![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Moeten gay pride en andere carnavalstoeten afgeschaft worden? | |||
Ja, stoeten zoals Gay Pride en Carnaval zijn vervelend en degoutant. |
![]() ![]() ![]() |
3 | 21,43% |
Nee, deze stoeten zijn belangrijk om politieke en sociale pijnpunten aan te kaarten. |
![]() ![]() ![]() |
8 | 57,14% |
Ik ben een hypocriet. |
![]() ![]() ![]() |
3 | 21,43% |
Aantal stemmers: 14. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik vroeg om uw uitleg. Jij beloofde jou uitleg. Ik vroeg niet achter één of ander filmpje. Citaat:
Maar waarom dat zo is.... Nee, dat mogen we zelf invullen. Citaat:
![]() |
![]() |
#84 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Kijk, dat men vijfjarige meisjes die met autootjes spelen niet moet vertellen dat ze waarschijnlijk jongetjes zijn, daar ben ik mee akkoord.. maar men mag kinderen (weet ik veel vanaf welke leeftijd dat nodig is) wel duidelijk maken dat er mensen zijn die zich anders voelen, die niet passen in het christelijke adam&eva-verhaaltje.. want verhaaltjes uit de bijbel zijn niet de norm. Men moet kinderen aanleren respect te hebben voor anderen, hoe anders die anderen ook zijn. Laatst gewijzigd door jad°relen°ir : 25 juli 2024 om 09:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Scholen en onderwijzend personeel kunnen daarbij wel een positieve rol spelen. Maar 't is voor sommigen taboe dat men andermans' kinderen aanleert dat er wat anders bestaat dan wat in 't heilige boek geschreven staat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als BigF de zijne over geslachtsoperaties wilt leren, dat hij dat dan doet. Maar het is een hele ideologie waarin niemand het aanbod te kiezen heeft en nog grenzen kan bepalen. Daarom is er nu een wat luider standpunt van die "fundamentele christenen". Wat ze wellicht als compliment aannemen. ![]() Maar goed dat u toch keek en nog oplet en uw zaak weet te verdedigen. Maar ik hoef het niet eens te zijn met u en jij niet met mij.
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus wat is je punt nu eigenlijk? Frustratie dat de rest van de samenleving dat niet doet?
![]() |
![]() |
#92 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Of het nu om Christenen, Moslims, Joden etc... gaat maakt mij niet uit.
Homokoppels/lesbiennes mogen gerust hand in hand lopen. Geen probleem mee. Ze een pak slaag geven omdat in "wetten" van een godsdienst het niet toegelaten is vind ik er ver over. Maar aan kinderen te beginnen vertellen over geslachtsoperaties is er helemaal over, een kind is enorm beïnvloedbaar. Een Aalsters kind dat opgroeide met carnaval zal altijd een carnavalist zijn. Een kind dat opgroeide in een gemeenschap waar vrouwen minderwaardig zijn zal altijd die gedachte verder dragen. Laat kinderen aub kinderen blijven, doctrines zijn voor niks nodig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Conner Rousseau weet dat. Iets met een matrak of zo. Het komt er op neer dat ze "leren" dat ze iets geen tweede keer moeten riskeren te doen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Religie is oplichting via verzonnen verhaaltjes.
Oplichting is een misdrijf en moet altijd bestreden worden.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit is gewoon de hysterie die ook in Wallonië rond EVRAS is gemaakt. Van doelen in onderwijs rond seksuele diversiteit wordt zonder enige grond gemaakt dat men kleuters een geslachtsoperatie gaat aanpraten. Je bent net hetzelfde als de hysterische moslima's die hierover in Wallonië manifesteren. ![]()
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In het 6'studiejaar mogen ze wel leren waar de klepel hangt, en waarvoor dat die dient niet ? Als daarbij alternatieve samenlevingsvormen of sexuele geaarsdheden worden besproken dat moet ook kunnen.
maar ne kleine van 4 jaar moet nog niet weten dat ze van zijn spelleke ook een spelonkske kunnen maken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een mythe om meteen heel dat pakket te verwerpen.
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Genderideologie is ook een social construct. Dat al misdrijven pleegde en duizenden kinderen slachtoffer maakte die op volwassen leeftijd spijt kregen. Wat het een medisch schandaal maakt.
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()