![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#81 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]() En het ergste is dat het waarschijnlijk maar het topje van de ijsberg is, want het systeem laat deze sjoemelarij royaal toe.
|
|
|
|
#82 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
OK, maar dat belet niet dat het VB haar binnengepakt heeft, wetende wie ze was, en dat uitsluitend om haar grote kennissenkring aan te boren. Want ik kan me niet voorstellen dat deze madame ook maar iets van het VB-programma steunt.
|
|
|
#83 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Terwijl het de schuld is van de opeenvolgende ministers van volksgezondheid vanaf 2017 dat fraudeur sander nog ACHT jaar en met miljoenen lustig verder kon blijven frauderen. Waarvan VIJF JAAR door vandenbroucke, 5 jaar, want hij droeg de inspectie niet op om klachten over gekende fraudeurs nauwlettend op te volgen en te controleren toen hij minister werd in 2020. En laten we eens kijken wat zijn maatregelen betekenen voor de sector van de thuisverpleging: Een limiet stellen over hoeveel patiënten de thuisverpleging nog per dag mag bezoeken.....de leugenaar beweert dat daarmee fraude voorkomen kan worden...en dat is niet waar. Een verpleegster kan nog altijd een factuur voor 2 uur indienen voor een bezoekje van 10 minuten, zijn limiet-maatregel is dus al een leugen en nutteloos tegen fraude.... ![]() Er is reeds personeelstekort voor thuisverpleging en deze maatregel zal nog meer kandidaat thuisverpleging demotiveren want stel dat je maar 5 patiënten mag verzorgen per dag terwijl je er gerust 8 of meer kan doen dan verdien je ook een pak minder loon. De thuisverpleging komt onder druk te staan, (onder staatscontrole, moeial vandenbroucke zal eens bepalen hoeveel patiënten gij nog moogt verzorgen en hoeveel tijd per patiënt dat gij daarvoor krijgt per dag!) EN de bevolking wordt weer een stukje zorgverlening afgepakt. Want wie zijn dan uiteindelijk de dupe? De zwaar hulpbehoevende en de bejaarde patiënten die geen hulp en geen thuisverpleging meer kunnen krijgen omdat er minder zorgpersoneel is door een beperkt aantal bezoeken per dag alsook de thuisverpleging door verlies aan loon door de limieten. Dat ruikt weer naar afbraakbeleid.
|
|
|
|
#84 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
En ze pikte ook nog eens mantelzorgpremies in.
https://www.nieuwsblad.be/crimi/stor...106288609.html Citaat:
|
|
|
|
#85 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar pas vanaf 17 dure auto's gaat het de buren opvallen... Citaat:
Eigen volk graait eerst... Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 19 november 2025 om 22:50. |
||
|
|
|
|
|
#86 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Als hij nog een beetje fatsoen heeft, geeft hij zen ontslag. |
|
|
|
|
|
|
#87 |
|
Minister-President
|
Stomme trien & vent, als ze wa minder te koop had gelopen met alles was ze binnen en kon ze ergens ver weg een rustig leven van haar miljoenen gefraudeerd geld.
Nu goed dat ze tegen de lamp is gelopen maar er zit toch weer meer achter nu ze opkwam voor het VB, een makkelijke prooi om mee te pronken, VDB mag voor mijn part bij haar gaan zitten in den bak even schuldig eraan. En weeral komt het spreekwoord uit, Nen duvelszak is nooit vol........... |
|
|
|
|
|
#88 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Eigen zak eerst !
|
|
|
|
|
|
#89 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ze past dus perfect bij het Blok.
|
|
|
|
|
|
#90 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Mijn faciale uitdrukking begint meer en meer op Tucker te lijken als ik dat hier allemaal zo lees: ![]()
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : Gisteren om 03:31. |
|
|
|
|
|
|
#91 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
We begrijpen ondertussen dat de controles van prestaties op JAARBASIS gebeuren.
We kunnen daaruit zelfs gaan vermoeden dat er eerst "vragen" en "waarschuwingen" kunnen zijn alvorens de hakbijl valt....Voor je het weet ben je 3 jaar verder.... We kunnen nu meteen,keihard,vaststellen dat het gebruik van computers en statistiek,AI zelfs, nog niet geheel doorgedrongen is in (pseudo-)overheidsapparaten (zoals het RIZIV en de Mutualiteiten) die nochtans MIJN geld UITgeven......Hierdoor is het reageren per kwartaal,zoals bedrijven ondertussen al lang doen,niet mogelijk lijkt het wel. (in een ander draadje kun je vermoeden dat het WEL snel zal doordringen in pseudo-overheidsinstellingen die MIJN geld opeisen) Minister Vandenbroucke zal nu een systeem ontwerpen dat het aantal prestaties plafonneert....(ik voel de lobbyisten ,zeker deze van de niet-technische verzorging ,zoals geestelijke gezondheidsblablabla, zich al klaarstomen)
Allemaal te vinden via links naar websites op het Internet Laatst gewijzigd door kelt : Gisteren om 06:55. |
|
|
|
|
|
#92 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Maar ik veronderstel in deze democratische partij dat iemand uit de partij zetten een democratisch pad moet volgen En deze democratische beslissing zal zoals het hoort een paar dagen duren De lokale afdeling zal enkel bevoegdheden hebben tot tijdelijke schorsing Nogmaals, hoe gaat dat er aan toe in andere partijen Bijvoorbeeld schorsing Bijvoorbeeld iemand die voor de rechter moet komen voor aanzet tot geweld en racisme Bijvoorbeeld iemand die fraude pleegt in het voetbal Bijvoorbeeld iemand die betrokken is in smeergeld bij aankoop van helikopters Wat zou de straf zijn in andere partijen En na eventuele schorsing Kunnen deze mensen nog terugkomen
|
|
|
|
#93 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Had die dame nu lid geweest van PVDA of MR had die precies hetzelfde gedaan. Of misschien denk je ze heilig was geweest mocht ze zijn opgekomen voor CD&V ? Het is niet je partij keuze die van U een goed of slecht mens maakt.
|
|
|
|
|
|
#94 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik vermoed dat Panda teleurgesteld is dat de mainstream media Sanders voormalige VB-lidmaatschap niet echt meer uitmelken zoals vroeger steevast het geval was als een VB-er een scheet liet.
|
|
|
#95 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hier komen dagelijks ook verpleegsters die hun werk naar behoren doen.
In het geval van de sjoemel’babe’ https://www.nieuwsblad.be/crimi/stor...106288609.html Levenslang schrappen, gevangenis in en al de vergaarde gelden terugbetalen of zou dat te ver gezocht zijn volgens onze wreed foute Belgische wetgeving? Zoals ik eerder schreef zal de weegschaal van vrouwe Jusritia dringend terug geijkt moeten worden want zij hangt scheef.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : Gisteren om 08:35. |
|
|
|
|
|
#96 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
BTW: ik vond de uitleg in Terzake maar zwakjes. Het systeem heeft gefaald en daarmee uit. Mijn broek viel bijna af toen ik hoorde dat de patiënten hun pas moeten laten inlezen, maar dat niemand controleert of dat ook effectief zo gedaan wordt. |
|
|
|
|
|
|
#97 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Soms zijn er al eens verpleegsters die het paspoort na het inlezen vergeten terug te geven, foutje, vergeten of een plan???? Het systeem heeft inderdaad ferm gefaald. Leesgenot waar genot wreeeeeeed ver gezocht is: https://www.nieuwsblad.be/binnenland...106044611.html
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : Gisteren om 08:45. |
|
|
|
|
|
|
#98 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Onze overheid speelt dagelijks met ons geld en onze veiligheid.
|
|
|
|
#99 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
ze kwam van bij de sossen, ze hadden beter moeten weten.
|
|
|
|
|
|
#100 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Volgens mij is in beslagname dat de goederen in zekerheid gesteld worden in afwachting dat ... En is aangeslagen dat de goederen verbeurd verklaart worden. |
|
|
|
|