![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik had een uitstapje vandaag, dat was belangrijker.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja, de wafelenbak. Maar dat zullen wel niet van de besten zijn geweest, die wafels. Wat wilt u: amateurs. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 13 oktober 2024 om 13:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Parlementslid
|
![]() Ik had niks wachtrij. Normaliter een 5-tal minuten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als uitsmijter noemde de kerkvvorst de dokters die abortussen uitvoeren huurmoordenaars. De koninklijke medeplichtige aan de moord op de eerste democratisch verkozen premier van Congo vormt voor de paus geen probleem om Boudewijn zalig te laten verklaren.
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel, ik niet. De democratische rechtsstaat staat langs alle kanten onder druk, en ik vind dat we moeten doen wat we kunnen om hem overeind te houden. Niet gaan stemmen helpt daar niet aan mee.
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij hebt van die wafels gegeten, dus jij spreekt uit ervaring. Je noemde mij de kokkin van de IJzerwake. Dat ben ik niet, maar wat betreft koken en bakken steek ik met kop en schouders boven een hoop koks uit. Citaat:
Citaat:
Verzuurde leugenaar!
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien teveel wafelijzerpolitiek in de laatste eeuw?
![]() |
![]() |
#91 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() T was binnen en buiten. De voorzitter was iemand met Afrikaanse roots, eerste keer dat ik dit meemaak.
Maw, alles normaal. Blijkbaar weinig animo om te gaan kiezen bij de burgers. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Quickie kwam nog een joint opsteken, het main Event. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik had de eer met een aantal hoofddoeken kennis te maken en alles verliep wel heel vlot. Toch raar dat ze zoveel mogelijk elk oogcontact vermijden of was het toeval?
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wafels heb ik nergens gezien.
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2024/10...ezingen-cijfe/
Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 13 oktober 2024 om 13:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
|
![]() Nog een originele protestactie. We hebben alle minderheden al gehad.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik werd omringd door praatgrage, behulpzame mensen, maar haar heb ik geen woord horen zeggen.
![]() |
![]() |
#99 |
|
![]() Herk-de-Stad
Volgens de voorlopige resultaten van 4 van de 5 bureaus blijft Vooruit, dat nu met Bert Moyaers de burgemeester levert, in Herk-de-Stad de grootste met 24,1 procent. Open VLD samen 3540 haalt echter 23,6 procent, dus het blijft nog uitkijken naar de definitieve resultaten van het laatste bureau. VB: 7.7% |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat me nu ook opviel in vergelijking met andere jaren : nl dat de partijen in het kieslokaal geen getuigen/controleurs meer afvaardigen.
Geen enkel gezien. Buiten een (oude) man op straat, die nog PVDA folderkaartjes trachtte te slijten (zonder veel succes overigens) was er sowieso weinig partijactiviteit rond het kiesbureau.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
![]() |
![]() |