Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 april 2005, 10:47   #81
Mephisto
Minister

Mephisto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wolfgang Meister
Helemaal fout, Fluppe: homo's zijn immers niet in de eerste plaats homo maar in de eerste plaats seksmaniakken! (lees maar eens het relaas van de bekeerde homo dat hierboven al meermaals werd aangehaald!). Als jij met je vrouw of vriendin een verwijfde homo in jouw vriendenkring binnenhaalt dan is de kans groot dat hij met jouw vrouw uitstekend zal opschieten als twee "vriendinnen". immers, zo'n verwijfde homo praat net als echte vrouwen graag over typisch vrouwelijke zaken: mode, make-up, de vaasjes en de bloemetjes, je-weet-wel. Bovendien krijgt jouw vrouw van jou de gelegenheid (wat ze bij gewone "mannen" doorgaans niet zal krijgen als jij van het "gezonde jaloerse type" bent) om uitgebreid met die homo-man te kunnen palaveren, jij ziet hem immers niet als een bedreiging "want hij is toch homo en zal geen avances maken enzovoort". In het ziekelijke brein echter van de homo (die zich vrouw-man voelt kan er echter een soort van "lesbische" liefde ontstaan voor jouw vrouw; tamelijk onschuldig moest hij een echte vrouw zijn geweest maar vergeet niet dat die homo (meestal) wel nog met zijn mannelijk geslachtsapparaat zit opgescheept dat hij op dat moment van seksuele razernij dat hem dan overvalt (zoals gebruikelijk, want homo's zijn oversekst tot en met) zal gebruiken!

Zodus, beste Fluppe, heb jij gewoon het "Paard van Troje" binnengehaald; ongevaarlijk op het eerste zicht, maar des te gevaarlijker achter jouw rug!
Vergeet niet dat veel "homo's" homo geworden zijn vanwege een zeker minderwaardigheidscomplex ten aanzien van vrouwen: ik zei het al, homo's zijn seksmaniakken en wetende dat een man in hoedanigheid van man vrijblijvende sekscontacten zoekt met vrouwen (om aan zijn sterke behoefte te voldoen) nogal eens een blauwtje oploopt kiezen zij als seksverslaafden liever het "zekere voor het onzekere" door als "homo" sekscontacten te zoeken met andere "homo's": lukt immers altijd, WANT ZIJ KUNNEN ALS SEKSVERSLAAFDEN IMMERS GEEN ENKEL AANBOD WEERSTAAN! Ik persoonlijk heb op de werkvloer in de loop der jaren verschillende homo's gekend en allemaal gedragen ze zich zo, dus ik kan het weten!

Aanvankelijk lijkt het inderdaad dat ze omwille van hun "homo-zijn" niet geïnteresseerd zijn in jouw vrouw maar dat lijkt alleen maar zo, want eens ze het vertrouwen van haar (en jou!) hebben gewonnen valt dat minderwaardigheidscomplex weg van hun en tasten ze toe. Tot overmaat van ramp,Fluppe, maak je meer kans dat jij en jouw vrouw/vriendin met ziekten als AIDS worden besmet, anders dan wanneer jouw vrouw/vriendin je zou bedriegen met een gewone mannelijke minnaar.

Laat dit alles een les zijn voor jou Fluppe, knoop het goed in je oren en als je zulke afgezanten van de duivel tegenkomt loop dan met een wijde boog om ze heen!

Wolfgang, waar háál je het vandaan? Wát een psychologisch inzicht! Geen speld tussen te krijgen, geen haar verbeterd, merk ik? Nu alleen nog leren omgaan met Freud en je zult zien dat jouw analyse elke vorm van nuance mist.

En dientenverstande zal deze aktie dan ook weer leiden tot radicalisering & marginalisering van de opinie. Dat is een blunder die veel mensen maken en die hen vaak duur komt te staan. Dit, omdat deze fixatie, zoals hierboven al vernoemd, vaak leidt tot het tegenovergestelde van het beoogde doel. Prijs: uitsluiting. Genie? U? Neen, dit soort 'kennis' werdt 100 jaar geleden al gebezigd, dus u doet mij meer denken aan een anaal gefixeerde navelstaarder dan aan een genie..

Succes verder, Wolfgang, want op deze wijze wordt literair talent wel erg lastig inzetbaar..

Laatst gewijzigd door Mephisto : 13 april 2005 om 10:47.
Mephisto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2005, 10:59   #82
Andro
Perm. Vertegenwoordiger VN

Andro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fluppe
Volgens mij latent homo, de fixatie is te erg.
Dat heb je dan heel zachtjes uitgedrukt.
Oud 13 april 2005, 11:12   #83
DeoSolis
Schepen

DeoSolis's schermafbeelding

Standaard

Sorry ik wil hier nu niet averrechts overkomen,maar een vraag die ik mij al dikwijls heb afgevraagd is de volgende.

Ik heb twee vrienden,bij mij op het werk,die homo,of gay zoals je wilt,zijn,
één van die twee ken ik al tientallen jaren,Hij heeft vroeger een resem aan meisjes gehad,en hij gedroeg zich volkomen mannelijk,soms zelf een beetje macho.
Een vijftal jaren terug is hij met een jongen gaan samenwonen,wat mij en de andere kennissen verschrikkelijk verwonderde.
Niet dat ik daar problemen mee heb,maar ik kon het bijna niet geloven,zeker niet van hem.
Welnu sinsdien gedraagt hij zich overdreven vrouwelijk,het is niet van de ene dag op de andere gegaan,maar nu vijf jaar later is hij bijna niet meer te herkennen,zijn gedrag,kledij,...kortom tis een heel andere mens.

Hoe komt dat?
DeoSolis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2005, 11:35   #84
sebby
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeoSolis
Sorry ik wil hier nu niet averrechts overkomen,maar een vraag die ik mij al dikwijls heb afgevraagd is de volgende.

Ik heb twee vrienden,bij mij op het werk,die homo,of gay zoals je wilt,zijn,
één van die twee ken ik al tientallen jaren,Hij heeft vroeger een resem aan meisjes gehad,en hij gedroeg zich volkomen mannelijk,soms zelf een beetje macho.
Een vijftal jaren terug is hij met een jongen gaan samenwonen,wat mij en de andere kennissen verschrikkelijk verwonderde.
Niet dat ik daar problemen mee heb,maar ik kon het bijna niet geloven,zeker niet van hem.
Welnu sinsdien gedraagt hij zich overdreven vrouwelijk,het is niet van de ene dag op de andere gegaan,maar nu vijf jaar later is hij bijna niet meer te herkennen,zijn gedrag,kledij,...kortom tis een heel andere mens.

Hoe komt dat?
Haaaa, wel, en hier is er teréchte kritiek te geven op het homowereldje, "verwijfd" gedrag wordt er jammergenoeg (in bepaalde kringen) aangemoedigd. Hier kan een hele tekst over geschreven worden, hoe sommige mannen dat aantrekkelijk vinden, hoe andere er hun onderdanigheid mee aantonen,... maar daar heb ik nu de tijd niet voor. Jouw vriend lijkt me te zijn verleid door de wat decadentere kant van het homo-uitgaan circuit.
Oud 13 april 2005, 15:27   #85
Percalion

Percalion's schermafbeelding

Standaard

Goddank kunnen we dat verwijfde gedrag er wel uitkrijgen met een lobotomie.
Oud 13 april 2005, 16:03   #86
DeoSolis
Schepen

DeoSolis's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Percalion

Mij stoort dat niet het amuseert mij zelf.
Maar wat ik me eigenlijk afvroeg is het volgende.
Het moet toch verschrikkelijk zijn om voortdurend een rolletje te spelen(als het al een rolletje is),als je nooit jezelf kunt zijn.
Ik ben altijd mezelf,ik veeg vierkante mijn kl*tn aan wat de mensen van mij denken,maar wat die jongen doet,en nog vele anderen, kan toch voor de schijn niet zijn?

Lobotomie is wel het verschikkelijkste wat je kunt ondergaan denk ik.
DeoSolis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2005, 16:58   #87
King of beggars and fleas

King of beggars and fleas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Percalion
Ik denk niet dat vivant ermee gediend is dat jij hun logo draagt !
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2005, 17:34   #88
12 sec. of numarx
Provinciaal Statenlid

12 sec. of numarx's schermafbeelding

Standaard

Kansarmen daarentegen zijn maar al te blij met een vertegenwoordiger die de begrippen "context" noch "ironie" begrijpt.
Oud 13 april 2005, 17:40   #89
la_Principessa
Banneling

la_Principessa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas
Ik denk niet dat vivant ermee gediend is dat jij hun logo draagt !
euh...ironie?
la_Principessa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2005, 17:41   #90

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 12 sec. of numarx
Kansarmen daarentegen zijn maar al te blij met een vertegenwoordiger die de begrippen "context" noch "ironie" begrijpt.
de vertegenwoordiging van kansarmen is een zaak van kansarmen en van kansarmen alleen !

Het kan bovendien zijn dat ik de clou hier gemist heb - sorry in dat geval - ik heb het te nu veel te druk met kansarm te zijn .
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 13 april 2005 om 17:42.
Oud 13 april 2005, 17:41   #91

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door la_Principessa
euh...ironie?
aah en dus toch geen ironie ?

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 13 april 2005 om 17:42.
Oud 13 april 2005, 22:41   #92
Eternity
Parlementsvoorzitter

Eternity's schermafbeelding

Standaard

Woaw.

kan ik ergens intekenen in de wolfgang fanclub? Als latent homosexueel voel ik me verplicht dit geniaal persoon te steunen.

Frank Dane

Laatst gewijzigd door Eternity : 13 april 2005 om 22:42.
Eternity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2005, 08:26   #93
jan bekaert
Vreemdeling

jan bekaert's schermafbeelding

Standaard

In naam van de moderne tijd moet alles kunnen.
Homo huwelijken, parenclubs,...
En als je daar tegen bent dan ben je uiteraard meteen een soort paria.
Het is al volstrekt abnormaal dat hetero's elkaar 'eeuwig' trouw beloven in een huwelijk.
Nu gaan ze er nog een schep bovenop doen door homo's en lesbiennes kindjes te laten adopteren.
Men creeert alweer problemen, zorg voor de komende generaties.
Oud 14 april 2005, 08:33   #94
Eternity
Parlementsvoorzitter

Eternity's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan bekaert
En als je daar tegen bent dan ben je uiteraard meteen een soort paria.
Het is al volstrekt abnormaal dat hetero's elkaar 'eeuwig' trouw beloven in een huwelijk.
Nu gaan ze er nog een schep bovenop doen door homo's en lesbiennes kindjes te laten adopteren.
Men creeert alweer problemen, zorg voor de komende generaties.
joint u de fanclub ook?
kunnen we dan vriendjes zijn?

Frank Dane
Eternity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2005, 08:50   #95
lievendr
Provinciaal Gedeputeerde

lievendr's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door snoodaard
Pff de homolebispotten kunnen er weer niet tegen dat bewezen is dat ze ziek zijn in hun kop.
volgens mij is het eerder een bewijs dat het geen kwestie is van opvoeding of progressieve indoctrinatie zoals de rightiewighties altijd zeggen ...
Oud 14 april 2005, 08:58   #96
Andro

Andro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tuurlijk moet dat kunnen.

Citaat:
Nee, Liever elkaar de hersens inslaan als jong getrouwd stel dan op tijd je biezen pakken.

Citaat:
Ja en dan? Heb je er al eens bij stilgestaan dat ook homo- en lesboparen een kinderwens kunnen hebben? Is die wens niet legitiem, omdat men toevallig seksueel en/of relationeel tot zijn eigen geslacht wordt aangetrokken?
Oud 14 april 2005, 09:11   #97
jan bekaert
Vreemdeling

jan bekaert's schermafbeelding

Standaard

Homofielen moeten gewoon van de straatstenen geveegd worden.
Er bestaan geen zinnige argumenten om dat niet te doen, voor onrecht bestaan geen verrechtvaardiging.
Oud 14 april 2005, 09:39   #98
lievendr
Provinciaal Gedeputeerde

lievendr's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Er bestaan geen zinnige argumenten om dat niet te doen, voor onrecht bestaan geen verrechtvaardiging.
onrecht aan wie?
Oud 14 april 2005, 09:39   #99
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Erg eh,......... zelfs jij mag dat.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2005, 10:30   #100
Mephisto
Minister

Mephisto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
't Is maar goed dat jij het zegt, niet iemand die de Nederlandse/Vlaamse taal ook echt beheerst. verrechtvaardiging

Laatst gewijzigd door Mephisto : 14 april 2005 om 10:31.
Mephisto is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be