![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Slecht punt n°2 Citaat:
Slecht punt n°3 Citaat:
![]() Dat verwondert me van een BuB-unitarist, die hier steeds de monarchie zit te verdedigen. Bemerk trouwens het vetgedrukte gedeelte in mijn signature. Dat is niet onopzettelijk. Citaat:
Op papier zijn het dé democraten bij uitstek. Sociaal economisch hebben ze een fris alternatief. Flamingantisme laat ze koud. Belgicisme zien ze als niet meer relevant in Europese context, en daar konden ze wel eens gelijk in krijgen. Hun optie is trouwens: voer eerst BROV in, en laat de mensen dan zelf over het lot van België beslissen. Dat lijkt me pas fair & square. Citaat:
1° Het is een symbolische stem, daar ik op middellange termijn de senaat zie verdwijnen. 2° Het is een proteststem gericht tegen de ondemocratische kiesdrempel, waar jullie misschien ooit ook nog het slachtoffer van dreigen te worden. 3° Je kan blokkers vaak overtuigen om toch maar deze keer N-VA te stemmen, om ze over de drempel te trekken, en de self-fullfilling profecie tegen te wringen. Probeer maar: het lukt. Citaat:
Citaat:
Jullie zijn er een kwijt. Probeer er misschien voor te zorgen dat het geen vijand wordt.
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ieder volk kent een zekere opneming van vreemdelingen waarvan de nazaten dan later gewoon geassimileerd geraken. Er zijn evenwel een aantal factoren die assimilatie moeilijker of zelfs onmogelijk maken. Hier ligt bij ons bijvoorbeeld het probleem van de islam die een blijvende rem is op iedere integratiepoging, laat staan dat daar assimilatie van komt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Voor het tweede deel moet ik toch verwijzen naar het eerste deel, welk niet op 3 generaties tot stand gekomen is. Meer en meer jongere immigranten gooien hun Islamwaarden weg en passen zich aan.. in feite passen ze zich niet aan, want ze zijn hier geboren. ze vallen alleszins niet genoeg op om jullie belangstelling te wekken. En wat betreft een die-hard kern die zal overblijven; die bestaat onder de christenen ook nog. niet, Jan? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Kan u eventueel een link ter referentie geven? Handelt het over de 3e generatie moslims hier of over nieuw ingeweken? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Spijtig dat de link niet beschikbaar is. Misschien eens zoeken op het net. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
't Is anders wel typisch dat je al degenen die het geen reet kan schelen, maar zich toch Belgisch oriënteren, zo afblaft en haast zelfs verkettert als anti-belgicistisch, en dat terwijl de BUB die meerderheid in andere postings claimt als belgicistisch. Ik merk ook dat u geen moeite meer doet om uw leugens te ontkrachten. Intussen al de gazet gaan halen misschien waar duidelijk 15.000 in staat?
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Europees Commissaris
|
![]() Als Superstaaf dan toch zo een voorstander is van het BROV dan kan hij misschien op het Liberaal Appel stemmen, Beysen vertelde op de chat dat dat in hun programma staat. Maar stem toch maar op N-VA hoor staaf, die zijn een pak serieuzer.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | ||||
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Ik neem maar niet aan dat u ze kent, maar in de encyclopedieën moet uw het in het interbellum gaan zoeken, voor de duidelijkheid. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() En de BUB-club heeft blijkbaar haar pogingen gestaakt om haar hallucinante serie leugens te weerleggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#96 | |
|
![]() Citaat:
![]() En Nederlanders zijn dus ook volksvreemden. Willem van Oranje draait zich om in zijn graf, en de belgicisten dansen op de daken bij het horen van zulke onzin...
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Toch wel eikel dat ik bovenstaande ken ,dit is nu eenmaal MIJN mening en nu mogen jullie lullen als brugman ik blijf bij mijn mening! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat wij met argumenten je niet kunnen overtuigen wist ik al langer. Alleen idioten veranderen immers nooit van mening, en ik meen dat je wel zonder twijfel onder die noemer geklasseerd kan worden. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
|
![]() Hans Van De Cauter was vandaag in het programma De Nieuwe Wereld op Radio 1. Daar beweerde hij dat de BUB slechts op regionale zenders is gekomen, zoals TV Brussel, niet op nationale zenders (afin, Vlaamse en Waalse dus).
Dat is weer eens gelogen, want HVDC heeft ooit eens de degens mogen kruisen met Hugo Schiltz in Zwart of Wit met Jurgen Verstrepen op Liberty TV (en maakte daar zware afgang, dat zal wel de reden zijn dat ie het "vergeten" is, of gewoon om een slachtofferrol te kunnen spelen, dat men een cordon tegen hem aan heeft gelegd)
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() [quote="zorroaster"]
Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |