![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ...maar ben ik zelf wel geschikt
een raket te besturen? ik typte in en moest even turen totaal onbekwaam lag ik daar in de luren dat ik mij niet schaam enfin, dat moest ook in de banken de mensheid zal mij danken... ![]()
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Correctie:
enfin, dat moest ook in de banken moet zijn: enfin, dat moest ook ik in de banken ![]()
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ...nu, dan moeten wij maar eerst met de aarde beginnen
wie daar zal verliezen en wie zal winnen want daar is het een grote bende wat een ellende de wereld staat in brand wat is er aan de hand? de duvel Trump schuift iedereen aan de kant de grote man die alles kan een dictator in hart en nieren moeten wij dat vieren of vrezen voor ons leven? de Europese leiders staan reeds te beven... ![]()
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, die Trump is zo knap
ver boven al die slappe hap boos op al die saaie democratieën legt hij iedereen over de knieën voor een flinke tuchtiging zoals dat vroeger bij Hitler ook al ging... ![]() zo verovert hij Groenland en Canada en ook Panama en neemt hij ook nog Oekraïne in samen met zijn grote vriend Putin voor de kostbare aardmetalen nog wat extra rijkdom te halen naar de zin van Musk die dat ook wel lust schuift hij Zelensky aan de kant als een vervelende klant dan komt Europa nog aan de beurt en hij deze in tweeën scheurt langs het vroegere ijzeren gordijn het Westen voor Amerika hoera, hoera, hoera oh wat is dat fijn en het Oosten zal weer deel van de oude Sovjet Unie zijn dat is niet te veel want Rusland is veel te klein en Europa die oude man best sterven kan... ![]()
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ...na enige rouw
en schijnheilig berouw als ook dit laatste was volbracht de oude man Europa naar zijn graf gebracht was het tijd voor enige ontspanning en rust aan de Middellands Zee aan de kust Gaza geheten zoals alleen Trump dat heeft kunnen weten als het nieuwe paradijs met rum cola en vanille ijs zijn grote vriend Putin te inviteren hem de ware onschuld zonder appel te leren en een groot gouden beeld van eigen persoon als loon voor zijn goddelijke werken bij het genot van wodka en een hamburger op te merken: "Kijk eens Put wat ik heb volbracht wie had zoiets ooit gedacht... ![]()
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ...maar is Poetin werkelijk een vrind?
of dat Trump hem maar een druiloor vindt? want in de politiek kan je het nooit weten de strijd om de macht geheten en zo denkt Poetin ook over die Trumper man een stumper die helemaal niks kan en over vier jaar weer wordt weggestemd door de democraten dat heeft hij heus wel in de gaten nu heeft Trump een grote mond maar straks ligt hij op zijn kont zelf is hij al bijna 25 jaar aan de macht wie had dat ooit van de kleine KGB slimmerik gedacht?.... ![]()
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ...waren zij werkelijk vrinden
elkaar zo leuk te vinden heeft Poetin werkelijk Trumps volste vertrouwen waarom wil hij dan Groenland klauwen? om de overvliegende kernbommen van Poetin tijdig te ontdekken en geen tijd te rekken de koude oorlog van toentertijd met zoveel angst en narigheid die koude hap nog eens op te warmen oh, erbarmen te genieten van werelds ondergang God wacht er op al zo lang zijn oordeel moet zich nog steeds voltrekken door Poetin en Trump, twee christenen, twee gekken.. ![]()
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ...en God zelf de grootste gek van al
de mensheid leren zal dat je vriend de grootste vijand blijkt te zijn vreet zijn vlees en drink zijn bloed als klare wijn... ![]() zo God ook zelf de Duivel is zijn eigen vijand dus en dat is geen kattenpis... ![]() maar afijn: Groenland zal het zijn niet alleen als oorlogsstrategie maar ook om zijn vele grondstoffen die in de bodem verborgen voor grote rijkdom kunnen zorgen en Trump als een groot zakenman die kan er wel wat van alles in de pikken en zijn vingers er bij af te likken met Musk op zijn rug die heeft er niet van terug die zingt zijn liedje mee een mooi stel die twee... ![]()
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ...en ten derde was het Groene land zo fijn
dat als de aarde straks te heet zal zijn en gesmolten al het noordelijke ijs... ![]() is de mens zo wijs de pool als het nieuwe paradijs de nieuwe oceaan met rondom vruchtbaar land daar komen miljoenen aan want daar is het nog uit te houden bloemen met prachtige wouden zal God verschijnen met de engelen en de zijnen... ![]()
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ...nu was er nog een derde kaper op de kust
die het ijzige poolgebied ook wel lust daar te spelevaren op de woeste baren het is Xi Jinping nog een ware communist anders dan die volksverrader Poeting die zich met list zich van al die Marxistische onzin had ontdaan... ![]() voor een rijkere baan hoofd van de oligarchen voortaan en voor de schijn ook nog christen wilde zijn voor het geval hij mocht sterven al zijn zonden ter biecht en eindelijk niet meer liegt vertrouwend op Jezus goedwillendheid en onnozelheid het eeuwige hemelse leven te erven... ![]()
