![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of ga je nu beweren dat men eigenlijk wil dat hun inside job bekent word gemaakt? Laatst gewijzigd door illwill : 1 februari 2005 om 21:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U geloofd zogezegt niets wat tegen al jullie beweringen in gaat zonder bewijzen. Awel ik heb geen mening over wie nu juist de 9/11 aanval gepleegd heeft. Ik heb geen bewijzen, het kan me ook niet schelen wie het gedaan heeft. Denk je dat ik het persoonlijk erg zou vinden indien morgen blijkt dat inderdaad Bush en co er zelf achter zaten? Kan me echt geen reet schelen. Feit is en blijft dat ik iedereen geloof in deze zaak die harde bewijzen of feiten kan geven die direct aanwijzing zijn die kunnen aantonen dat het een inside job was of niet. Gewoon zeggen, men heeft explosieven gebruikt...sorry daar neem ik geen genoegen mee. Zeggen dat de vliegtuigen radiografisch gestuurd waren terwijl je tegelijkertijd beweerd dat tegen dergelijke snelheden deze torens onmogelijk te raken zijn, waar nog bij komt dat deze torens veel breder zijn dan de landingsbaan van dergelijke vliegtuigen...sorry dit is hetzelfde beweren dat dergelijke vliegtuigen na opstijgen onmogelijk nog kunnen landen ![]() Dan een verhaal van een persoon die binnen in de torens zat terwijl de explosieven afgingen om het gebouw naar beneden te halen en toch nog op tijd het gebouw heeft kunnen verlaten...tja ook weer zeer geloofwaardig. Het kernexplosieverhaal...een kerexplosie geeft ten eerste wel een serieus veel groter gat in de aardkorst dan enkel de oppervlakte van de 2 wtc torens, vooral wanneer het ondergronds is...praktisch bewijs hiervoor is, neem het kleinste vuurwerk wat er bestaat, steek dit aan op u handpalm met de hand open en probeer dit nogmaals met gesloten hand. Ik raad u aan 1 van de twee niet te doen, welke mag je zelf kiezen. Dan hadden we nog de kernexplosie stofwolk. Een mooie geknipte foto die zogezegt genomen was toen de beide torens nog staande waren. Dus zo leek het alsof er al een stofwolk was rond de gebouwen die dus afkomstig moest zijn na de kernexplosie. Awel wat blijkt als je alle beelden vanuit alle hoeken bekijkt op het moment van de instorting van de eerste toren...inderdaad! Geen stofwolkje te zien hoor! En dan als klap op de vuurpijl, al deze info was samen te vinden op de sites die beweerden een duidelijk foto te hebben van een mooi plasje water op mars terwijl zelfs de nasa hier niet over beschikte. Noem mij maar naief zoveel je wilt kerel. Ik blijf tenminste mijn verstand een beetje gebruiken. Laatst gewijzigd door illwill : 1 februari 2005 om 21:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik reageer al lang niet meer op z'n onnozeliteiten. Het siert Exodus dat hij energie blijft steken in het trachten overtuigen van iemand met het iq van een garnaal. En is het niet zozeer z'n dom zijn, maar het pertinent negeren of compromiteren van bewijzen. Je vertelt iets. Hij heeft het nog nooit gehoord, dus vraagt hij om bewijsmateriaal. Vervolgens plaats je een link naar de betreffende quote, en dan begint hij over "hoaxsites". Plaats je een link naar een mpg, dan is dat een "vervalst filmpje." Gewoon negeren 2004gun, da's het beste. Oh ja, er loopt hier nog een andere halve zool rond(Chipie) die er heilig van overtuigd is dat ik hier onder een stuk of 15 verschillende nicks post. Iedere poster die kritiek heeft op het Amerikaanse beleid, spreekt hij aan met "Steve". Hij denkt waarschijnlijk dat er nog maar 1 Belg van overtuigd is dat 9/11 een insidejob was.
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Je durft zelfs niet toegeven dat al die verhalen duidelijk onzin waren. Dankjewel hiervoor. Zegt al genoeg dat je er niet op kunt reageren, er valt nm ook niet veel meer over te zeggen. Blijkbaar ligt het iq van een garnaal nog hoger als dat van jou. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
|
![]() Citaat:
Met alle respect, maar de verhaaltjes over radiografisch gestuurde vliegtuigen, kernexplosies, stofwolken, ... 'uw grof geschut om zomaar te zeggen', ... gaan mij een beetje te ver. Is uw kennis Engels voldoende? surf dan ff naar http://www.voxfux.com/features/stran...an_fiction.htm, maak er een print out van en zonder U een aantal dagen af met deze tekst. Er zijn geen sprookjes over kerntechnologie nodig om te bewijzen dat het huidige mediaverhaal niet klopt. En indien het U toch niet interesseert of Bush er al dan niet achter zit, waarom hier nog op dit forum rond dwalen?
![]() |
![]() |
#89 | |
|
![]() Citaat:
Of ga je zeggen dat elk gebouw dat in brand staat men direct gaat dynamiteren??
