![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Er zijn wel degelijk 'gelovigen' die uw en mijn mening over religie niet delen. Ik ben er online reeds velen tegengekomen. U zou eens wat meer onder de moslims moeten komen.. ![]()
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 14 februari 2005 om 11:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Met die conclusie heb ik geen probleem, want we zien ook dat een klein groepje het VB vormen en lopen ook met extreme gedachten rond. Een ontevreden persoon is geen extremist. Ik ben ook ontevreden als ik op zoek ga naar een appartement en ik niet in aanmerking kom als men een buitenlandse naam hoort. Dit geldt ook voor werk waar je zelfs een sollicitatiegesprek niet haalt (of bepaalde interimbureaus = "het is rustig deze maand..." elke maand), als men een winkel binnenstapt en je in het oog gehouden wordt,... Ik zeg niet dat ik dit alles persoonlijk meegemaakt heb, maar ik heb ook vrienden en familie waar die problemen voorkomen. Men kan ontevreden zijn, maar een extremist is een stuk erger. En als hier zoveel moslim extremisten zitten...waarom heeft het AEL dan geen succes geboekt??
![]() |
![]() |
#84 |
|
![]() Ik zei dat ik er online reeds velen ben tegengekomen. Ik bedoelde daarmee in de wereld. De fora waar ik al jaren op zat (sinds 9/11) zijn allemaal Engelstalige fora. Op die manier krijg je een beter beeld van 'de logica' die vele verschillende 'gelovigen' in verschillende landen over bijna heel de wereld er op na houden.
En ik heb mijn ogen nogal opengetrokken...
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 15 februari 2005 om 00:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
|
![]() Zich verzetten tegen Islam is zoals zich verzetten tegen windmolens.
De Kafir heeft dan wel wapens en haat aan zijn kant, maar moslims hebben Allah.
![]() |
#86 | |
|
![]() Citaat:
En God is met iedereen ![]()
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 15 februari 2005 om 15:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Dat betekent dat de opgeleide moslims hier zelf toegeven dat de helft van hen die hier verblijven extremisten zijn. Sterker nog. Ze vinden dat de invloed van de islam op onze maatschappij nog moet toenemen. De moslims kunnen zich er blijkbaar niet mee verzoenen dat de islam naar Europa is gekomen om er te sterven. Wij hebben er eeuwen over gedaan om de Kerk klein te krijgen en ons als Europeanen spiritueel te emanciperen. We gaan ons die duur bevochten verworvenheid dus niet zomaar laten ontstelen. Net als het christendom oude stijl is de islam in Europa ten dode opgeschreven, of de moslims dat nu leuk vinden of niet. Maar hier sterven zal hij. De moslims die naar Europa komen moeten maar aanvaarden dat wij hun godsdienst behandelen zoals we dat met onze eigen godsdienst doen: keihard en genadeloos en tot op het bot. Al wat er niet in deugt gaat eruit.
Ik vind dat Anatolië tot de EU mag toetreden zodra de Turkse bezetter zich heeft teruggetrokken tot achter de Kaukasus. Laatst gewijzigd door Wreker : 15 februari 2005 om 18:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
|
![]() Citaat:
![]() P.S: Theo van Gogh had helaas niet verdient om vermoordt te worden hij dacht zelf dat hij een zot was die niemand die hem kwaad zal doen , Maar de zwarte kwaad die hem een dreuntje gaf achter zijn rug om verder te gaan "het kruistocht" door te voeren heeft zijn lot bezegeld !
![]() |
![]() |
#89 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ah een moslimstaat. Tot voor 9/11 vond geen kat het raar dat er moslimmensen in hun straat woonden. Maar na 9/11 was de strijd tegen terrorisme als open verklaard en op minder dan 4 jaar tijd, werd elke moslim als een terrorist gezien.
Er wordt dan wel vergeten dat voor 9/11 er al moslims in ons land wonen sinds de jaren 60-70. Nooit vond men het raar dat er iemand een hoofddoek droeg op straat. Niemand hoorde men klagen. Dus 9/11 is een mes dat langs beide kanten snijdt. Voor de Amerikanen was het een vernedering en de bewustwording dat ze ook kwetsbaar zijn. Voor de moslims werd het opnieuw een gevaar omdat dan elke moslim opeens in verband werd gebracht met al-quada en terrorisme.