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ...maar Jezus was ook niet op zijn achterhoofd gevallen
of die schijnheilige Poetin Hem wel zou bevallen want niet iedereen die zo riep van: "Here, Here..." zou het eeuwige leven kunnen leren de meesten van hun waren slechts rotte peren slechts goed om in het onderaardse weg te teren noch komt Trump door het oog van de naald hij faalt alleen Xi Jinping is dan een apart geval wie weet dat hij Mij nog eens geloven zal als hij maar goed doet voor de mensen want in de goede daden zijn al mijn wensen de naam is dan niet meer zo belangrijk voor Mij of het nu is Tao, Boeddha of een Marxist ik ben geen narcist straks staan zij allen in de rij blij met Mij... ![]()
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jezus was verbaasd om zijn eigen goedwillendheid
zo bereid Xi Jinping te vergeven niet in Hem te geloven en hem toch het eeuwige leven te geven alle zegeningen van boven dit omdat Hij zelf was een communist voor wie het nog niet wist ging de goede daad voor al voor wie in de hemel leven zal maar had Hij zelf niet geprofeteerd: wie niet in Mij gelooft zal worden veroordeeld op de jongste dag hij heeft Mij een peertje gestoofd hij worde zeker niet geëerd wie hij ook zijn mag... ![]()
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zo geraakte Jezus in twijfel
niet standvastig te kunnen oordelen Hij was een oud wijf in al zijn weifel tot radeloosheid van velen zo zei Hij dit en dan weer dat en dronk zich zat... ![]() nu vond Hij toch eigenlijk Poetin weer de beste was dat niet een leuke geste want hij was tenminste communist geweest... ![]() en zich tot het christendom bekeerd hield Jezus van hem nog het meest deze Poetin had nog het meest geleerd plakte Hij daar vervolgens Trump en Xi Jinping tegenaan dan had Hij de heilige drie-eenheid tegen de hemel staan want wat de een niet had, dat had de ander zo beminden zij elkander... ![]()
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ...maar telde Jezus alle slechte eigenschappen
bij elkaar op ik hoop dat je het kunt snappen dan verloren ze alle drie hun kop het waren alle drie dictators bovendien maar gezien Jezus zelf had geprofeteerd en geleerd de overheid altijd te dienen moest hij daarom niet gaan grienen omdat Hij zelf een dictator was altijd iedereen de les las absolute gehoorzaamheid te eisen van zowel de dommen als de wijzen... ![]()
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ...Jezus moest zich schamen...
![]() anderen de les te lezen laat ons wel wezen en beamen van zijn eigen slechte woorden tot zij die het hoorden "oordeelt niet..."... ![]() maar zelf deed Hij niet anders elke keer weer zichzelf in een ander te projecteren Hij moest nog heel veel leren en geheel en al radeloos over Zijn eigen gespletenheid werd het de hoogste tijd zich nog eens aan het kruis te hangen begeleid door duivelse gezangen van Poetin, Trump en Xi Jinping blij dat Hij daar weer hing... ![]()
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ...Jezus als geheel en al in de war
te oordelen tussen hemel en hel krabde eens op zijn knar voor zovelen bedenk wel te moeten kiezen zat Hij nu te kniezen ook zelf in beide te zijn in vreugde en pijn een dag hier en een dag daar dat kwam best voor elkaar om te beginnen Trump, Poetin en Xi Jinping te beminnen... ![]() en de andere dag te pesten... ![]() dan ware toch het beste... ![]()
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ...of was het slechts half het beste
te beminnen en dan toch weer te pesten dus ook weer heel erg slecht slechts voor een sadist als Jezus weggelegd zo raakte Jezus weer opnieuw in de war en krabde nogmaals op zijn knar wat zou de paus ervan denken dat was zo'n vreselijk aardige man de miljoenen mensen vanaf zijn balkon allen toe te wenken zo goed als hij dat kon en hen allen absolutie te schenken... ![]()
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ...de paus was de ware heilige geest
maar hij was pas ziek geweest paus Franciscus omni hibiscus plat op bed met zijn hoofd op de kussen gezet mocht hem nog niet lastig vallen met zulk een diep probleem dat zal hem niet bevallen dan gaat hij spoedig heen... ![]()
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ...aldus praatte ik zo voor mij heen
over wat ik meende dat Jezus dacht door mij veracht maar wie ik zelf was want wij waren immers een zijn woorden las in de spiegel zag hij daar in de helle lag maar ik hier lekker op mijn kussens zat ook wij zouden moeten ruilen dag om dag dat ware een hard gelag die idee deed mij toch waarlijk schrikken te wegen en te wikken mij niet in zulk een lot te willen schikken begon ik als een klein kind te huilen stilletjes te jammeren en te huilen... ![]()
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ...en voor ik het wist
had ik het ooit gemist? was ik al reeds in de hel van mijn eigen angst te moeten lijden goed en wel een met Jezus, wij beiden om Hem daar juist uit te bevrijden die ik nog hoorde roepen "niet een dag, maar wel drie zullen het zijn met de lijdende mensheid groot en klein" om mij van angst in de broek te laten poepen"... ![]()