![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#81 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
#82 | |
|
Burgemeester
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#83 | |
|
Minister
|
Citaat:
Wat dus duidelijk niet het geval was. (nog geen 0.5% als ik het me kan herrinneren.) |
|
|
|
|
|
|
#84 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#85 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
#86 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#87 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Herlees eens tip topic, mon cher; en dan vooral de openingspost. Wat wordt er net aan de BUB-leden verweten (en merk op dat ik vriendelijk de term 'BUB-leden' hanteer, en niet 'bubbels')? Dat ze geen argumenten geven, dat ze op de man spelen, systematisch de tegenstander beledigen. Verder heb ik erop gewezen dat zeker jij en patriot! zich bedienen van postings van één lijntje, maar zelden in staat zijn een volledige tekst te produceren. (Wanneer Patriot een topic opent met een langen tekst lijkt het stevast een copy-paste te zijn van Bruno Yaminne of van B-plus.) Waar heeft Ossaert (in een ander topic) op gewezen? Dat jullie zeer extreme Staatsnationalisme, jullie houding van 'la raison d'état avant tout' in zeer extreem-rechts vaarwater komt. En nu dit. Nu stel je alle flaminganten gelijk aan honden. Maar aan veralgemenen doe jij niet. Luister Yann, als marxist laat het communautaire mij tamelijk koud, omgekeerd; vanuit een 'proletariers aller landen, verenigt u' ben ik veeleerder voor het behoud van België dan voor de verdwijning ervan. Als lid van Blokbuster ben ik het Blok zeker niet genegen (god, ga ik hier ferm op mijn dak krijgen). Maar nooit, never, jamais heb ik, of blokbuster gewoon alle flaminganten gelijkgesteld aan honden. Weet je op welk niveau ik jou nu inschat? Ik zal een paar hints geven: -de nazi's noemden de joden systematiosch wormen en ongedierte: zes miljoen doden -de Rwandese Tutsi's noemden de Hutu's kakkerlakken: vele honderdduizenden doden zo laag schat ik jou, capice?
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 31 maart 2005 om 22:35. |
|
|
|
|
|
|
#88 | |
|
Burgemeester
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#89 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#90 | |
|
Burgemeester
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#91 | |
|
Minister
|
Citaat:
![]() Het was 0.23% of 0.04% bron |
|
|
|
|
|
|
#92 | |
|
|
Citaat:
(ik ga echt van alle kanten slaag krijgen hiermee)
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 31 maart 2005 om 22:47. |
|
|
|
|
|
|
#93 | |
|
|
Citaat:
rechtlijnigheid moet men apprecieren, en dat doe ik ook met u. |
|
|
|
|
|
|
#94 | |||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Hetgeen u opsomt zijn trouwens 'bevolkingsgroepen'. Bij mijn weten zijn 'de flaminganten' dat niet. Al van kinds af aan had ik een grondige afkeer voor hen. Zij zorgen ervoor dat 'de Vlamingen' (als bevolkingsgroep) aanzien worden als bekrompen, gefrustreerd, racistisch... Zij zijn contraproductief voor Vlaanderen, en dus ook voor België. Flaminganten zijn eigenlijk de grootste Vlamingenhaters, daar zij de mening van hun 'volk' niet onderschrijven.
|
|
|
|
#95 | |
|
Banneling
|
Citaat:
- Een flamingant is niets minder dan een overtuigde of bewuste Vlaming die opkomt voor zijn rechten. Een flamingant is niet noodzakelijk een separatist en kan dus ook gewoon federalist of confederalist zijn. Als Yann zich dus flamingantenhater noemt, kan ik niet anders dan vaststellen dat Yann een diepe minachting heeft tov Vlamingen die opkomen voor hun rechten en bepaalde mistoestanden die discriminerend zijn voor Vlamingen in stand wil houden. Wie is hier dus racistisch? En wie is contraproductief voor België? Laatst gewijzigd door groene flamingant : 1 april 2005 om 12:40. |
|
|
|
|
|
|
#96 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door groene flamingant : 1 april 2005 om 12:43. |
|
|
|
|
|
|
#97 | |
|
|
Citaat:
een flamingant strijdt niet voor structurele zaken, wel voor culturele zaken: zijn taal, zijn onderwijs, etc. |
|
|
|
|
|
|
#98 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Met het blijkbaar daarbij horende beledigende en provocerende taalgebruik moet ik zeggen dat mijn Vlaamsgezindheid hier stevig aangewakkerd is. Laatst gewijzigd door groene flamingant : 1 april 2005 om 13:46. |
|
|
|
|
|
|
#99 | |
|
Burgemeester
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#100 | |
|
|
Citaat:
Trouwens, al vergeten? "Communisme-Flamingantisme-Satanisme één strijd!!" Laatst gewijzigd door Vlaanderen Boven : 1 april 2005 om 16:33. |
|
|
|
|