![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
En wat Van Hecke vandaag schrijft op zijn site, daar kan ik wel inkomen, maar dat had hij beter voordien uitgelegd. Nu is hij domweg in de val gelopen.
![]() |
![]() |
#82 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() Mijn mening over het topiconderwerp:
Het eigenbelang stelt duidelijk zijn eigen vel boven de erkenning van de holocaust! Partijpolitiek, wat ze 'de ander' zo graag verwijten, is hun enige drijfveer om zich te onthouden bij de goedkeuring van die resolutie. Waarom heeft het eigenbelang schrik voor resoluties tegen extremisten en xenofoben? Is het daarom dat ze zich blindstaren op 'die anderen'? Wat het ook mogen zijn, het eigenbelang durft niet in eigen boezem kijken. Zolang ze dat niet doen, blijven ze net hetzelfde als al die andere partijkes. Eén pot nat, zonder uitzondering!!! |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het eigenbelang heeft in eigen voet geschoten. Daar ben ik het mee eens. Maar waarom moeten er telkens verhaaltjes over de anderen erbij gehaald te worden als het daar in feite niet over gaat. Dat is iets waar ik mij mateloos aan erger, bij alle partijen trouwens. Het eigenbelang is ook besmet met het parijpolitieke virus. Daardoor is de politiek verziekten zal dat ook blijven ongeacht de meerderheid. |
|
![]() |
![]() |
#86 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Je hebt wel gelijk za. Doch door het te zeggen, gaat het niet lukken. Optreden is de boodschap. En behouden van eigen cultuur en waarden. Anders krijgen we hier een allergaartje. |
|
![]() |
![]() |
#87 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Nu: ik ben er nogal gerust in dat je niet zo idioot bent om het VB te bedoelen. Het Vlaams Belang kan je namelijk niet bedoelen wegens de enige partij die hun nek durft uitsteken voor hun ideaal.
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Puur partijpolitieke lafheid van, ...jawel..., HET EIGENBELANG !!, terwijl je nog steeds over 'die anderen' blijft doordrammen... ![]() Laatst gewijzigd door Het Skill Effect : 28 januari 2005 om 22:01. |
|
![]() |
![]() |
#89 | |
|
![]() Citaat:
![]() De skill logica ten voeten uit: laf zijn door als enige zijn nek uit te steken... Goe bezig skillie...
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() Wie twijfelde er nog aan dat Vlaams Blokkers nazi's zijn? Die twijfel werd gisteren volledig weggenomen.
|
![]() |
![]() |
#91 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Alvast bedankt
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() ![]() De Eigenbelang logica ten voeten uit: enkel nek uitsteken voor eigen vel en de slachtoffers van gruweldaden desnoods hiervoor in de kou laten staan. Goe bezig fiezelke... ![]() Laatst gewijzigd door Het Skill Effect : 28 januari 2005 om 22:22. |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Wij herdenken en vieren de Bevrijding, het VB viert Staf De Clercq..............."
Laatst gewijzigd door Pietje : 29 januari 2005 om 00:05. |
|
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het probleem van de VLD is dat ze geen politiek antwoord hebben op het VB. Ik vond het tekend toen BS zei dat het geen politieke beslissing was om niet samen te werken met het VB maar een etische. Nu, dan weet je wel hoe laat het is. De VLD loopt momenteel rond als een kieken zonder kop. Enfin dat is toch mijn indruk.
Ik zie geen enkele inhoudelijke lijn in de VLD, geen enkel toekomstproject, geen ministers die dat kunnen verbergen zoals de SP-a (die eveneens geen toekomstvisie hebben en inhoudelijke lijn al valt dit minder op omdat je maar één iemand hoort bij de SP-a) en welke resultaten hebben ze al geboekt? Ik denk dat ze bij het VBO & Unizo op dit ogenblik liever samenwerken met de KP in China dan met de VLD. De mensen die progressief gelul willen horen stemmen voor de SP-a, de mensen die rechts gelul willen horen stemmen voor het VB en de mensen die een "degelijk" bestuur willen stemmen voor de CD&V. Nope het ziet er niet lekker uit bij de VLD al hebben ze het geluk dat de verkiezingen nog ver af zijn en er nog van alles kan gebeuren (al hoeft dit noodzakelijk in hun voordeel te zijn.) Nu, we zullen zien. |
![]() |
![]() |
#96 | |
|
![]() Citaat:
A/ hij het Vlaams Belang links noemde wat economische visie betrof B/ dat het Belang (en hou je nu goed vast) de vakbonden achterna loopt C/ Dat het Belang vóór het behoud van brugpensioen was [font=Arial Black]En daarom EXTREEM RECHTS was![/font] ![]() [font=Arial Black]Extreem rechts door linkse (sic) standpunten te huldigen ....[/font] [font=Arial Black][/font] Ook zijn reactie tav de coalitiebesprekingen waar ook reeds De Decker allusie op had gemaakt: ontken ontken ontken...de slangenpolitiek van Verafstoot
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door solidarnosc : 29 januari 2005 om 00:33. |
|
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
8) Ik dacht wel, dat je bovenstaande uitspraak zou negeren ![]() . Was trouwens de enige uitspraak die me deze avond is bijgebleven.................De rest vond ik ook verre van interessant.
![]() |
#100 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |