![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() allee foei nie kibbele eh
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Minister
|
![]() Ik kan dat eigenlijk moeilijk begrijpen waarom mensne zoiets doen, maar het is hun leven en zij doen ermee wat ze willen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is het nu zoooo moeilijk voor sommigen om in te zien dat sommige mensen ongelooflijk in de knoei zitten met hun genderbeleving? Mensen die zich psychisch in alle opzichten vrouw voelen, maar man zijn, of omgekeerd?
Is het zooo moeilijk begrip op te brengen voor mensen die eigenlijk ziek zijn, omdat hun psychische genderidentiteit niet overeenkomt met hun fysieke genderidentiteit? Moeten die mensen die ziek zijn, in het verdomhoekje gezet worden, als een stel leprapatienten? Sommige mensen lijken duidelijk NIET te beseffen waar het om gaat. Praat eens met mensen met genderdysforie, voel hun pijn en verdriet van in het verkeerde lichaam te zijn terechtgekomen, en vraag je dan af of het werkelijk zo fout is om die mensen te helpen een gelukkig leven op te bouwen.
![]() |
#85 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Nynorsk, sommige mensen zijn te bekrompen om zoiets te begrijpen.
Laatst gewijzigd door Cyberfreak : 24 maart 2005 om 10:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
|
![]() en als ze gelijk heeft dan heeft ze gelijk
goe gezegd dus nyni.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
|
![]() @Nynorsk
Zeer wijze woorden. ![]()
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() voor de rest is het hier opeens trouwens onnoemelijk stil in dit topic.
![]() |
#90 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
|
![]() Citaat:
ik zie je wel bij wijze van spreken .... de 7 e
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 26 maart 2005 om 19:43. |
|
![]() |
![]() |