Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 8 januari 2005, 12:48   #81
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nello
tja, een emmer kan vol zijn en nog niet overlopen, maar er is altijd een druppel die te veel is hé.

Het leek[size=4] ons [/size]nu het gepaste moment om die klacht eindelijk in te dienen.
En hiernet sta je nog te neuten dat BUB er niets mee te zien heeft !

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline  
Oud 8 januari 2005, 17:15   #82
stanislaus
Banneling

stanislaus's schermafbeelding

Standaard N-VA: Leugenaars!

Dat de N-VA een bende leugenaars is, was al langer bekend. Maar dit slaat toch wel alles:
Citaat:
N-VA-actie: stop transfers, start solidariteit 06/01/05Met €11,3 miljard trok de N-VA olv voorzitter Bart De Wever naar Wallonië. Voor het transport waren 12 vrachtwagens nodig, volgeladen met 226 miljoen nepbiljetten van €50. Dat bedrag vertegenwoordigt de jaarlijkse transfer van Vlaanderen naar Wallonië.[/bold] De N-VA wil die vervangen door echte solidariteit geënt op objectiviteit, transparantie en doelmatigheid. De colonne volgde een parcours langs symbolische locaties en eindigde bij de scheepslift van Strépy als symbool van nutteloos besteed geld.
Volgens de studie die de N-VA echter ZELF aanhaalt gaat het om het geld van Vlaanderen naar Wallonië... en Brussel.!!! Maar d�*t mocht natuurlijk niet gezegd worden!

Laatst gewijzigd door stanislaus : 8 januari 2005 om 17:16.
stanislaus is offline  
Oud 8 januari 2005, 17:16   #83
Vlaams-nationalist
Staatssecretaris

Vlaams-nationalist's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Vlaams-nationalist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stanislaus
Dat de N-VA een bende leugenaars is, was al langer bekend. Maar dit slaat toch wel alles:

Volgens de studie die de N-VA echter ZELF aanhaalt gaat het om het geld van Vlaanderen naar Wallonië... en Brussel.!!! Maar d�*t mocht natuurlijk niet gezegd worden!
Al gaat het naar Uw reet, wij zijn het kwijt.
Vlaams-nationalist is offline  
Oud 8 januari 2005, 17:17   #84
stanislaus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaams-nationalist
Al gaat het naar Uw reet, wij zijn het kwijt.
Sterk antwoord!
stanislaus is offline  
Oud 8 januari 2005, 17:19   #85
Vlaams-nationalist
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Sterk antwoord!
Dank U. Ga op een ander zeveren.
U haalt hetgeen aan waar de BUB over klaagt in haar klacht/klucht. Waarom lieert U ook niet ineens, zoals in de klacht, met de propaganda-stijl in het nazi-tijdperk.
Wat een mens toch allemaal moet aanhoren.
Oud 8 januari 2005, 17:21   #86
instromaniac
Staatssecretaris

Stuur een bericht via MSN naar instromaniac
Standaard

Weer een nieuwe BUB smurf/nepprofiel op dit forum?

Ik stel voor eens de N-VA hierover te contacteren en ze zullen waar ze kunnen dit wel rechtzetten. Toch een groot verschil met die klacht van BUB die vol met leugens staat, nietwaar?
instromaniac is offline  
Oud 8 januari 2005, 17:22   #87
stanislaus
Banneling

Standaard

Citaat:
Dank U. Ga op een ander zeveren.
U haalt hetgeen aan waar de BUB over klaagt in haar klacht/klucht. Waarom lieert U ook niet ineens, zoals in de klacht, met de propaganda-stijl in het nazi-tijdperk.
Wat een mens toch allemaal moet aanhoren.
Waarom zegt N-VA niet de waarheid, nl. dat volgens haar eigen studie die 11 miljard naar Brussel en Wallonië gaat?
stanislaus is offline  
Oud 8 januari 2005, 17:22   #88
De rechtvaardige rechter
Parlementslid

De rechtvaardige rechter's schermafbeelding

Standaard

Die transfers worden ook bevestigd door kbd vlaams belang meervoud roze leeuwen voorpost ovv enz zijn die dan ook leugenaars.
Oud 8 januari 2005, 17:23   #89
stanislaus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door instromaniac
Weer een nieuwe BUB smurf/nepprofiel op dit forum?

