![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#82 |
Europees Commissaris
|
![]() En allemaal? En allemaal Moslims? En door hun godsdienst? etc...etc...etc....
![]() |
#83 | |
Europees Commissaris
|
![]() Nieuwe pagina, dus:
Citaat:
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij mijn weten mogen in de meeste fitnesszalen zowel moslimvrouwen als moslimmannen als niet-moslimvrouwen als niet moslimmannen komen fitnessen. Waarom denk jij dat moslimvrouwen nergens kunnen gaan fitnessen? Of beter gezegd, als zij nergens kunnen gaan fitnessen bij wie ligt dan de (zelf gezochte) discriminatie? Als ik weiger mijn dochter naar disco's te laten gaan onder bepaalde omstandigheden, dan ga jij voorstander zijn om een aangepaste disco te organizeren om de discriminatie van mijn dochter ongedaan te maken vermoed ik? Indien dan vraag ik me af waarom je aparte fitnesszalen en aparte zwemuurtjes wèl ondersteunt, terwijl je aparte discotheken als racistisch beschouwt. In elk geval wéét ik al dat in vele stedelijke zwembaden de autochtone meisjes NIET meer dùrven gaan zwemmen tijdens de schoolvakanties. Zullen we maar zeggen dat DIE islamofoob zijn dan? Vermits ze ook niet mogen gaan zwemmen bij de aparte moslima-uurtjes, mogen we dan misschien OOK aparte zwemuren hebben voor onze kinderen? Dankuwel.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 18 februari 2005 om 16:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() 2. Wat zegt de Koran eigenlijk over discotheken? Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#86 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Jammer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blijkbaar vinden jij en consoorten het een stap op weg naar integratie op apartheidszalen in te richten voor de moslima's. Citaat:
Ik ruik hier alvast een twee-cijferig IQ. Citaat:
Misschien kunnen sommige discotheken in deze zich opwerpen om de moslimjongetjes hun geloof wat strikter op te volgen? Volgens jullie redenering zou dat ook al een grote stap naar integratie zijn vermoed ik. Citaat:
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Als ze dat nu eens zouden aandoen in het Stedelijk zwembad, hahahaha dat word lachen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In beide gevallen: indien er staat "enkel voor moslims" en indien er staat "enkel voor vrouwen" maar als je vriendin werd buitengepest. Ook in Beveren waar al decennialang op donderdagavond een vrouwenuurtje was ingelast waarbij hoofdzakelijk gepensioneerde dames kwamen zwemmen, is het nu voor hen niet meer mogelijk, wegens ingenomen door "de moslima-zwemsters".
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
İk zou er geen enkel probleem mee hebben om met moslimvrouwen mee te gaan fitnessen! Laatst gewijzigd door de roenekes : 18 februari 2005 om 18:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Mag ik dat eens zien alstublieft??? En nogmaals, wie heeft het hier over integratie? Langs de ene kant gebruik je dat telkens maar als excuus om je onwil tot diezelfde integratie te vergoelijken. Sterk hoor. Citaat:
Citaat:
[size=1] ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door nou nou : 18 februari 2005 om 18:34. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Adres van het CGKR?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#99 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laat vooral weten wat hun reactie is. Succes!
![]() |
![]() |
#100 | |||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |