren tegen "het regime" gaan gewoon de deur uit.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 26 juli 2024 om 15:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
|
![]() Citaat:
Komaan, Egied, ge maakt het me ook wel héél gemakkelijk hé.
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarom dat hij de moeder van alle bommen op Afghanistan liet vallen. Daarom dat hij het atoomverdrag met Iran opzegde. Etc. etc. Trump de vredesstichter, dat behoort tot de mythologie van extreemrechts.
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is op uw niveau hé. Ik zie dat ge het verstaat.
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=QHH9EYZHoVU Robert de Niro vertegenwoordigt "the chain of command" van het westers Imperium, en alle tafelgasten zijn de directieleden, staatshoofden van de aangesloten landen. Er is 1 tafelgast die echter "the chain of command" niet meer wil volgen, met (als je de film of het clipje ziet) de gekende gevolgen. Putin heeft lang mee aan deze tafel gezeten. Hij was "ne grote" maar wél binnen de perken van diezelfde "chain of command." Ik kan het niet weten want ik was er niet bij, maar volgens mij heeft putin sinds lang en heel vaak tegen die "chain of command" gezegd dat hij niet meer tevreden was met zijn rol aan de tafel, en dat hij, als er geen tegemoetkomingen waren, hij recht zou staan van de tafel, en zijn eigen tafel zou maken. Die gast die door De Niro doodgeklopt werd, was een "land" dat niet de mogelijkheid om zijne middelvinger op te steken. Zoals Irak. Of Libië, of kies zelf uw voorbeeld maar. Maar Putin, als die rechtstaat, da's andere koek. Ik heb deze MAFFIA film als voorbeeld genomen, omdat dat is wat ik van ALLE overheden van de wereld vind. Maffia, die emotionele argumenten/collectivisme (voor de BOMMA!!!) gebruiken om hun bevolking te chanteren. Maar, Putin IS OOK MAFFIA. Dat "rechtstaan van de tafel," dat is wat er nu gebeurt in Oekraïne. Niet meer of minder. De slaafjes en de schaapjes van dit forum, de nuttige idioten, die naar de gewaaide vlaggetjes staan te kijken, en roepen, zoals baby bush, if you are not with us, you are against us (zie je wat ik bedoel met die emotionele chantage) trachten nu al sinds het moment dat putin "rechtstond van de tafel" iedereen die het niet eens is met de politieke keuzes van "the chain of command' (hier spreek ik over het feit dat "het westen" de weg van het totalitarisme in ingeslagen), te brandmerken als "putin-pijper." Zijt ge niet akkoord met het dagdagelijks totalitairder wordend "westen?" Dan zijt ge nu putinpijper. Daar komt het op neer. 0/1. Binair. Zo LOEMP als ne computer. En ze slagen daar nog steeds niet in, gezien hun erg beperkt intellect, en gezien het ene (het "westen" is de weg van het collectivisme ingeslagen) gewoon geen zakschoof met het andere (putin is "rechtgestaan van de tafel") te maken heeft.
![]() |
![]() |
#88 | |
|
![]() Citaat:
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 26 juli 2024 om 16:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al wat ge zegt, zijt ge zelf.
Wel veelzeggend dat ge niet antwoordt op de inhoud: Trump vredesstichter is inderdaad niet vol te houden. Dank om dit stilzwijgend te bevestigen.
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) Laatst gewijzigd door E. Gidius : 26 juli 2024 om 16:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vance staat bij de republikeinen al ter discussie.
![]() https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20240726_94987614 Citaat:
![]() |
![]() |
#91 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar misschien vond Trump niks beter. Ik betwijfel of bijvoorbeeld Nikki Haley zich met een veroordeelde crimineel zoals Trump wil associeren.
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op de conventie heeft ze hem uitdrukkelijk gesteund.
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze heeft indertijd wel haar functie als VN afgevaardigde voortijdig neergelegd.
![]() |
![]() |
#95 |
|
![]() Bigtechbro geld. Peter Thiel dus. Met Trump is alles te koop, zelfs de VP spot
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.demorgen.be/amerikaanse-...mpel~b678f565/ Citaat:
![]() |
![]() |
#97 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Deugerzender bij uitstek. Niet serieus te nemen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
MOAB op IS https://www.bbc.com/news/world-asia-39705128 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan komt gij ier af met in da patattenveld op die plek op da moment heeft trump dingen gedaan die 'k als oorlogvoeren plak. https://en.wikipedia.org/wiki/GBU-43/B_MOAB Citaat:
Citaat:
![]() ... en dan komt gij af, Smerige Trump liet de moeder van alle bommen vallen, 1 stuk maar liefst, miljaaarde wat nen oorlogsvoering. Maar gij ebt uw meetlat gekocht in ne Westblok Winkel, das normaal dan, die hebben zo van die mythologische schaalwaarden die ge enkel binnen hun klandizie tegenkomt. Ze zijn ook fervente horoscoop liefhebbers. ![]()
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 27 juli 2024 om 08:37. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik had voor de aanslag op Trump nooit eerder gelezen over Vance, wist niet eens dat die bestond, en kijk, ie is amper Trumps gekozen vice, en de Westblokkers direct hunnen Bullseye derop. Die gaat best een posse Trump fans samenstellen om em te verdedigen tegen Secret Service Snipers om zen oor heel te houden. ![]()
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |