![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() tja als ze met 20 man afkomen pikt er dan maar de goeie uit...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1 miljoen is zeker een vorm van dulden lijkt me monddood maken ? lijkt me ook niet zo, eerder omgekeerd |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
|
![]() Citaat:
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
zelfs al moest er wat van waar zijn .... even zuiver hypothetisch gesteld op wat hebben we die oppositie dan kunnen pakken ? op het bestaan van de oppositie ? niet echt, integendeel op zijn hoogst op hun verspreiding van de indoctrine dat de leden van de oppositie en hun aanhang van een superieur ras zouden zijn tov van eenieder die zich niet wenst aan te sluiten bij het ideeëngoed van diezelfde oppositie |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() btw als er morgen een wet ( zuiver hypothetisch, ik zie de zin er niet direct van in ) in voege zou komen die het dragen van combatboots als burger zou verbieden
ga je dan ook beweren dat de huidige politieke leiders de oppositie monddood trachten te maken ? moest het zo héél toevallig zo zijn dat hun achterban niets liever doet dan in combatboots rond te lopen ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
is deze oppositie dan verboden ? misschien als je aanneemt dat de oppositie uit niets anders en alleen bestaat uit wat racistisch geroep, dan wel |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het is totale lulkoek als je dat ziet als het monddood maken van het VB daar ieder zinnig mens ( en er zullen er hoogstgetwijfeld ook bij de sossen ed. enkele zitten ) inziet dat het aantal stemmen voor het VB alleen maar gaat toenemen daar ze zich nu nog meer in een slachtofferrolletje kunnen wikkelen dan voorheen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#92 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#94 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit in tegenstelling met een mening, die steeds vrij zou moeten kunnen geuit worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien eens beginnen om het woord racisme te beschermen. Het wordt net 'fascist' en 'nazi' zo vaak misbruikt de dag van vandaag, dat ik niet eens meer opkijk als iemand het gebruikt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |