![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#82 | |
|
![]() Citaat:
Trump heeft op een democratische manier de verkiezingen gewonnen, en volgens jou heeft dat toch voorrang? De oppositie (de democraten) hebben geen stem omdat ze geen afscheiding kunnen maken zoals de SPA dat doet met de PVDA en de NVA dat doet met het Vlaams belang. De democraten maken zichzelf monddood door linkse waanzinnigheid als policy te verkiezen, en iedereen die het niet eens is met die linkse waanzinnigheid als vogelvrij te verklaren. Kijk, ik zou ook kunnen oproepen tot geweld tegen iedereen die het niet met mij eens is, maar ik verlaag mij niet tot waanzinnigheid. En dat is een ding bij die linkse waanzinnigen hé. Het meest absurde en idiote dat ooit in de geschiedenis van de moderne mens werd geuit, namelijk dat ge een wijf wordt als ge uwe piet afkapt, dat wordt gebruikt als "toelatingsexamen." Als ge die waanzin herhaalt, dan hoort ge erbij, en als ge NIET met die waanzin meegaat, dan mag uwe kop eraf. Als DAT geen totalitarisme is. But Trump...
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 11 september 2025 om 16:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
|
![]() Het is met een groeiende zekerheid weer zo'n transgenderwaanzinnige die het deed;
https://www.zerohedge.com/political/...t-action-rifle Dat komt er van als je mensen bevestigt in hun waanideeën. Linkse policy. Zelfs niet "extreem" want er is geen gematigd links meer. Links is als ideologie gewoon compleet gecoöpteerd door waanzinnigen. ELKE transgenderwaanzinnige is dus mee schuldig aan de moord op Kirk. Maar we zullen het onderzoek afwachten....
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 11 september 2025 om 16:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat betekent uiteraard niet dat er in geen enkel Brussels park ooit een kalasjnikov werd gevonden of te koop aangeboden. Maar mij lijkt al dat overdrijven nergens voor nodig. 2) Wel ja, ik ben zelf niet tegen 'legaal wapenbezit', maar zoals reeds gezegd kan 'reglementering' daarbij geen kwaad, eerder integendeel. 3) Ik ontken niet dat er problemen zijn. Ik geloof echter niet dat 'het Amerikaanse model' inzake wapenbezit een oplossing voor die problemen biedt. Mocht dat wél zo zijn, zouden de USA zowat het veiligste land ter wereld zijn en dat is duidelijk niet het geval. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
|
![]() Citaat:
Bende-geweld maakt de overgrote meerderheid daarvan uit. Of maken Belgen mekaar ook om de haverklap af met bommen aan de voordeur? Het is net die valsheid van argumentatie die ondermeer door Kirk werd weg-geargumenteerd. En evengoed door Ben Shapiro. En de waarheid, daar hebben die vreselijke linkse waanzinnigen het ERG moeilijk mee, zo blijkt weer.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 11 september 2025 om 16:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
< Charlie Kirk werd opgeofferd om de aandacht van "Epstein/Maxwell/.../..." weg te leiden > En uiteraard is die moord erg bruikbaar materiaal om te recupereren en de USA nog verder de weg naar de 'autocratie' op te sturen. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals Hitler gebruik maakte (of zelfs in scene gezet heeft) dat de Reichstag brandde om zich alle machten toe te eigenen en van Duitsland een totalitaire machine te maken. Dat was enkel maar een excuus. Het is niet dat Hitler een probleem van brandbare gebouwen aan het oplossen was he. Hij heeft dat enkel maar aangewend.
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met de woke halfbakken politiekers van vandaag aan de macht ga je het niet redden.
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 11 september 2025 om 16:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat belet niet eens dat er meningsverschillen zijn, want men kan verschillende uitgangspunten hebben, maar die mogen wel niet totaal factueel evident fout zijn he. In elk geval kan men van een "juiste" leider verwachten dat die dat, tenminste wat belangrijke dingen betreft, zo veel mogelijk tracht te benaderen. Iemand die EVIDENTE LULKOEK vertelt kan nooit een goed leider zijn, ZELFS al doet hij sommige dingen die sommigen "positief" vinden om hopelijk juiste redenen.