Ik stel voor eens de N-VA hierover te contacteren en ze zullen waar ze kunnen dit wel rechtzetten. Toch een groot verschil met die klacht van BUB die vol met leugens staat, nietwaar?
Gaat de N-VA dat dan ook mededelen aan de vrt? Want in alle media hadden ze het over 11 miljard naar Wallonië; Toch dank voor uw initiatief om deze fout recht te zetten.
stanislaus is offline  
Oud 8 januari 2005, 17:24   #90
stanislaus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De rechtvaardige rechter
Die transfers worden ook bevestigd door kbd vlaams belang meervoud roze leeuwen voorpost ovv enz zijn die dan ook leugenaars.
Ik heb het niet over de grootte van de som (die betwist ik, maar dat doet niet ter zake), ik heb het over het feit dat volgens een studie die de N-VA aanhaalt de som naar Brussel én Wallonië gaat, niet allèèn naar Wallonië.
stanislaus is offline  
Oud 8 januari 2005, 17:27   #91
Vlaams-nationalist
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Gaat de N-VA dat dan ook mededelen aan de vrt? Want in alle media hadden ze het over 11 miljard naar Wallonië; Toch dank voor uw initiatief om deze fout recht te zetten.
Morgen zal alles worden verduidelijkt op de VRT. Bart De Wever treedt dan indebat met [font=Arial]Charles Michel (MR) over de transfers.[/font]
[font=Arial]Kom morgen na De Zevende Dag dan nog maar eens terug.[/font]
[font=Arial]Goed?[/font]
Oud 8 januari 2005, 17:34   #92
stanislaus
Banneling

Standaard

Citaat:
Morgen zal alles worden verduidelijkt op de VRT. Bart De Wever treedt dan indebat met [font=Arial]Charles Michel (MR) over de transfers.[/font]
[font=Arial]Kom morgen na De Zevende Dag dan nog maar eens terug.[/font]
[font=Arial]Goed?[/font]
Het gaat niet over de 7e Dag. Het gaat om bewuste leugens (Wallonië en Brussel=Wallonië) die de N-VA ongestraft kan verkondigen. Door de flamingantische media uiteraard.
stanislaus is offline  
Oud 8 januari 2005, 17:35   #93
Vlaams-nationalist
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Het gaat niet over de 7e Dag. Het gaat om bewuste leugens (Wallonië en Brussel=Wallonië) die de N-VA ongestraft kan verkondigen. Door de flamingantische media uiteraard.
Flamingantische media. U wilt verduidelijking en morgen komt er verduidelijking in De Zevende Dag. Dus als U niet kijkt moet U Uw mond houden want dan wilt U niets horen. Aan U de keus.
Oud 8 januari 2005, 17:43   #94
stanislaus
Banneling

Standaard

Citaat:
Flamingantische media. U wilt verduidelijking en morgen komt er verduidelijking in De Zevende Dag. Dus als U niet kijkt moet U Uw mond houden want dan wilt U niets horen. Aan U de keus.
Goed. Ik zal aandachtig noteren hoe "Brussel" voorkomt. U ook?
stanislaus is offline  
Oud 8 januari 2005, 17:45   #95
Vlaams-nationalist
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Goed. Ik zal aandachtig noteren hoe "Brussel" voorkomt. U ook?
Ik zal mijn best doen om tegen dan wakker en met pen en papier voor mijn TV te zitten. Goed?
Oud 8 januari 2005, 23:13   #96
zorroaster
Europees Commissaris

zorroaster's schermafbeelding

Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Standaard

De verontwaardiging van de BUB valt nog het best te vergelijken met de volgende casus: Iemand tracht je een mes in de rug te ploffen, maar als dat mislukt en hij wordt ontwapend, is hij boos als de andere niet met de blote vuist wil strijden en noemt dat "achterbaks"...

