![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: Hoe ziet u het vreemdelingenprobleem evolueren (of escaleren) ? | |||
Uiteindelijk zal het gezond verstand zegevieren en zullen die goede (extreem-)rechtse partijen het overwegend blanke karakter van Europa herstellen |
![]() ![]() ![]() |
15 | 28,85% |
U bent zo naïef te geloven dat we evolueren naar een harmonische multiculturele maatschappij |
![]() ![]() ![]() |
21 | 40,38% |
Europa zal compleet ten onder gaan als gevolg van de islamisering en negrisering |
![]() ![]() ![]() |
16 | 30,77% |
Aantal stemmers: 52. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik refereer naar de sociale werkers en dergelijke die zich goed laten betalen voor hun diensten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() Ik ben suikerfeest gaan vieren bij mensen in de Seefhoek. Die mense hebben echt niks, die wonen in een soort van garage, geen fatsoenlijk water, het stinkt der naar pis, die ramen raken niet dicht, het is er ijdkoud in de winter. Zes kinderen, één kamer, die baas is een keiharde huiskjesmelker.
Er was niet veel, wat m&m's,nootjes en aldi-chips, het weinige dat ze dan hebben willen ze nog weggeven. Dit is mss heel extreem, maar hoeveel mensen wonen er zo in Belgie? Kijk naar Brussel? Ik wordt er echt zo kwaad van dat mensen hen buiten willen omdat ze er een 'onveilig gevoel' van krijgen. Maar het Blok heeft gelijk hoor -zoals altijd- de gemiddelde Vlaming heeft natuurlijk veel meer reden tot klagen. Laatst gewijzigd door la_Principessa : 12 februari 2005 om 13:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waarom komen ze dan naar hier? Of waarom blijven ze dan hier?
![]() |
#84 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
"1 op de 4 vlamingen is racist. Je mag fier zijn op uw vlaanderen" Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden". Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
"1 op de 4 vlamingen is racist. Je mag fier zijn op uw vlaanderen" Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden". Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bakkebaard, denk je dat een half uitgehongerde koeieherder zonder koeien uit Centraal Afrika hier geraakt?
Of een politiek tegenstande annex potentieel vluchteling uit een van de zo geliefde regimes uit enige gesettelde dictatuur lang genoeg overleeft? Er zijn mensen die het waar ze zitten rotslecht hebben. Maar dat zijn nu net de mensen die niet de mogelijkheden hebben om hier te geraken. Er zijn natuurlijk uitzonderingen die regel bevestigen.
![]() |
#89 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() ja idd, u weet net zo goed als ik dat we tegen die klootzakken (met hun hopen geld) niets kunnen beginnen (spijtig genoeg). Dus laten we zelf ook allemaal kleine klootzakskes worden, zo gaat de wereld er niet beter op worden natuurlijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ieder probeert het maximale voor zichzelf uit de brand te slepen. Zelfs de hulporganisaties zorgen eerst voor hun eigen inkomen. Vergelijk ontwikkelingshulp met een potje stroop. De stroop wordt van het ene potje naar het andere overgegoten en in elk potje blijft wat hangen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ze worden hier immers uitgebuit nietwaar? Of zou het kunnen dat ze toch maar uitgebuit worden in hun landen van herkomst,door dictators die het verschil niet kennen tussen de middeleeuwen en het heden. Ik stel voor dat we van plaats wisselen,om dan te merken dat zij niet anders zouden zijn dan de bevolking die hun opvangt. gaat de wereld er dan beter van worden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#98 |
Vreemdeling
|
![]() Heb de posts op deze thread eens gelezen. Het zijn inderdaad de migranten zelf die het probleem kreëeren. Ik ken er namelijk genoeg die geïntegreerd zijn en ik bedoel daarmee ; werk hebben en zich naar hun medemens toe normaal gedragen. Wat ze thuis doen weet ik niet. Dat zij daar de islam-gebruiken blijven toepassen mag van mij best. Waar ik mij aan erger zijn bvb die jongeren die op school amok maken, van school gestuurd worden en daarna verkondigen dat ze "geen kansen hebben gekregen". Zij zouden slimmer moeten zijn en de autochtonen de kans gewoon niet geven om racistisch te zijn.
Een multi-culturele samenleving kan je niet meer wegdenken. Dat is van alle tijden, maar omdat de situatie nu zover is dat er teveel werkloosheid is; ook voor onze autochtonen; is het al lang duidelijk dat het beter is de mensen te gaan helpen in hun eigen land waar ze hun eigenheid zonder problemen kunnen behouden. Helaas betekent dit vaak dat bedrijven hier sluiten en een groot aantal mensen op straat zetten omdat het in ontwikkelingslanden goedkoper is. Waarom ? Geen sociale zekerheid. Wie ligt er dan wakker van wanneer een werknemer daar invalide wordt en niet meer kan werken? Is daar ook een verplichte Arbeidsongevallenverzekering bvb ? Dictatoriale regimes moeten worden aangepakt. Helaas kan dit niet zonder geweld want via diplomatieke weg duurt dat veel te lang. De mensenrechtenorganisaties zouden het geduld er niet voor kunnen opbrengen. Je kan niet zomaar aan een regering braafjes gaan vragen om een stap opzij te zetten en plaats te ruimen voor een andere, die beter zou moeten zijn. We moeten ons erbij neerleggen: conflicten zullen er altijd zijn, profiteurs zullen er altijd zijn, foute regeringen zullen er altijd zijn en verkeerde beslissingen zullen er altijd zijn. Je kan nooit voor iedereen goed doen ! De kleine man die werkt voor zijn welverdiende boterham doet al genoeg duiten in het zakje via belastingen en giften, dat hij zich niets moet verwijten naar de armere landen toe en zelfs zijn armere medemens in eigen land. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik heb persoonlijk nog nooit problemen gehad met vreemdelingen, en heb enkel van de klaag en zaagliederen op dit forum van dat 'vreemdelingeprobleem' kunnen proeven.
Je wordt met evenveel respect behandelt als het respect dat je voor een ander toont. En als ik dit forum soms lees, kan ik goed begrijpen dat sommigen een vreemdelingenprobleem hebben.
![]() |
#100 |
Vreemdeling
|
![]() Aan naïeve Bakkebaard:
1 op 4 Vlamingen is racist met reden 9 op 10 Marokkanen zijn racist zonder reden > Islam > Koran Je mag fier zijn op je Marokkanen. Laatst gewijzigd door try : 14 februari 2005 om 19:36. |
![]() |
![]() |