![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#82 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#83 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#84 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Vind jij het normaal dat hier in het noorden van Limburg de grondprijzen zijn verdubbeld sinds 1992?Dit heeft voor een groot deel te maken met de invasie van rijke Nederlanders die hier willen wonen tussen het bronsgroen eikenhout. Vind jij het normaal dat het industriepark hier in de buurt gewoonweg voor de helft is leeggelopen terwijl het 10 jaar geleden nog serieus aan het uitbreiden was?Dit heeft voor een groot deel te maken met de alsmaar hoger wordende belasting op arbeid waardoor de werkgevers vertrekken ofwel het nut er niet van in zien om uit te breiden. Vind jij het normaal dat onze minister van inburgering en sociale huisvesting zegt dat we gewoon moeten slikken dat onze westerse wereld nog meer zal verkleuren en dat we een kader moeten hebben om dat op te vangen?Wie gaat dat kader betalen?Nog meer belasting op arbeid?Werkgevers zullen het heeeeeeel fijn vinden.Iedereen heeft recht op een goed leven maar we kunnen niet sociaal zijn voor heel de wereld. Vind jij het normaal dat er een bepaalde straat in vlaanderen,ik geloof dat het Sint-Niklaas was,wordt overspoeld door Albanese pooiers en prostituees waardoor het leven in de buurt daar onleefbaar is geworden?De mensen die daar wonen verkopen gewoonweg hun hebben en houden daar.Sorry hoor maar als een mens dat ziet gaat er toch wel een gevoel door je heen. Zo kan ik nog wel effe doorgaan waarom ik voor deze partij heb gekozen. En wat de jeugd betreft,ik zou zeggen word Vlaams Belang militant en dan krijgt u ook een folder waarin staat waar de uitstappen naar toegaan en waar de informatiesessie's over gaan. |
|
![]() |
![]() |
#85 |
Minister
|
![]() En sorry dat ik het nalaat om moeilijke woorden te gebruiken,heb maar een bso diploma.Maar ik heb wel een gezond "boerenverstand" en heb men ogen open en ik zal blijven strijden voor een rechtvaardiger,betaalbaar en eerlijk Vlaanderen en dit tot men laatste snik.
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik zie nog steeds geen verband tussen een lidmaatschap van een bepaalde partij en kapitaalkrachtig zijn en/of over een kruiwagen beschikken.
![]() |
#87 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
#88 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het is mij nog steeds onduidelijk hoe de jeugd wordt geblokkeerd in hun groei door toedoen van de machtspartijen.
![]() |
#89 | ||||||||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote]
Citaat:
Jawel hoor...deze kanjers hebben echt iets te communiceren als ze communiceren...en geloof me...zij communiceren dageljks, en soms meer dan eens per dag... Citaat:
Mag ik er van uitgaan dat je dat ook bij de andere partijen hebt gedaan? Moet wel een hele geruststelling zijn ondertussen te mogen vaststellen welk een stuk van hun programma er nu reeds door die andere partijen is gerealiseerd niwaar en te weten wat er zoal met uw stem is aangevangen de laatste jaren? Citaat:
De snoodaards! Citaat:
Op hoeveel manieren kan je zeggen dat Verhofstdt Vlaanderen onbeschaamd heeft verkocht? Op hoeveel manieren kan je zeggen dat het een ware schande is zoals onze Vlaams gehandikapten, werklozen, kansarmen in de kou blijven staan door de jaarlijkse Waalse diefstal? Op hoeveel manieren kan je zeggen dat de Rwa meeheult met de PS omdat ze voorlopig toevallig hetzelfde doel hebben (de een voor zijn postje de andere voor de transfers)? Op hoeveel manieren kan je zeggen dat de sossen en de liberalen stelkens en telkens opnieuw voor een paar postjes het Vlaamse front tegen het franse taalimperialisme opblazen? ... ondertussen zal je deze lapidaire calamiteiten wel vertikaal hebben geklasseerd en afgedaan als grijsgedraaide plaat. Welnu: als je liever luistert naar de naar de Comicle Ali-achtige zegeberichten van een Slange dan ben je uiteraard niet gediend van een VB flyer. Citaat:
Daarom heeft het Vlaams Belang nu net die eigen mediacampagne nodig om de mensen te bereiken. Ik ga er evenwel van uit dat je dit eigenlijk wel wist...mar het even was vergeten. Citaat:
En als het echt zo is zoals je zegt dat de andere partijen niets rondsturen dan hoef je ook niets "interessants" te missen. Citaat:
en dat in tegenstelling met de sossen, tjeven en liberalen. Welnu: ik heb de proef hier eens op de som genomen bij de zichzelf democratisch noemende partijen. Het resultaat? Slechts de Vlaams Belangmandataris kon mij van ver een hint van hun programma verklaren. Anecdotisch het volgende: De burgemeester (jurist) vertelde mij "en public" dat programma totaal niet belangrijk was; dat alleen de toestand van de stoep telde in de politiek. Algemene hilariteit uiteraard toen ik ook "en public" riposteerde dat het met die stoepen dat toch enorm achteruit aan't gaan was in de politiek. Citaat:
Ik verblijf namelijk in anticipatie van uw messcherpe duiding van (ik citeer U)de "reden" waarom "er nogal veel angstvallig de mond gesnoerd worden" in de VRT, VUM, CONCENTA enz enz Citaat:
Citaat:
Of sturen die dan wél iets rond maar wordt er bij elke flyer een pracht van een verklarende exposé bijgevoegd samen met hun programma en een analytische (voor intellectuelen uiteraard) duiding van waar en wanneer ze daar een stuk van hebben gerealiseerd?
![]() |
#90 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#91 |
Minister
|
![]() No Pasaran,wat heeft het doornemen van partijprogramma's te maken met ervaring?Je leest toch wat je leest niet?Ik zie het verband niet.
Wat die kruiwagen betreft:om enige communicatie te krijgen met een partijtop van de traditionele partijen heb je een kruiwagen nodig,ze moeten u kennen.Zo heb ik bijvoorbeeld een paar maanden geleden proberen antwoord te krijgen van Marino Keulen ivm inburgering.Heb helemaal niets gehad!Het is niet zo dat je ze constant moet lastig vallen maar effe antwoorden op een nette geschreven email is wel het minste wat je kunt verwachten niet? Partijtop van VB is nie te "bekakt" om effe te antwoorden,heb al verschillende keren meegemaakt.Altijd antwoord op een vraag maw dicht bij de burger! Waarom geeft u geen reactie op de problemen die ik in mijn vorig bericht heb neergeschreven?Sluit u de ogen voor problemen? |
![]() |
![]() |
#92 |
Minister
|
![]() Wat het groeien van de jeugd betreft:zeg nu eerlijk,de jeugd kan toch geen kant meer op!Alles is zo duur geworden dat ze gedoemd zijn om heel hun leven te huren.Waarom hadden de mensen 20 jaar geleden wel het recht om een betaalbaar huis te bouwen en nu niet?Dit maakt me bijzonder kwaad!
Onze ouders en grootouders hebben zich uit de naad gewerkt om een toekomst op te bouwen en nu wordt gewoonweg alles vernield! Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr |
![]() |
![]() |
#93 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
#94 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#95 |
Minister
|
![]() No Pasaran,ik waardeer de kalmte en doorzichtigheid waarmee u reageerd op mijn berichten,maar ik denk dat we verschillende karakters hebben.
Als u goedkeurd dat het hier in het westen voller en voller loopt ivm vluchtelingen en zogenaamde "milieu-vluchtelingen",tja,dat is u standpunt. Denk je dat het hier vroeger koek en ei was?De mensen hebben generatie's lang moeten knokken om welvaart op te bouwen en ik ben niet van plan dat zomaar te laten vernielen. |
![]() |
![]() |
#96 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als u partner u niet neemt zoals u bent,gaat u zich dan ook constant aanpassen? |
|
![]() |
![]() |
#97 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Yossarian : 17 februari 2005 om 19:06. |
||
![]() |
![]() |
#98 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
#99 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De grondleggers van de democratie,Plato en Aristoteles,hadden een bepaalde bedoeling:luisteren naar de mensen en hun mening plaats geven in de maatschappij,proberen te verzoenen met andere gedachtengangen.Dat was pas democratie. Ze moeten niet zeggen dat het hier democratisch is,Belgie is op zen zacht uitgedrukt een "soft-dictatuur" |
|
![]() |
![]() |
#100 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Er is niks ondemocratisch aan het weigeren van de ene partij om een coalitie aan te gaan met om het even welke andere partij. Wanneer het zg. programma bovendien onmenselijk en racistisch is, valt het zelfs toe te juichen. Maar het VB kan natuurlijk altijd proberen de absolute meerderheid te halen8) |
|
![]() |