Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 28 januari 2005, 19:36   #81
nadine
Parlementslid

nadine's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Skill Effect
Maak ook maar een aparte topic over 'ze'.

Het is duidelijk dat je niet durft over het eigenbelang zelf te praten, dus weet ik genoeg.
Je lult wat uit je nek. Ik heb hier duidelijk mijn mening over de stommiteit van het VB duidelijk gemaakt en werd onmiddellijk door een revisionist is spé aangevallen.

En wat Van Hecke vandaag schrijft op zijn site, daar kan ik wel inkomen, maar dat had hij beter voordien uitgelegd. Nu is hij domweg in de val gelopen.
Oud 28 januari 2005, 19:37   #82
Revolutie
Parlementslid

Revolutie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
Dat verbaast mij allang niet meer. Voor De VB-ers zijn het nazi-regime natuurlijk de "Good Old Days".
idioot
Oud 28 januari 2005, 20:06   #83
groene flamingant
Banneling

groene flamingant's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nadine
Maar dat de moslimlanden in de VN tegen de herdenking van Auschwitz gestemd hebben daar zie jij natuurlijk geen graten in. Antisemitisme van links en moslims bestaat volgens de dogmas van de groenstapo niet (Wilhem Marr was een linkse die in het huidig politiek schaakbord het best op SPa en Groen! lijkt)
Blablablablabla! Leg me geen woorden in de mond die ik niet gezegd heb. De rest van je 'argumenten' is in je klassieke stijl: 'groenstapo', 'antisemitisme van links'. Gezien je reactie duidelijk bedoeld is om te provoceren ga ik er dan ook niet te veel woorden aan vuil maken.
groene flamingant is offline  
Oud 28 januari 2005, 20:40   #84
Het Skill Effect
Banneling

Het Skill Effect's schermafbeelding

Standaard

Mijn mening over het topiconderwerp:

Het eigenbelang stelt duidelijk zijn eigen vel boven de erkenning van de holocaust! Partijpolitiek, wat ze 'de ander' zo graag verwijten, is hun enige drijfveer om zich te onthouden bij de goedkeuring van die resolutie.

Waarom heeft het eigenbelang schrik voor resoluties tegen extremisten en xenofoben?
Is het daarom dat ze zich blindstaren op 'die anderen'?

Wat het ook mogen zijn, het eigenbelang durft niet in eigen boezem kijken.
Zolang ze dat niet doen, blijven ze net hetzelfde als al die andere partijkes.

Eén pot nat, zonder uitzondering!!!
Het Skill Effect is offline  
Oud 28 januari 2005, 20:45   #85
Het Skill Effect
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nadine
Je lult wat uit je nek. Ik heb hier duidelijk mijn mening over de stommiteit van het VB duidelijk gemaakt en werd onmiddellijk door een revisionist is spé aangevallen.

En wat Van Hecke vandaag schrijft op zijn site, daar kan ik wel inkomen, maar dat had hij beter voordien uitgelegd. Nu is hij domweg in de val gelopen.
Nu moet ge niet over mij beginnen lullen hé.

Het eigenbelang heeft in eigen voet geschoten. Daar ben ik het mee eens.

Maar waarom moeten er telkens verhaaltjes over de anderen erbij gehaald te worden als het daar in feite niet over gaat. Dat is iets waar ik mij mateloos aan erger, bij alle partijen trouwens. Het eigenbelang is ook besmet met het parijpolitieke virus. Daardoor is de politiek verziekten zal dat ook blijven ongeacht de meerderheid.
Oud 28 januari 2005, 20:48   #86
lustige lezer
Parlementslid

lustige lezer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JAN MOEDWIL
ik weet dat daar een probleem is. ben zelf niet van antwerpen,maar ben er twee keer geweest en heb het twee keer aan de hand gehad. gewoon omdat ik belg was en in hun zogezegd "territorium" was. de andere keer werd mijn vriendin zowaar bepoteld door 15 marokkanen.
het probleem mogen we niet ontkennen, maar het is ook zeker niet goed van te veralgemenen. Hier in mijn streek ,de mijnstreek' zijn er ook veel allochtonen maar heb er nog nooit problemen bij gehad. het zijn allemaal vriendelijke mensen.
maar u hebt wel gelijk dat daar een probleem is maar u overdrijft toch als u zegt dat ze daardoor mensen proberen uit te roeien.
het beste wat we moeten proberen te doen is vredig samen leven, EN dat geld evengoed voor hen! want het is bewezen dat allochtonen, mbv de globalisering , zich niet aan een ander cultuur zullen aanpassen.--> ontstaan van de multiculturele samenleving
dus elkaar accepteren is de beste oplossing op dit moment want anders ontstaan er onvermijdelijk confrontaties en blijft het VB groeien in antwerpen.
Kijk eens aan een Bubber MET inhoud!!
Je hebt wel gelijk za. Doch door het te zeggen, gaat het niet lukken. Optreden is de boodschap. En behouden van eigen cultuur en waarden. Anders krijgen we hier een allergaartje.
lustige lezer is offline  
Oud 28 januari 2005, 21:49   #87
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mijn mening over het topiconderwerp:

Het eigenbelang stelt duidelijk zijn eigen vel boven de erkenning van de holocaust!
Eén pot nat, zonder uitzondering!!!
Ik mag er toch wel van uitgaan dat je met eigenbelang de politieke correcte establishmentspartijen bedoelt hé Skill.

