![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Ik ben dus een "believer" zoals dat heet. Maar misschien ben ik gewoon een naïeve idealist die nog durft te dromen en gelooft dat het groepsgevoel zal winnen van individuele ego's, dat kan ook. Ik ben binnen de Vlaamse Beweging, vooral de radicale eigenlijk, al meerdere personen tegengekomen wiens ego groter is dan Vlaanderen zelf. Nogmaals, de tijd zal het uitwijzen en dan zien we wel. Tot zolang werk ik met volle geloof en vertrouwen mee aan het project Vlaams Belang, het middel om de onafhankelijke Vlaamse staat op korte termijn te realiseren. Als dat niet lukt, kap ik definitief en meteen met alles wat maar naar politiek ruikt. Een tweede historische politieke kans als deze komt er immers niet meer binnen het bereik van mijn reeds gevorderde mensenleven. En in de buitenparlementaire oppositie geloof ik niet (meer), ik heb daar teveel chaos, amateurisme, egotripperij, gebrek aan tucht en discipline of gewoon domheid en marginaliteit gezien. En met eenzame terroristen, wacko's die onsterfelijk willen worden vanuit een of ander jeugdtrauma, heb ik geen uitstaans. Vanuit menselijk gevoel, medeleven en moraliteit kan ik géén sympathie opbrengen voor de daden van noch Timothy MC Veigh, noch Osama Bin Laden, noch de halve gare dreigbriefschrijver die een individuele vrouw intimideert. Als ik moet kiezen tussen het opblazen van vrouwen en kinderen om het doel te bereiken, of mijn hoop op verdere verkiezingsoverwinningen van het Vlaams Belang, dan is mijn keuze gauw gemaakt ![]() Let wel : ik oordeel hier niet over uw mening (fout of niet, u gaat in elk geval verder dan cafépraat en hebt historische en politieke feitenkennis), maar wel over uw sympathie voor bommenleggers en andere terroristen.
Wel volks, niet proletarisch Laatst gewijzigd door Lone Wolf : 1 april 2005 om 10:30. |
|
![]() |
![]() |
#82 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#83 |
Vreemdeling
|
![]() De n-va is gewoon een voortzetting van de VU in haar zwakste periode...
Laatst gewijzigd door Toontje : 1 april 2005 om 12:14. |
![]() |
![]() |
#84 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#85 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Ik weet niet waar Strasser het over heeft en wens me dan ook van hem te distantiëren. Dit soort figuren wordt natuurlijk dankbaar gebruikt door de regimepers om het Vlaams Belang door het slijk te halen. |
|
![]() |
![]() |
#86 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Kent iemand die Strasser? Zou het geen trol zijn? |
|
![]() |
![]() |
#87 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() trollen???? wat bedoel je? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#88 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Also, the person who posts such messages. |
|
![]() |
![]() |
#89 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#90 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
* VJW heeft momenteel (na 3 maanden bestaan) al meer actieve militanten dan VBJ in West-Vlaanderen, 1 actieve VBJ-afdeling is zelfs bijna volledig lid van VJW. Gelieve dus niet te hoog van de toren te blazen, want je zou wel eens jouw eigen mensen kunnen raken, hoewel wij volledig partijongebonden zijn. * Aan VJW is niks schimmigs of sectair, we hebben niks te verstoppen en doen niks strafbaars. Binnenkort komt de webstek online en je kan ons reeds bereiken via: [email protected] of via: VJW, Postbus 8, 8000 Brugge 7 * Onze standpunten zijn hoegenaamd niet extreem te noemen en wij zijn zeer zeker bereid aan openbare discussies en debat deel te nemen. Het is wel zo dat de standpunten op bepaalde punten verschillen van uw partij. Misschien eens beter informeren over de Vlaamse Jongeren Westland in het vervolg, alvorens ons publiekelijk negatief te bestempelen. (Of is de giftige reactie er omdat VJW geen partij-organisatie is?) ![]() |
|
![]() |
![]() |
#91 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Een aantal jaren geleden was er in Brugge nog zo'n club die die mensen aantrok. Dit is geen reclame voor de Beweging. |
|
![]() |
![]() |
#92 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Het is dus net goed dat de VJW géén partij-organisatie is, ook niet halvelings en er ook geen toenadering tot zoekt. Meer kan ik daar op dit forum niet over kwijt. Cheers.
Wel volks, niet proletarisch Laatst gewijzigd door Lone Wolf : 1 april 2005 om 17:02. |
|
![]() |
![]() |
#93 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
* Heb even opgezocht wat je bedoelde in Revolte. Daarin staat dat afstand werd genomen van een 6 �* 10-tal skins die mensen van RTL zouden hebben lastiggevallen. En terecht wordt daar afstand van genomenb als dat zou gebeuren! Zeer eigenaardig, de VJWers die mee waren, liepen achter het VJW spandoek en hebben op geen enkel moment andere personen aangevallen. Hetzelfde kan niet gezegd worden van VBJers uit het Gentse, die toevallig op dezelfde bus zaten, richting Oost- en West-Vlaanderen; en die rookbommen en appels voor granaten aanzagen. * Welke club bedoelt u uit Brugge? Het NJSV toch nooit? ![]() * Welke Beweging? Is er nog een Vlaamse Beweging, of is er een groep die meent daar een monopolie over te hebben en mag bepalen wie daartoe behoort en wie niet? |
|
![]() |
![]() |
#94 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door V-J-W : 1 april 2005 om 17:18. |
|
![]() |
![]() |
#95 | |
|
![]() Citaat:
Voor de rest moeten we zélf die Vlaamse Beweging máken. Gedraag je als fatsoenlijke, máar strijdlustige flaminganten, en aanzie alle flaminganten als vriendschappelijke organisaties. Broedertwist kunnen we missen als kiespijn. |
|
![]() |
![]() |
#96 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#98 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Wat die discussie betreft, die hoort misschien idd niet thuis op een dergelijk forum, maar we vragen wel respect van anderen. Wie ons aanvalt, krijgt wederwoord. Maar wat ons betreft, zand erover en de rangen gesloten. Houzee! |
|
![]() |
![]() |
#99 | |
Burger
|
![]() Citaat:
In het kader van mijn vrije meningsuiting beoordeel ik jullie enkel als een overbodige vereniging, vanuit mijn ervaringen met zowel binnen- als buitenparlementaire oppositie. Niet meer, niet minder. En het is vooral mijn persoonlijke mening, die niet onfeilbaar is, maar het blijft ook vandaag mijn mening. Wie behoefte heeft aan dat soort Spielerei, moet dat maar doen voor mijn part. Trek het je niet aan, als lid van de Orde van de Hoed van Antoine (Vanhove) vind ik dat evengoed van bijvoorbeeld Cercle Brugge ![]() ![]() Je moet dus niet zo gauw op je teentjes getrapt zijn. Leven en laten leven zeg ik, dus doe jullie ding als niet-partijgebonden organisatie, het zal mij worst wezen. Ik hou het bij het Vlaams Belang, dus kunnen we logischerwijze ook niet in elkaars vaarwater terechtkomen of in elkaars vijvertje gaan vissen... Kunnen we het hierbij laten ?
Wel volks, niet proletarisch Laatst gewijzigd door Lone Wolf : 3 april 2005 om 23:59. |
|
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |