![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nazis durant les guerres et catholiques entre elles
Vous oscillez sans cesse du fusil au missel Vos regards sont lointains votre humour est exsangue Bien qu'il y ait des rues �* Gand qui pissent dans les deux langues Tu vois quand je pense �* vous j'aime que rien ne se perde Messieurs les Flamingants je vous emmerde! Ou... comment écrire un maximum de conneries en six lignes ! A votre service ! Je t'en merde également ! stom kieken ! ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Bobke : 4 februari 2005 om 17:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Inderdaad! OOK zoals kardinaal Joos!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De zoekfunctie werkt niet. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#93 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#94 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
dat vraag ik me nu echt af zie.
![]() |
![]() |
#95 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Art. 88 De persoon des Konings is onschendbaar; zijn ministers zijn verantwoordelijk. de koning heeft geen verantwoordelijkheid, vertaald als: moet politiek neutraal zijn. dat is grondwettelijk gewoonterecht. dat slaat idd enkel op de koning, gelukkig geldt dit ook voor art. 89 (over de dotatie. Prins Filip zal dus graag zijn dotatie afstaan. Ik heb overigens niks tegen de prins zelf. dia gast kan er niks aan doen en moet uit zijn lijden worden verlost. laat die een anoniem leven leiden en doek het koningshuis op, iedereen content.
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bullocks. Met die mening sta je eenzamer dan de man uit Melle. De traditionele partijen zijn quasi allemaal monarchistisch gezind. Sinds kort ook de N-VA. Ze keurden immers de subsidies goed om onze prins zijn buitenlandse missies te laten verderzetten. Buiten wat VB'ers die tekeer gaan tegen ons koningshuis, bestaat er in het politieke landschap absoluut geen consensus of meerderheid om de monarchie af te schaffen. Verhofstadt doet enorm stoer, maar heeft geen stok achter de deur om zijn dreigingen hard te maken: "Hou mij tegen of ik doe hem iets aan! Wel? Hou mij toch tegen!"
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Gelukkig zal jij wel andere feiten, visies, en analyses ten berde brengen...
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Loones (toen N-VA) keurde samen met de meerderheidspartijen Philips dotatie goed voor zijn buitenlandse handelsmissies. Zijn lauwe excuus: om niet volgens de VB-opvatting te stemmen. De feiten spreken dus andermaal de N-VA-bla-bla tegen. Mij niet gelaten in dit geval overigens.
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Aan de andere kant vind ik het een enorme verarming voor onze constitutionele monarchie dat een ander hypergetalenteerd element van de coburgers geen kans krijgt om een tijdje koning te zijn van dit magistrale consensusstaat, deze lichtende ster aan het monarchische firmament, dit globusleidend gidsland. U begrijpt uiteraard onmiddelllijk dat ik het over monseigneur Laurent de Belgique heb...wiens onnavolgbare staatsmanschap slechts wordt overtroffen door zijn briljante politieke inzicht. Echt mannen om gendarmen van te kweken die Coburgers...
![]() |