![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
P.S: Talk about your self ;ik denk dat je in oorlog bent in je eigen visuele wereld ! Ik geloof dat de meeste belgen gezond verstand hebben een dat ze deze onzin niet pikken !!!
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 11 maart 2005 om 12:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() Blijkbaar hebben sommige mensen meer ervaring met verziekte vissen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De reactie was vrij hevig : moskeeën en zelfs moslimscholen in brand. Maar aan beide kanten is de spanning te snijden. Een nieuw lontje is genoeg om het geheel te doen ontploffen. En het is bij ons niet anders. Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Wie wordt er dus "onderdrukt", de Nederlander die bestolen wordt om nietsnutten te onderhouden of lieden die wél voortdurend schreeuwen maar niks bijdragen aan zowel de welvaart als het welzijn van onze samenleving. Overigens staat het je volkomen vrij om deze "bananen-republiek" te verlaten en terug te keren naar de islamitische heilstaat waar je vandaan komt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() Zou het niet verstandig zijn, met het oog op het verder 'samenleven', dat de hier aanwezig zijnde Moslims (en dan denk ik aan ElTucro, Turk4Ever, Lincoln, Ke Nan, Sinan123, eventueel aangevuld met een paar Gunachtigen) volgende draad zouden openen:
[size=4]Zouden de Moslimgemeenschappen geen excuses aanbieden aan de Belgen[/size][size=7][size=1] [/size][size=1](Nederlanders)[/size]?[size=2][/size] [/size][size=2]Dan kunnen ze hun dankbaarheid uiten voor alle kansen die ze hier gekregen hebben (en die ze al dan niet hebben benut)... Dan kunnen ze hun respect betonen voor de gemeenschappen waar ze zich gevestigd hebben... Dan kunnen ze zich ook verontschuldigen voor het dreigende moslimterrrorisme en uitleggen wat zij gaan doen om daar verandering in aan te brengen... Ze kunnen zich er dan ook al of niet expliciet van afkeren... Misschien kunnen ze dan ook, al was het maar een klein beetje, wijzen naar de eigen verantwoordelijkheid van hun eigen gemeenschappen... [size=7]L[/size]et op, mijn suggestie is allerminst ingegegeven uit racistische overwegingen... maar uit het besef dat er dringend iets dient gedaan te worden en het het m.i. uit moet zijn om steeds de slachtofferrol op te eisen... [/size] Laatst gewijzigd door Chipie : 12 maart 2005 om 09:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | ||||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
[/size][size=2][/size] [size=2] Citaat:
Ik ben even dankbaar als iedere andere inwoner van België of Nederland voor de kansen die wij gezamenlijk krijgen. Citaat:
Ik heb mij hier niet gevestigd. Ik ben hier geboren. Daarbij respect tonen voor een gemeenschap is waardeloos. Ik ben nog nooit een gemeenschap tegengekomen. Mensen daarentegen wel. In eerste instantie heb ik respect voor iedere medemens met wie ik in contact kom. Niets aan de hand als dat respect wederzijds is. Citaat:
Ik heb mij niet te verontschuldigen voor iets wat ik niet gedaan heb. Ik keer mij sowieso af van alle mensonwaardige en onrechtvaardige acties. Citaat:
Citaat:
Wet van Abu Bakr Al-Godwin: naarmate online-discussies langer worden, nadert de waarschijnlijkheid van een vergelijking met de moslims of Mohammed tot 1. Laatst gewijzigd door Ke Nan : 12 maart 2005 om 12:01. |
||||||
![]() |
![]() |