![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Op wie zou je stemmen voor de gemeenteraad? | |||
CD&V/NV-A |
![]() ![]() ![]() |
36 | 13,24% |
Vlaams Belang |
![]() ![]() ![]() |
127 | 46,69% |
SP.A/Spirit |
![]() ![]() ![]() |
18 | 6,62% |
VLD/Vivant |
![]() ![]() ![]() |
17 | 6,25% |
Groen! (of andere ecologische indien bestaat ) |
![]() ![]() ![]() |
12 | 4,41% |
Lokale themapartij |
![]() ![]() ![]() |
8 | 2,94% |
Belgicistische partij ( BUB, B-Plus, Nationale Unie, ... ) |
![]() ![]() ![]() |
18 | 6,62% |
Nieuwe Liberale Partij ( Hugo Coveliers, L.A., ... ) |
![]() ![]() ![]() |
6 | 2,21% |
Uiterst linkse partij ( PVBA, LSP, KP, ... ) |
![]() ![]() ![]() |
13 | 4,78% |
Moslim Partij ( MDP of ander indien bestaat ) |
![]() ![]() ![]() |
2 | 0,74% |
Ander ( ChristenUnie Belgie of ander indien bestaat ) |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Franstalige Partij ( voor onze vrienden uit Franstalig gebied ) |
![]() ![]() ![]() |
3 | 1,10% |
Duitstalige Partij ( voor onze vrienden uit Franstalig gebied ) |
![]() ![]() ![]() |
1 | 0,37% |
Blanco |
![]() ![]() ![]() |
2 | 0,74% |
Weet niet |
![]() ![]() ![]() |
9 | 3,31% |
Aantal stemmers: 272. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Gelukkig is zo'n poll betrouwbaar, indien hij zou kloppen zouden de Belgicistische partijen in realiteit groter moeten zijn dan VLD/Vivant, SPA/Spirit en CD&V/NVA. Hij illustreert wel de partijvoorkeur van de forumbezoekers.
Laatst gewijzigd door Cyberfreak : 25 maart 2005 om 20:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() het is 'realiteit' net zoals het 'trouwens', en 'vertrouwen' is Zo, en nu geen meer van die domme fouten schrijven. Ben je franstalig ofzo? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Minister-President
|
![]() Ik stem uiteraard voor de Nationale Unie. (Wat had je gedacht?)
Hoewel ik eerlijk gezegd ook erg geinteresseerd ben in het project van Hugo Coveliers! Die man doet, met meer flair en doortastendheid, wat Beysen wou doen. Dat kan altijd rekenen op mijn volle sympathie! |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat betreft mijn visie omtrent de staatsinstelling en zijn visie, denk ik dat die op lokaal vlak weinig ter zake doen. Men maakt Vlaanderen niet onafhankelijk vanuit de Antwerpse gemeenteraad. Daarom wil ik in Antwerpen graag met Coveliers samenwerken, terwijl ik op gewestelijk of nationaal vlak nooit met hem zal samenwerken. Het zelfde geldt ook voor het Vlaams Belang. Dus zie ik geen probleem. Iemand anders wel? En Hans, tijd dat U eens leert dat politiek gaat over samenwerken om projecten voor en van de burgers te realiseren en dus niet over het realiseren van uw eigen persoonlijke ambities. Alleen staat U namelijk nergens. Zo heb ik al enkele dingen kunnen verwezelijken, door bijvoorbeeld met N-VA samen te werken om dat project in orde te krijgen. Dat kan als je je gezond verstand gebruikt... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
|
![]() Citaat:
En toch zijn er bij het Vlaams Belang heel wat mensen die liberaal - zelfs libertarisch - denken. Persoonlijk zou ik er geen problemen mee hebben dat de verruimers van het VB ff zouden gaan kijken naar bvb de eerste burgermanifesten van ene Verhofstadt en het gedachtengoed van Vivant. Een echt goed liberaal beleid (met meer participatieve burgerdemocratie en een reële vrijheid van mening) is in België gewoon niet mogelijk: dat wordt al sinds 1999 bewezen, dag in dag uit. Eerst moet België barsten, en ik zie geen andere mogelijkheid daartoe dan verdere groei vh Vlaams Belang. Maw, een vrijheidsminnende Vlaamsgezinde moet strategisch stemmen. Dus voor het Vlaams Belang.
![]() |
![]() |
#95 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Dan gaat mijn stem nog liever naar het VB dan nutteloos naar het stemhokje te moeten gaan. Wees maar gerust dat ik hieromtrent geen 'excuus' nodig heb. Ik sta wel open voor een geargumenteerd commentaar van uwentwege op mijn stelling.
![]() |
![]() |
#96 |
|
![]() oops!
verkeerde topic!
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.” Donald J. Trump Laatst gewijzigd door stab : 26 maart 2005 om 09:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Minister-President
|
![]() Nee, ik had het niet enkel over mezelf.
Maar als U denkt dat U alles alleen kan, wie ben ik dan om U van het tegendeel te overtuigen? Trouwens, met wie gaat U ooit kunnen samenwerken, als U niet met Vlaams-nationalisten wil samenwerken? Bijna alle partijen, buiten BUB, Nationale Unie en Front National, hebben hier een Vlaams-nationalistische reflex... Ik vrees dat U zich met die houding veroordeelt tot een marginaal hoekje in de analen van de Belgische geschiedenis. Nu ja, mij niet gelaten, hoor! |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() Er zijn nog niet-B.U.B.'ers die wél Belgisch-gezind zijn (hoewel niet veel). Daarmee kunnen we individueel wél samenwerken (bijv. Decroo, Reynders, Demotte). Voor de rest moet die hele politieke klasse worden vervangen. Ik kan het ook niet helpen. Het is zo. En als de Belgen dat willen, zal dat zo gebeuren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Minister-President
|
![]() Ja, ja, dat zal zeker en vast gebeuren vandaar dat die vele flamiganten volgens jullie, toch wel een pak voorkeurstemmen halen hé.
En in een Leterme zie ik nu niet een puur flamigant pur sang volgens mij die de splitisng van België wil, dat zijn meer confederalisten.