Eerst de N-VA willen laten verbieden omwille van hun mening en dan, in het kader van "debat", jezelf als überdemocraat presenteren die vindt dat het open debat een must is.
zorroaster is offline  
Oud 8 januari 2005, 23:16   #97
zorroaster
Europees Commissaris

Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker
Via het aan jullie gelieerde BUB wordt een klacht ingediend tegen N-VA en jij komt hier zwammen over democratie en meningsverschillen uitpraten ?

HAHAHA !
Vergis je niet, B-Plus heeft zélf ook reeds een klacht tegen de N-VA ingediend, maar die werd al een jaar geleden verworpen door het CGKR. De klacht die de BUB nu indient, is op grote delen gewoon een kopie van die B-Plusklacht.

Om maar even aan te tonen wat voor een hypocriete kliek dat toch wel is, die belgicisten. Via de rechtbank proberen ze je te doen zwijgen, maar je bent wel verplicht met hen te debatteren als zij dat willen. Eerlijk debat, maar alleen als wij daar zin in hebben...
zorroaster is offline  
Oud 8 januari 2005, 23:18   #98
stanislaus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster
Vergis je niet, B-Plus heeft zélf ook reeds een klacht tegen de N-VA ingediend, maar die werd al een jaar geleden verworpen door het CGKR. De klacht die de BUB nu indient, is op grote delen gewoon een kopie van die B-Plusklacht.

Om maar even aan te tonen wat voor een hypocriete kliek dat toch wel is, die belgicisten. Via de rechtbank proberen ze je te doen zwijgen, maar je bent wel verplicht met hen te debatteren als zij dat willen. Eerlijk debat, maar alleen als wij daar zin in hebben...
Ik vind dat jij hypocriet bent:
je zegt in een andere topic dat Patriot berichten vervalst, wat niet zo is -en wat ik dan nog aangetoond heb.
stanislaus is offline  
Oud 8 januari 2005, 23:22   #99
zorroaster
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ik vind dat jij hypocriet bent:
je zegt in een andere topic dat Patriot berichten vervalst, wat niet zo is -en wat ik dan nog aangetoond heb.
Patriot zegt dat de N-VA berichten van de Standaard censureert en zegt dat hij de "echte" versie heeft gegeven. Wat moest ik daar dan van denken? Laten we niet vergeten dat Patriot in het verleden nog "grappig" is geweest door teksten lichtjes te wijzigen en als echt te verkopen.
Ik heb mijn berichten trouwens aangepast toen ik gecontroleerd heb of het eerste bericht in dat topic echt was.

Wat is trouwens de relevantie hiervan in dit topic?
zorroaster is offline  
Oud 8 januari 2005, 23:26   #100
stanislaus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster
Patriot zegt dat de N-VA berichten van de Standaard censureert en zegt dat hij de "echte" versie heeft gegeven. Wat moest ik daar dan van denken? Laten we niet vergeten dat Patriot in het verleden nog "grappig" is geweest door teksten lichtjes te wijzigen en als echt te verkopen.
Ik heb mijn berichten trouwens aangepast toen ik gecontroleerd heb of het eerste bericht in dat topic echt was.

Wat is trouwens de relevantie hiervan in dit topic?
U verwijt anderen hypocrisie en vervalsing van teksten terwijl uw partij zelf in debat weigert te gaan met organisaties die haar zouden "criminaliseren". Dat vind ik erg hypocriet. Kom achteraf niet zeggen dat de N-VA "gelijk" heeft, want iedereen die debatten mijdt, heeft altijd gelijk. Zo iemand mij zou willen "criminaliseren", zou ik zeker met die persoon in debat willen gaan, om aan te tonen dat hij fout zit.
stanislaus is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be