Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 31 maart 2005, 13:36   #81
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa
Dat klopt en dan moeten ze waarschijnlijk minder hard werken dan ze nu moeten doen.
Hangt ervanaf hoe serieus ze het opnemen hé.

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2005, 13:40   #82
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje
Hangt ervanaf hoe serieus ze het opnemen hé.
Met dit verschil dat ze zelf uitmaken hoe hard ze werken, hun wedde ligt er toch, wat in de privé niet opgaat, daar beslist de werkgever hoeveel en hoe hard er moet gewerkt worden.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2005, 20:07   #83
lustige lezer
Parlementslid

lustige lezer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Ik heb gehoord dat Verhofstadt terug naar huis is gekomen uit vakantie omdat hij een hartonderzoek zou moeten ondergaan nadat hij onwel is geworden op vakantie.

Verhofstadt heeft.... een hart... tja dat weten we nu ook weeral....
"Premier Verhofstadt is niet de eerste premier die hartproblemen krijgt. Ook toenmalig eerste minister Wilfried Martens moest in 1983 geopereerd worden aan zijn hart."

Hmm wat zouden de oorzaken zijn ...
Martens: Hij zal waarschijnlijk net de staatsschuld te gekregen hebben.
Verhostadt: Tja ... in deep shit zitten. Regering bijeenhouden, "The good news show" - script vorbereiden, mislukkingen verwerken, 200.000 banen creëren, ... Je zou voor minder hartproblemen krijgen.
Patriot : ... dat de Walen ons (=Vlamingen) zouden haten ... (#1) (dus toch een verschil , dus toch geen belgen )
---------------------------------------------------------------
Vrager : U keurt vandalisme goed?
Bhairav : Ja dat doe ik.
lustige lezer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2005, 21:11   #84
De Prof
Minister-President

De Prof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek
Ik vind het vrij schandlig dat al die flaminganten hier graag lachen met Verhofstadt zijn problemen.
Mmm 'problemen', ik denk dat hij wel ergere 'problemen aan zen hoofd heeft.
Zo niet, de 'problemen' die hij nu heeft, zijn gemakkelijk op te lossen.
Hij kan beter dat 'lachen' van ons wat ernstigger nemen, mss was hem dit dan niet overkomen.
Citaat:
Ik hoop echt dat jullie ook eens een hartprobleem meemaken,
Haat met haat beslechten... wie is hier de verzuurde,onverdraagzame
Citaat:
kijken of jullie dan ook zo lachen en roepen "had ik maar niet zo veel moeten vreten en werken"

...
Zijn het nu net niet mensen als éne Verhofstadt die pleiten om 'langer' te gaan werken.
Of ons om de haverklap, via het 'gezondheidsbeleid' er ons op te wijzen dat we 'gezonder' moeten leven.

Maar in ieder geval, ik leef ook mee met de persoon Verhofstadt, niet de premier.
Ik hoop daarom dat hij uit deze waarschuwing lessen trekt.
Dat hij heel vlug terug op vakantie gaat naar Toscane... EN DAAR BLIJFT.

Weet je dat dit op den duur het BESTE voor zen gezondheid is.
En gezondheid, is toch HET belangrijkste, in een mensenleven hé, niet?

Laatst gewijzigd door De Prof : 31 maart 2005 om 21:14.
De Prof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2005, 19:36   #85
strijder
Burgemeester

strijder's schermafbeelding

Standaard

[b]Verhofstat heeft hartproblemen?? Naar het schijnt komt het van de veelle nachtelijke vergaderingen? Maar waarom s'nachts vergaderen? Dit heeft alleen zin als u u politieke tegen stander wilt uit schakellen door vermoedheid ,en dat men hete hangijzers zolang laat liggen.zo als B.H.V.als de Vlaamse en de federalere rechering is vijf minuten politieke moed hadden gehad dan had verhofstat zich niet moeten maken.en dan die hele trammeland daar rond! gewoon zielig.moest men voor elke arbeider die in ploege dienst staat zoveel heisa maken dan hadden wij geen rust meer.en bij deze mensen is het dan nog bittere nood zaak om een beetje vooruit tekomen in het leven.De politiekersals die dan een nachtelijke vergadering hebben kunnen nog genieten van een uit gebreid buffet sauna fitnes en een heel sanitaircomfort ter beschikking.Slapentijdens de vergadering zonder risico op sancties en dan nog klagen.Terwijl wijl en ploegarbeider het moet stellen met zij brooddoos met botermamekes als hij dan eens pertoeval in dut loopt hij nog risico op ontslag.Of als hij dan ziek word door stres of onregelmatig leven krijgt hij nog een slecht raport.ZODUS ALS VEHOFSTAT HET AAN ZIJN HART HEEFT LICHT HET AAN ZIJN EIGEN

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be