Nu: ik ben er nogal gerust in dat je niet zo idioot bent om het VB te bedoelen.
Het Vlaams Belang kan je namelijk niet bedoelen wegens de enige partij die hun nek durft uitsteken voor hun ideaal.
Oud 28 januari 2005, 22:01   #88
Het Skill Effect
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler
Ik mag er toch wel van uitgaan dat je met eigenbelang de politieke correcte establishmentspartijen bedoelt hé Skill.

Nu: ik ben er nogal gerust in dat je niet zo idioot bent om het VB te bedoelen.
Het Vlaams Belang kan je namelijk niet bedoelen wegens de enige partij die hun nek durft uitsteken voor hun ...
... eigen vel, zal je bedoelen.

Puur partijpolitieke lafheid van, ...jawel..., HET EIGENBELANG !!, terwijl je nog steeds over 'die anderen' blijft doordrammen...

Laatst gewijzigd door Het Skill Effect : 28 januari 2005 om 22:01.
Oud 28 januari 2005, 22:09   #89
Fieseler

Standaard

Citaat:
... eigen vel, zal je bedoelen.

Puur partijpolitieke lafheid van, ...jawel..., HET EIGENBELANG !!, terwijl je nog steeds over 'die anderen' blijft doordrammen...

De skill logica ten voeten uit: laf zijn door als enige zijn nek uit te steken...

Goe bezig skillie...
Oud 28 januari 2005, 22:15   #90
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Wie twijfelde er nog aan dat Vlaams Blokkers nazi's zijn? Die twijfel werd gisteren volledig weggenomen.
Hans1 is offline  
Oud 28 januari 2005, 22:19   #91
patricia45
Burger

patricia45's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Wie twijfelde er nog aan dat Vlaams Blokkers nazi's zijn? Die twijfel werd gisteren volledig weggenomen.
Ik snap echt niet wat je bedoelt hoor. Zou u zo vriendelijk kunnen zijn dit eens deftig uit te leggen?
Alvast bedankt
Oud 28 januari 2005, 22:21   #92
Het Skill Effect
Banneling

Standaard

De Eigenbelang logica ten voeten uit: enkel nek uitsteken voor eigen vel en de slachtoffers van gruweldaden desnoods hiervoor in de kou laten staan.

Goe bezig fiezelke...

Laatst gewijzigd door Het Skill Effect : 28 januari 2005 om 22:22.
Oud 28 januari 2005, 22:58   #93
victor-jara
Banneling

victor-jara's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Langs de ene kant is dit een geweldige tegendraadse zet van het VB he. Ge moet maar de ballen hebben. alhoewel ik zou tegen gestemd hebben denk ik.. zeg nu zelf wat een publiciteit weeral in de media.. de enige tegenstemmer...
waarom ben ik niet opgekomen he... tja een beetje lui he...
Dus in feite zijn het maar balletjes bij die van het VB. Onthouden... wat een sissies...

Voor diegenen die dromen van 100.000den stemmen minder voor het VB door deze onthouding. droom maar gerust verder.

Mensen stemmen om het NU en niet om moties over zaken van 60 jaar geleden.

Maar ik wens U tot de volgende verkiezingen mooie dromen.
Het is niet meer belangrijk hoeveel stemmen VB-ratten lokaal nog halen , het belangrijkste is dat mijn in Europa weten voor wat ze staan...op een dag zullen de VB-kiezers beseffen wat voor een schade ze aanrichten aan ons arm Vlaanderen....shame on you ....
victor-jara is offline  
Oud 29 januari 2005, 00:05   #94
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door victor-jara
Het Europees Parlement heeft vanmorgen met zeer grote meerderheid een resolutie ter herdenking van de doden onder het nazi-regime goedgekeurd. Er waren slechts tien onthoudingen, onder wie van de drie leden van het Vlaams Belang.
En dat in het Europees Parlement...wat een schaamte...arm Vlaanderen...
Ik ben geen VLD-er, maar hun Voorzitter Somers heeft het daarjuist perfect verwoord in "Polspoel & Desmet" :

"Wij herdenken en vieren de Bevrijding, het VB viert Staf De Clercq..............."

Laatst gewijzigd door Pietje : 29 januari 2005 om 00:05.
Pietje is offline  
Oud 29 januari 2005, 00:25   #95
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

solidarnosc's schermafbeelding

Standaard

Het probleem van de VLD is dat ze geen politiek antwoord hebben op het VB. Ik vond het tekend toen BS zei dat het geen politieke beslissing was om niet samen te werken met het VB maar een etische. Nu, dan weet je wel hoe laat het is. De VLD loopt momenteel rond als een kieken zonder kop. Enfin dat is toch mijn indruk.

Ik zie geen enkele inhoudelijke lijn in de VLD, geen enkel toekomstproject, geen ministers die dat kunnen verbergen zoals de SP-a (die eveneens geen toekomstvisie hebben en inhoudelijke lijn al valt dit minder op omdat je maar één iemand hoort bij de SP-a) en welke resultaten hebben ze al geboekt? Ik denk dat ze bij het VBO & Unizo op dit ogenblik liever samenwerken met de KP in China dan met de VLD. De mensen die progressief gelul willen horen stemmen voor de SP-a, de mensen die rechts gelul willen horen stemmen voor het VB en de mensen die een "degelijk" bestuur willen stemmen voor de CD&V. Nope het ziet er niet lekker uit bij de VLD al hebben ze het geluk dat de verkiezingen nog ver af zijn en er nog van alles kan gebeuren (al hoeft dit noodzakelijk in hun voordeel te zijn.) Nu, we zullen zien.
solidarnosc is offline  
Oud 29 januari 2005, 00:25   #96
Fieseler

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
Ik ben geen VLD-er, maar hun Voorzitter Somers heeft het daarjuist perfect verwoord in "Polspoel & Desmet" :

"Wij herdenken en vieren de Bevrijding, het VB viert Staf De Clercq..............."
Wat ik gewoonweg fantastisch vond van het zetbaasje van verafstoot was dat:
A/ hij het Vlaams Belang links noemde wat economische visie betrof
B/ dat het Belang (en hou je nu goed vast) de vakbonden achterna loopt
C/ Dat het Belang vóór het behoud van brugpensioen was

[font=Arial Black]En daarom EXTREEM RECHTS was![/font]

[font=Arial Black]Extreem rechts door linkse (sic) standpunten te huldigen ....[/font]
[font=Arial Black][/font]

Ook zijn reactie tav de coalitiebesprekingen waar ook reeds De Decker allusie op had gemaakt: ontken ontken ontken...de slangenpolitiek van Verafstoot
Oud 29 januari 2005, 00:28   #97
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door victor-jara
Het is niet meer belangrijk hoeveel stemmen VB-ratten lokaal nog halen , het belangrijkste is dat mijn in Europa weten voor wat ze staan...op een dag zullen de VB-kiezers beseffen wat voor een schade ze aanrichten aan ons arm Vlaanderen....shame on you ....
Het enigste probleem met deze opmerking is dat de mensen die ooit zullen zien welke schade ze aanrichten aan Vlaanderen door VB te stemmen nu elke dag kunnen zien welke schade de andere partijen aanrichten.

Laatst gewijzigd door solidarnosc : 29 januari 2005 om 00:33.
solidarnosc is offline  
Oud 29 januari 2005, 00:33   #98
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wat ik gewoonweg fantastisch vond van het zetbaasje van verafstoot was dat:
A/ hij het Vlaams Belang links noemde wat economische visie betrof
B/ dat het Belang (en hou je nu goed vast) de vakbonden achterna loopt
C/ Dat het Belang vóór het behoud van brugpensioen was

[font=Arial Black]En daarom EXTREEM RECHTS was![/font]

[font=Arial Black]Extreem rechts door linkse (sic) standpunten te huldigen ....[/font]

Ook zijn reactie tav de coalitiebesprekingen waar ook reeds De Decker allusie op had gemaakt: ontken ontken ontken...de slangenpolitiek van Verafstoot
Ik denk sommigen bij de VLD de pedalen aan het verliezen zijn of het noorden zo u wil. Het is niet mooi meer om aan te zien. Het begint steeds meer op de eindejaarsconference van Geert Hoste te lijken en dat is erg....heel erg.
solidarnosc is offline  
Oud 29 januari 2005, 00:48   #99
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wat ik gewoonweg fantastisch vond van het zetbaasje van verafstoot was...................
"Wij herdenken en vieren de Bevrijding, het VB viert Staf De Clercq..............

8) Ik dacht wel, dat je bovenstaande uitspraak zou negeren

. Was trouwens de enige uitspraak die me deze avond is bijgebleven.................De rest vond ik ook verre van interessant.
Pietje is offline  
Oud 29 januari 2005, 03:29   #100
lustige lezer
Parlementslid

lustige lezer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc
Ik denk sommigen bij de VLD de pedalen aan het verliezen zijn of het noorden zo u wil. Het is niet mooi meer om aan te zien. Het begint steeds meer op de eindejaarsconference van Geert Hoste te lijken en dat is erg....heel erg.
het zou wel aanslagen als eindejaars show Spijtig genoeg is het bittere realiteit dat ze dit landje moeten regeren (wat ze verzuimen).
lustige lezer is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be