![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Misschien staat het in een geheime overeenkomst tussen VRT en Woenstijnvis wel dat ze niemand van het Blok mogen uitnodigen ? het zou niet de eerste keer zijn dat er "geheime nota's" bestaan op de VRT...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nochtans leken al die intelligente Pietjes en Mietjes op 13 juni l.l. te hebben begrepen dat het zo niet werktte. En dus gaan ze maar op de oude, vertouwde weg verder. En intussen met alle middelen, de slechtste regering ooit in het zadel houden van heilige schrik voor het verwachtte resultaat... Komaan Pietje! Kap er dus maar lustig op los, je knappe voorbeelden achterna!
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij wilde toch zo graag Dewinter zien afmaken? Misschien vindt 'Woestijnvis' dat wel hét goeie uitgangspunt: Dewinter op een andere manier afmaken als voor een trein duwen niet lukt. Naar rode Pietjes luisteren ze ook beslist liever dan naar een VB-stemmer. Aan jou dus de eer...
![]() |
![]() |
#84 |
|
![]() en maar kappen en ze beseffen niet dat ze ondertussen hun eigen partijen kapot kappen...
ach domheid kent geen partijgrenzen he...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat die opdracht inhoudt staat klaar en duidelijk in de nota van de VRT.
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iets zegt me dat ge da hoogstwaarschijnlijk nog zou doen ook ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim. Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
|
![]() Citaat:
Als ik die zou publiceren zou Triangel dan ook openlijk beweren dat ik één van de grootste voetbaltalenten van Vlaanderen ben? ![]() [size=1](onder ons: ik heb ook een foto met mezelf in audientie met de paus ![]()
![]() |
![]() |
#93 |
Vreemdeling
|
![]() Voor de volle honderd procent akkoord dat extreem-rechts uit de RvB van de VRT moet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En ik die altijd geleerd heb dat die christenmensen zich onderscheiden van de rest door hun 'bied uw andere kaak aan'-vertelsels. (Niet dat de CD&V al ooit kaakslagen van het VB heeft gekregen, maar bon, meezingen met p.c. stigmatiseringslied blijkt in CD&V kringen deze dagen populairder te zijn dan misliedjes). Of wil die zelfverklaarde oerbrave CD&V de teugels in de RVB van de VRT in volledig in handen krijgen om het kiezerspleb te heropvoeden conform de instructies uit Mechelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() rode vijgen en bolsjevisten
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Burger
|
![]() Pietje, wat voor iemand ben jij eigenlijk? Weet je nu écht niet beter?
Als persoonlijke vriend van Mark Uytterhoeven kan ik u zeggen dat niet hij zijn gasten kiest, maar wel zijn team van medewerkers binnen Woestijnvis. Enkel de persoonlijke toets wordt door Uytterhoeven aan het programma gegeven. Zelfs de vragen worden voor hem opgesteld. De enige zeggenschap die hij daarin heeft is, dat als er een vraag zou tussenzitten die hem niet zint, hij die kan laten wijzigen of schrappen. Verder geef ik je graag mee, zonder Marks persoonlijke levenssfeer uit de doeken te willen doen, dat Mark voortgesproten is uit een Vlaams nest van VU-ers. Wat niet wil zeggen dat hij rechts denkt of stemt, maar wel dat hij weet waar het het Vlaams Blok om te doen is. Hij is echter niet akkoord met hun werkwijze en denkpistes. Dat buiten beschouwing gelaten heeft hij nooit een politicus uitgenodigd, zijn team wel, en dan enkel en alleen nog als die recent met iets luchtig in het nieuws kwam. Freya Van den Bossche had een potentiële klant geweest om een uitnodiging te ontvangen naar aanleiding van haar zwangerschap en het feit dat dat de eerste federale minister in funktie is die dat overkomt. Echte politieke debatten zijn echter niet besteed aan het concept van DLS. Die zijn voorbehouden voor De Zevende Dag. Daarnaast geef ik je graag nog mee dat het niet in de persoonlijk aard van Mark Uytterhoeven, noch in het kader van het programma past, gasten persoonlijk aan te vallen, dus als al uw hoop daarop berust, steek hem dan maar gauw weer op zak. Verder dan dit ga ik hier niet over uitwijden, vragen stellen en onzinnige conclusies trekken hebben dan ook geen enkele zin. Pietje, ik wens je nog veel succes en de dubieuze droomwereld waarin u zich blijkbaar bevindt, maar wees bedacht en tijdig wakker, voor je er een nachtmerrie aan overhoudt. Je raaskalt maar wat en lult uit je nek zonder ook maar te weten waar het om draait. Groeten Thomas O'Malley |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() daar komen toch meestal linkse vriendjes over de vloer ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() gooi die één van de kabel... zijn ook van naam veranderd... niet van streken ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() [size=5]NIETS ZAL ONS TEGENHOUDEN !!!!![/size]
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() 2. je mag er niet roken en er is alleen water ![]()
|
![]() |
![]() |