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onze meest fundamentele waarde is onze zin voor waarheid, individualiteit en logische juistheid, en dus democratische vrijheden. Totalitairen zijn nooit waarachtig en waarheidsgetrouw, zijn altijd fundamentele leugenaars, omdat niks hun macht in werkelijkheid verschoont.
Al moordend problemen oplossen. Laatst gewijzigd door patrickve : 11 september 2025 om 16:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat IK zou doen: onder het motto < No Escape From Reality > van de shows van stand-up comedians als Bill Burr, Dave Chapelle, Ricky Gervais, ... een 'eindterm'/'verplicht vak' in het middelbaar onderwijs maken. Na verloop van tijd zou iederéén die de leeftijd van 18 jaar bereikt aan hun bijtende humor blootgesteld geweest en er misschien zelfs wel door 'genezen' zijn. ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mensen NIET veroordelen omdat ze tegen een transvrouw "meneer" zeggen. Dat is voldoende. Voor de rest mogen die mensen in jurk rondlopen en doen wat ze willen he. En inderdaad voor minderjarigen niet opleggen van hen te doen transformeren als hun ouders dat niet willen.
Al moordend problemen oplossen. Laatst gewijzigd door patrickve : 11 september 2025 om 16:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
|
![]() Citaat:
Ik begrijp wel dat het gemakkelijk is als slim en gemodereerd over te komen als uw tegenstander compleet waanzinnig is, maar ik zie van Trump geen signalen dat morgen de avondklok wordt ingevoerd. Ik begrijp wel dat zaken doen die iets minder waanzinnig zijn dan uw compleet waanzinnige tegenstander U dan als slim en staatsmännisch doen overkomen, maar ik zie niet dat trump dat gebruikt om zelf waanzinnige dingen toe te laten te doen.
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Recenter dan "Nazisme" zijn bijvoorbeeld Aryan Brotherhood, Hammerskins, 'derde & vierde generatie' KKK , ... die zich gedeeltelijk of grotendeels door dat "Nazisme" lieten inspireren. Het 'extremistische zotten'-probleem bestaat nog steeds, en het ziet er niet naar uit dat het ooit gaat verdwijnen. ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#97 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#98 | |
|
![]() Citaat:
Alleen, die waanzinnigen hebben dat niet graag, en schieten liever uwe kop er af.
![]() |
![]() |
#99 | |
|
![]() Citaat:
Ge ziet, dat mes snijdt langs 2 kanten.
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aangezien/Daar/Omdat ik een grote fan van 'waarheid zoeken' ben & blijf < ... Between 960,000 and 3,000,000 incidents of domestic violence are reported each year, while many other incidents go unreported. It is estimated that more than ten million people experience domestic violence in the U.S. each year. The ten states with the highest rate of females murdered by males were, as of 2010, Nevada, South Carolina, Tennessee, Louisiana, Virginia, Texas, New Mexico, Hawaii, Arizona, Georgia. In 2009, for homicides in which the victim to offender relationship could be identified, 93% of female victims were murdered by a male they knew, 63% of them in the context of an intimate relationship. Several studies in the U.S. have found that domestic violence is more common in the families of police officers than in the general population. Early studies found that between 24% and 40% of participating families of police officers reported incidents of domestic violence. Subsequent studies suggested possible rates of officer-involved domestic violence that ranged from 4.8% to 28%, meaning the rate could be the same as that of the general public. The prevalence of domestic violence in law enforcement is important, as police attitudes toward domestic violence affect the quality of police intervention in domestic violence situation. ... > bron: https://en.wikipedia.org/wiki/Domest..._United_States Zie ook: https://en.wikipedia.org/wiki/List_o...s_(before_2000) https://en.wikipedia.org/wiki/List_o...2000–present) ![]()
|
![]() |
![]() |