![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#82 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Zou toch maar stoppen met zulke posts, want elke overtuigde "naiëveling' is nadelig voor uwen bollenwinkel. ![]()
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach die NVA'ers zijn zo gehersenspoeld dat ze zelfs, zoals Superstaaf aanhaalt, braafjes knikten toen Leterme weigerde met het VB samen te werken omdat die tegen België zijn. Als ze op eigen kracht nog niet kunnen zien wat zó duidelijk is voor de rest van de bevolking, dan zullen ze het wel nooit inzien. Des te beter
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik eens bekijk hoe zelfs de snuggere N-VA'ers hondstrouw hun partijtje blijven achternahollen, dan heb ik niet veel te vrezen. Citaat:
Maar ook voor een Belgicist heeft de waarheid haar rechten. Trouwens: als ik inzie dat N-Va en VB quasi gelijklopende aspiraties hebben, dan zien anderen dat ook in. Als de N-VA'ers omwille van de postjes liever Goeie Belgen worden, dan kan ik dat enkel toejuichen (en er hen duchtig mee sarren ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() De dreigende splitsing van de Belgische voetbalbond brengt het unitarisme alleen maar dichterbij. Die Vlaams-nationalisten zijn zo eigenzinnig in hun ivoren toren dat ze de mening van de meerderheid van de Belgen gewoon in de wind slaan.
We gaan ze later nog mogen bedanken. ![]() Laatst gewijzigd door Hans1 : 13 maart 2005 om 15:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
"Ik ben als Belg tegen splitsen om te splitsen, maar in dit land moet er soms geplitst worden omdat beide landsdelen te verschillend zijn."
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() Corriectie en mooi voorbeeld van Vlaams-nationale woordenverdraaierij:
Hij zei dat hij tegen splitsingen was (tout court) omdat hij zich Belg voelt, maar dat splitsingen soms niet anders kunnen omdat Belgïë zo ineen zit. Dat is dus heel wat anders dan zeggen dat splitsingen er moeten komen omdat dat zo gewild is door de bevolking of door "natuurlijke" omstandigheden. Hij zei dat duidelijk tegen zijn goesting. De splitsing is misschien logisch gezien de splitsing van het sportbeleid, maar dat laatste is juist het probleem. Maar dat mag hij als sportman niet zeggen, anders is hij dood. Dus zegt de B.U.B. het in zijn plaats. Laatst gewijzigd door Hans1 : 13 maart 2005 om 15:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
|
![]() Citaat:
Dat was een gemakkelijk berichtje.
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leuk om het nog eens te lezen. Vooral wat 'Vlaanderen onafhankelijk' achtereenvolgens op blz. 2 antwoordde:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Minister
|
![]() Citaat:
un saludo |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Minister
|
![]() Citaat:
un saludo |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
|
![]() Nog eens leuk om te lezen wat we hebben aan de forumgangers van de enige andere Vlaams-Nationalistische partij...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 3 april 2006 om 23:03. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook dit jaar een zalige Pasen gewenst, Geert Bourgeois.
Bedankt voor de onverwijlde, niet-onderhandelde splitsing. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() .
Laatst gewijzigd door system : 19 maart 2008 om 19:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Wanneer komt het er nu eens van ?
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...8&postcount=46 Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 19 maart 2008 om 22:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
|
![]() Draadtitel mag wel veranderd worden.
Laatst gewijzigd door van Maerlant : 20 maart 2008 om 00:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet alleen de draadtitel mag veranderd worden. Sommigen mogen zichzelf ook eens bezinnen.
Ik heb het hier op dit forum het laatste jaar al genoeg opgenomen voor N-VA, maar ook voor LDD en zelfs CD&V. Niettemin zijn er hier nog steeds bepaalde Vlaams-nationalisten wiens dag al goed is als ze zich maar kunnen onderscheiden van dat racistische VB. Ik begin er stilaan mijn buik van vol te krijgen. Als het hier zo nog lang doorgaat, hoeft het voor mij straks niet meer. |
![]() |
![]() |