![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zouden dezelfde reacties in Zandbakkiestan ook zo onthaald worden? Wat lauw geleuter vanuit de politiek, wat verzoenende woordjes, en na 2 weken is het weer rustig? Naar mijn bescheiden mening krijgt een misdadiger in verrewegistan effectief een duur betaald boontje om zijn loontje. En wil de familie/kennissenkring van de betrapte-niet veroordeelde- crimineel die persoon zelfs niet meer kennen. En als er een mars georganiseerd word, dan staat de politie of het leger wel achter het hoekje.Klaar om te meppen. Als het rustig blijft.
![]() |
![]() |
#86 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Voor het establishment zijn de mensen in de straat vogelvrij verklaard en mogen de allochtonen er naar hartelust op jagen. In dat geval hebben de burgers het recht om hun belagers op te ruimen. In onze straten heerst de wet van de jungle. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zie de reacties al voor me Laatst gewijzigd door sinan123 : 24 januari 2005 om 19:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kom we gaan allemaal eigen rechtertje spelen.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik kan er me niet meteen één herinneren.
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#93 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Is dat het soort vergelijkingen waarmee je werkt?
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sinan123, ik noem dat geval specifieke een arbeidsongeval.
Als een autochtone tasjesdief word platgereden, haalt de goegemeente de schouders op, en zal de politie en het gerecht de rest wel uitsorteren. Gaan we eens in het nabije verleden kijken. Zo net na de moord op Ashrak?En dan de vergelijking, de moord op Patrick Mombaerts. De mars pro slachtoffer die ik zo direct uit mijn mouw kan schudden is de witte mars, de volkswoede in verband met het miserabel falende gerecht en de zoethouderij van de politiek. In verband met de gruwelijke kinderontvoeringen en bijhorende moorden door ons locaal monster M. Dutroux. En in dit geval waren de betogers rustig, en werden er geen grootschalige vernielingen aangericht. Met de Nederlandse variante , de moord op T. van Gogh, weer veel uitingen van afschuw, maar vernielingen in marsen erna? wat extremistjes die over en weer wat heilige plaatsjes gingen bekladden, en in geen geval goedgekeurd door de "massa" Bij de "getinte" marsen is dat gewoonlijk wel anders. Op zijn minst veel kabaal. En regelmatig brokken makend.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 24 januari 2005 om 20:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Als een Marokkaan een Nederlander vermoord dan komen er wel stille tochten.. Ook als een Nederlander een Nederlander vermoord komen er stille tochten.. Als een Nederlander een Marokkaan vermoord komer er ook stille tochten, zo simpel is het Citaat:
Of over die mensen die de Turks-Islamitsche school (Bedir) helemaal hebben platgebrand |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
6 april 2004 De man die gisteren dood in een bos bij het Belgisch-Limburgse Hamont-Achel werd aangetroffen, blijkt de Haagse crimineel Marco Eyk te zijn. Anonieme bronnen binnen het Nederlandse Openbaar Ministerie (OM) zouden dat hebben bevestigd. Justitie in België gaat uit van een afrekening. De vermoorde man werd gisteren door wandelaars in zijn auto aangetroffen. Het voertuig was doorzeefd met kogels. Het vermoeden is dat de man is klemgereden en doodgeschoten. Daarna is de auto in brand gestoken; waarschijnlijk om sporen uit te wissen. Die kerel was dus een Nederlander, en toen liet Nederland ook geen traan, want een criminele autochtoon. Deze vergelijking is beter................
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hier :Google search; stilletocht (voor de mensen die me niet geloven): http://www.google.nl/search?hl=nl&q=...gle+zoeken&lr= Het is een soort gewoonte geworden. Laatst gewijzigd door sinan123 : 24 januari 2005 om 20:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als iemand een marrokaanse crimineel vermoord komen er luidruchtige tochten zou ik eerder zeggen.