![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Waar ligt in de meeste gevallen de oorzaak van langdurige werkloosheid ? | |||
bij de werkloze |
![]() ![]() ![]() |
24 | 32,43% |
bij de overheid |
![]() ![]() ![]() |
50 | 67,57% |
Aantal stemmers: 74. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#85 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik ga er mij geen zorgen om maken - wat komt komt.
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu moet je eens kijken, de meesten doen en deden daar gemiddeld 7 jaar over om van beginnend halve gast naar stielman 1é categorie of buiten categorie te geraken. Da's het hoogste zeg maar in hun vak. Als die mannen nu zich moeten laten inschrijven in de vdab zitten ze allen als ongeschoolde of laaggeschoolde ingeschreven. In feite is dat wat betreft algemene kennis wel waar, maar wat betreft stielkennis helemaal niet waar. En als ge u moet gaan aanbieden wat speelt er? Uw stiel of de griekse mythologie? Laatst gewijzigd door Mambo : 3 maart 2005 om 21:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#90 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 3 maart 2005 om 21:49. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw talent zit in uw vingers en tong. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Heeft ook wel met de mentaliteit van de ouders te maken. Veel 'laaggeschoolde' ouders zeggen aan hun kinderen: studeer maar goed, dat ge later nen gemakkelijken job hebt! (want den bouw of den band is zwaar). Veel 'hooggeschoolden' met kinderen die niet goed studeren of die heel weinig motivatie hebben zien hun kinderen tegen hun zin naar het beroeps 'afglijden'. Het beroeps is ten onrechte de afvalbak geworden. Leren voor een stiel is niet meer iets om trots op te zijn. Dat zou best wel eens mogen veranderen. In de maatschappij waarin we nu leven is evenveel respect nodig voor de 'hooggeschoolden' als de 'laaggeschoolden'. We kunnen niet zonder elkaar. Maar da's een beetje een andere discussie.
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is waar.
Hulp, stielmannen gevraagd? Hun pree benaderd nochtans die van de dokter, soms er ver over tegenwoordig! |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb ook een ferme buurvrouw. Mss hebben we wel dezelfde buur ![]()
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Leer je daar iets?
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
|
![]() Citaat:
de klassenmaatschappij is nog niet afgeschaft
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 3 maart 2005 om 22:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
|
![]() ik heb gestudeerd aan de universiteit van de straat denk ik
![]() |
![]() |