![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
in het eerste zeg ik dat een "discussie" tussen gelijkgezinden een conversatie is, in het andere zeg ik dat ik op dit forum amper interessante mensen zie om mee te discuteren, behalve de BUBers en enkele uitzonderingen...
![]() |
#82 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. Laatst gewijzigd door ossaert : 10 april 2005 om 18:39. |
|||
![]() |
![]() |
#83 | ||||
Staatssecretaris
|
![]() ik zie echt ni waar je op doelt:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
waar zitten nu die bokkenspronen?