"1 op de 4 vlamingen is racist. Je mag fier zijn op uw vlaanderen" Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden". Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
|
![]() Ik vond het ook maar raar dat men de oorlog geopend hebben tegen vrouwen die burka's & hoofddoek dragen een tegen mannen die jelaba's of ik weet niet wat dragen terwijl degene die de aanslagen plegen geen baard dragen of soenitisch gekleed zijn .
P.S: Ik heb tot nog toe nooit gehoord dat een burka drager een aanslag pleegde of what ever !
![]() |
#91 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Ik ken die "onderzoeken" wel. 100 mensen ondervragen en dan concluderen dat 50% van de "bevolking" tegen dat en voor dit is. Als ik spreek dan heb ik het over wat er in de huiskamers besproken wordt. Men houdt niet van Theo, maar men houdt ook niet van moorden. De manier waarop Theo vermoord werd is een gruwelijke manier, en de moordenaar kun je vergelijken met een seriemoordenaar die denkt dat zijn handeling niet erg is. Theo van Gogh en het Vlaams Blok zijn verkrachters van de vrije meningsuiting. Ze weten niet waar de grenzen zijn. Vind ik het erg dat Theo er niet meer is? Neen. Vind ik het erg dat hij vermoord werd? Ja
![]() Laatst gewijzigd door Najim : 16 februari 2005 om 12:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Lokaal Raadslid
|
![]()
The 100: a ranking of the most influential persons in history Laatst gewijzigd door ashrawi : 16 februari 2005 om 15:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Het ergste van al is dat sommige mensen misbruik durven maken van wat in NEDERLAND is gebeurt om wat paniek te zaaien hier in Belgie.
Terwijl dat ieder (nadenkend) mens wet dat zoiets hier niet zal gebeuren. Immers, als iemand rasistische uitspraken doet zal die het moeten uitleggen aan de rechter. En FDW weet daar alles van... ![]()
![]() |
#94 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Het enige wat hij gedaan heeft is de islam behandelen zoals wij hier elk ander geloof behandelen. De moslims komen hier dus zeggen hoe wij moeten leven. Volgens hen leven wij hier dus verkeerd want wij weten volgens hen niet waar de de grenzen zijn. Het wordt tijd dat we al deze moslims van ons grondgebied verwijderen. Zowel de extremisten als de gematigden. Want gematigde moslims zijn nog extremer dan extremistische christenen en willen onze samenleving en onze waarden die we duur bevochten hebben vernietigen!
Ik vind dat Anatolië tot de EU mag toetreden zodra de Turkse bezetter zich heeft teruggetrokken tot achter de Kaukasus. Laatst gewijzigd door Wreker : 16 februari 2005 om 18:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
|
![]() Citaat:
P.S: Ik heb nooit gehoord dat een moslim hier de wetten voorleest ! of bedoel je dat u soort de wetten voorleest een dat zij van dit grondgebied weg moeten??
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 16 februari 2005 om 18:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Op onze straten worden westerse vrouwen door moslims nageroepen als hoer omdat ze geen hoofddoek dragen of zich niet zedig genoeg kleden. In Brussel worden bepaalde winkels afgedreigd door de islampolitie als ze durven bepaalde soorten drank te verkopen of fotos van vrouwen in hun winkele te hangen. In vele straten in Europa waar moslims wonen durven de politiemensen zelfs niet meer patrouilleren. Op trams en bussen durven de bestuurders tegen de moslims niet meer reageren als ze zonder vervoersbewijs meerijden etc... Als we onze mening uiten worden we met de dood bedreigd. etc... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
|
![]() Kinderen , aaaaaaaaaaaaaaaah laat mij niet lachen , Kinderen toch , straks ga je nog vertellen dat kinderen een gevaar vormen voor de maatschappij !!!
![]() |
#98 |
|
![]() Jong geleerd is oud gedaan.
![]() |
#99 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|