![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nee, weet ik niet voor gewapende overvallen, zal ook aan eerder gepleegde feiten enzo liggen. Gaat mij ook niet percé over gewapende overvallen, er zijn genoeg echte misdrijven waarvoor je minder dan 2 jaar krijgt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vind jij dat voor 6 km/h te hard rijden dit een notitie op je strafblad verdiend? Een zattekloot die iemand doodrijd heeft helemaal geen spijtig ongeval. Onvrijwillige doodslag en wees maar zeker dat dit op je strafblad komt. Nogmaals, ik pleit niet voor straffeloosheid voor mensen die te hard rijden!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#86 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Je moet eens in't oog houden hoe makkelijk je iets sneller of trager rijdt. Als het een baan is waar je een beetje uit je doppen moet kijken , kijk liever naar 't verkeer dan naar mijn wijzertje om te izen of dat ik een kilometerperuurekes te rap rijd.
Patriot : ... dat de Walen ons (=Vlamingen) zouden haten ... (#1) (dus toch een verschil ![]() --------------------------------------------------------------- Vrager : U keurt vandalisme goed? Bhairav : Ja dat doe ik. Laatst gewijzigd door lustige lezer : 4 februari 2005 om 19:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Ik moet lustige lezer 100% gelijk geven met zijn opvatting; men geeft de indruk aan criminelen dat het allemaal zo erg niet is zolang het crimineel feit maar onder de 3 jaar cel blijft, een enkelbandje erom of een werkstrafje bij het leger en men is er vanaf, in tegenstelling tot de automobilisten die onmiddelijk zwaar beboet gaan worden als ze nog maar 6km/u te snel rijden. Echte criminelen brengen niks op voor de staat, automobilisten wel en daar profiteert de staat nu van. Als de regering echt met verkeersveiligheid inzaten dan hadden ze allang snelheidsbegrenzers verplicht in nieuwe wagens, maar dan brengt dat niks meer op eh (en met snelheidsbegrenzers bedoel ik niet 'begrenst op 250km/u' ![]()
![]() |
![]() |
#89 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Minister
|
![]() Nu moeten jullie me toch eens uitleggen hoe het komt wanneer ik bv in Maastricht rij, dat ik me aan de snelheid hou, terwijl ik dat in België niet of nauwelijks doe ondanks de superboetes hier? Ik heb de indruk dat als men de pakkans verhoogt men méér effect heeft dan telkens de snelheid omlaag te brengen. Mijn laatste Nederlandse boete toen ik 67 km/u reed in de bebouwde kom: 35 euro, ik zal maar niet vragen hoe duur dat hier zou zijn
![]()
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door Gorefest : 4 februari 2005 om 19:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Parlementslid
|
![]() mja, volgens de theorie een 10tal meter remafstand. Weet wat het verschil kan zijn tussen 70 en 20 km/h ...
Weet je ook wat de impact kan zijn van onoplettendheid vanwege het wijzerloeren? Re'mafstand is ook afhankelijk van reactietijd. Enerzijds neem het een beetje af wegens de snelheid maar neemt het in grote mate toe wegens reactietijdverkorting.
Patriot : ... dat de Walen ons (=Vlamingen) zouden haten ... (#1) (dus toch een verschil ![]() --------------------------------------------------------------- Vrager : U keurt vandalisme goed? Bhairav : Ja dat doe ik. Laatst gewijzigd door lustige lezer : 4 februari 2005 om 19:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onkelinx kan het noemen wat hij wil. Als je mensen die normaal moeten zitten vrijlaat is dit misschien idd geen strafvermindering, het is gewoonweg volledige kwijtschelding van straffen. Dat hij trouwens aan alle belgen eens gaat vragen of ze per jaar 5 euro meer belastingen zouden willen betalen voor extra gevangenissen. Ik in ieder geval wel, en het verzachten van de piekmomenten in de gevangenissen is ook weer een mooie omdraaiing van de werkelijkheid nm. het uitstellen van het probleem en gewoonweg criminelen straffeloos laten voor hun feiten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik zoek inmiddels verder. Voorzichtig met het zuipen !
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |