![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Minister
|
![]() En deze kerel kent de kleine lettertjes van de wet zo goed dat hij er waarschijnlijker goedkoper vanaf komt dan Tom Waes.
In deze heb ik meer respect voor Tom Waes dan voor Omar Souidi. Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weet er ondertussen al iemand met welke auto Waes reed ? Was dat nu een Renault of een Peugeot ?
Blijkbaar rijden er alleen BMW Porsche Mercedessen en ook nog auto's .....worden de media gesponsord door die 3 merken ![]() Lijkt me redelijk doorzichtig te worden. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 31 december 2024 om 03:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn redenering gaat uit van het belang van de maatschappij, het belang van de drinker lijkt me secundair.
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zuip u zat zoveel als ge wilt. Maar als ge u daarmee op de openbare weg begeeft (die is van ons allen!), dan is dat zware criminaliteit. Of dat nu 's nachts is of overdag, in Zoutenaaie of op de Antwerpse Grote Markt. En dat hoort ook als zware criminaliteit aangepakt te worden.
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb nog nooit gelezen de bestuurder van een Dacia werd betrapt op dronken rijden ....t'ja kan me moeilijk inbeelden dat alleen BMW Porsche of Mercedes bestuurders in de fout gaan ![]() |
|
![]() |
![]() |