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() Jongens, wordt het niet tijd dat U er nog eentje opsteekt? Want praktisch elke kwiet gebruikt weed... ![]() [size=1]En volgens mij, Steve, leven de halve zolen in Olen...[/size] |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#92 | ||||||||||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het probleem echter is dat we nu al in zo'n systeem leven. Iedereen leeft in zijn kleine hokje, weg van de buitenwereld, niemand kent zijn buren nog en zit liever uren voor de tv VTM audiovisueel tot zich te nemen. Als er iets verdachts gebeurd dan heb je die handige mobiele telefoon toch bij de hand om de politie te bellen zeker ![]() Citaat:
![]() Citaat:
Ik denk ook niet dat olie de belangrijkste reden is waarom de oorlog is begonnen. Ik denk eerder dat het een strategische zet was om een "jump-point" te hebben naar andere landen. Iran ligt nu perfect tussen twee landen waar de amerikanen een strijd voeren. Syrie ligt tussen Turkije, Iraq en Israel in, perfect omsingeld. Sharon zal lachen ![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat wil je nu zeggen met "gaat mij een beetje te ver" ivm die verhalen? Ga me niet vertellen dat ze waarheid zijn é. IS het een vereiste dat ik geloof in Bush zijn schuld om op dit forum te komen???? lol!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom is dit onmogelijk? Omdat jij dit zegt? Nee, geef mij de verklaring van het bedrijf die het zogezegt gedaan hebben en geef me dan een onafhankelijk bedrijf die deze werkwijze bekijkt (profs dus) die dan kunnen zeggen dat het onmogelijk was of niet. Dat jij dit hier komt verkondigen zegt evenveel asl wanneer ik nu gewoon zeg het kan wel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() De reden van de instorting van 7 WTC is tot op heden "onbekend".
En daar houd ik het ook bij. Structurele schade door brand en beschadiging door het instorten van 1 WTC KAN de instorting veroorzaakt hebben. Het is nogal pretentieus om te zeggen dat enkel een detonatie mogelijk is. De beelden van de instorting zelf bewijzen m.i. niets daaromtrent. Van Wikipedia : Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Staatssecretaris
|
![]() sommige van jullie hebben blijkbaar toch een paar schroeven los staan zenne.
Voor zover ik mij kan herinneren zijn de torens van boven naar beneden in gestort.Bij een gecontroleerde explosie die vanonder word aangebracht begint het gebouw in te storten van beneden naar boven.Dit was wij de WTC torens niet het geval. bij het derde gebouw dat is ingestort kan er sprake zijn geweest van een gecontroleerde ontploffing zoals dat ene filmpje(dat hier ergens op dit topic staat).Maar dat gebouw zal om veligheids redenenen ook zijn neergehaald. U moet weten dat de ondergrond van NY niet al te stabiel met al zijn metro en god weet wat allemaal.En als zo 2 gigantische torens neerploffen op de aarde geeft dat wel een serieus aardbevingskes voor de omliggende gebouwen. Die hierdoor ernstig beschadigd kunnen worden en onbewoonbaar worden en dus beter kunnen afgebroken worden. nu ik ben geen bouw experts maar heb wel verschillende reportages gezien op tv indertijd van wel respectabele bouw ingenieurs en geen van allemaal heeft ooit beweerd dat de torens vanonder uit ontploft werden. tot zover die torens. Dan het hele gebeuren zelf. Dat de amerikaanse overheid op de hoogte was van aanslagen dat kan ik geloven en ze wisten misschien ook al wat details maar je moet weten dat die informatie meestal zo verspreid door de zovele instanties(cia,fbi,nsa en zovoorts)dat iedereen die een stukje heeft voor een groot raadsel staat een imense puzzel. Pas daarna heeft men al die informatie bijeen kunnen leggen en daaruit bleek inderdaad dat alles samen genoeg informatie bevatten om toen die dag iets te kunnen doen. Dat is niet gebeurt al dan niet bewust of onbewust. maar dit stelt de overheid nog niet als schuldige. De schuldige blijven nog altijd de breinen achter deze aanslagen. En als je denkt dat bin laden een dom manneke is dan heb je het mis.Zulke mensen hebben massa's geld en connecties en zijn in staat om zoiets te plannen. Wat niet wilt zeggen dat er strategisch belangrijke mensen zijn omgekocht of zo meer.Dit is een mogelijkheid natuurlijk en het zal ook wel gebuert zijn dat er amerikanen op de hoogte waren van de ramp maar hadden waarschijnlijk wel toen juist een dik spaarboekje. Dan de amerikaanse overheid zelf. Waarom een belangrijke stad als NY destabiliseren?? En waarom de amerikaanse economie een zware slag toedienen door deze aanslagen en dat terwijl jullie allemaal zeggen dat bush en co zakenmannen zijn.waarom hun eigen bedrijven een zware economische slag toedienen. plus de invloed op de wereld economie en de aardolie prijs was negatief door de aanslagen.allemaal punten waar bush en co geen winsten hebben kunnen uithalen. Maar ja u blijft maar geloven in uw misvormde theorie. ik blijf in de realiteit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
|
![]() WTC7 blijft een heikel punt. Sommige disbelievers zeggen hier dat WTC7 gecontroleerd is gedemolished en andere zeggen dat het door brand en beschadiging is (zie parcifal met zijn wikipedia).
Bovendien heb je dan nog eens Illwill die beweert dat hij een filmpje heeft gezien waarin ze zeggen: Citaat:
DAn hebben we nog Silverstein die zegt dat ze het gebouw "gepulled" hebben. Ook weer een contradictie met het officiële rapport (zie wikipedia). En Silverstein zou het toch wel moeten weten (hij was de eigenaar). Maar dan nog, explosieven aanbrengen direct 7 uur na de aanlsag? Het kan misschien wel , maar geef toe dit is zeer onwaarschijnlijk, zo'n haast. Hebben de disbelievers hier een verklaring voor??
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |