![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Wolfgang, waar háál je het vandaan? Wát een psychologisch inzicht! Geen speld tussen te krijgen, geen haar verbeterd, merk ik? Nu alleen nog leren omgaan met Freud en je zult zien dat jouw analyse elke vorm van nuance mist. En dientenverstande zal deze aktie dan ook weer leiden tot radicalisering & marginalisering van de opinie. Dat is een blunder die veel mensen maken en die hen vaak duur komt te staan. Dit, omdat deze fixatie, zoals hierboven al vernoemd, vaak leidt tot het tegenovergestelde van het beoogde doel. Prijs: uitsluiting. Genie? U? Neen, dit soort 'kennis' werdt 100 jaar geleden al gebezigd, dus u doet mij meer denken aan een anaal gefixeerde navelstaarder dan aan een genie.. ![]() Succes verder, Wolfgang, want op deze wijze wordt literair talent wel erg lastig inzetbaar.. ![]()
Laatst gewijzigd door Mephisto : 13 april 2005 om 10:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Schepen
|
![]() Sorry ik wil hier nu niet averrechts overkomen,maar een vraag die ik mij al dikwijls heb afgevraagd is de volgende.
Ik heb twee vrienden,bij mij op het werk,die homo,of gay zoals je wilt,zijn, één van die twee ken ik al tientallen jaren,Hij heeft vroeger een resem aan meisjes gehad,en hij gedroeg zich volkomen mannelijk,soms zelf een beetje macho. Een vijftal jaren terug is hij met een jongen gaan samenwonen,wat mij en de andere kennissen verschrikkelijk verwonderde. Niet dat ik daar problemen mee heb,maar ik kon het bijna niet geloven,zeker niet van hem. Welnu sinsdien gedraagt hij zich overdreven vrouwelijk,het is niet van de ene dag op de andere gegaan,maar nu vijf jaar later is hij bijna niet meer te herkennen,zijn gedrag,kledij,...kortom tis een heel andere mens. Hoe komt dat? |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#85 |
|
![]() Goddank kunnen we dat verwijfde gedrag er wel uitkrijgen met een lobotomie.
![]() |
![]() |
#86 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() Mij stoort dat niet het amuseert mij zelf. Maar wat ik me eigenlijk afvroeg is het volgende. Het moet toch verschrikkelijk zijn om voortdurend een rolletje te spelen(als het al een rolletje is),als je nooit jezelf kunt zijn. Ik ben altijd mezelf,ik veeg vierkante mijn kl*tn aan wat de mensen van mij denken,maar wat die jongen doet,en nog vele anderen, kan toch voor de schijn niet zijn? ![]() Lobotomie is wel het verschikkelijkste wat je kunt ondergaan denk ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Kansarmen daarentegen zijn maar al te blij met een vertegenwoordiger die de begrippen "context" noch "ironie" begrijpt.
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
|
![]() Citaat:
Het kan bovendien zijn dat ik de clou hier gemist heb - sorry in dat geval - ik heb het te nu veel te druk met kansarm te zijn ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 13 april 2005 om 17:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 13 april 2005 om 17:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Woaw.
kan ik ergens intekenen in de wolfgang fanclub? Als latent homosexueel voel ik me verplicht dit geniaal persoon te steunen.
Laatst gewijzigd door Eternity : 13 april 2005 om 22:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Vreemdeling
|
![]() In naam van de moderne tijd moet alles kunnen.
Homo huwelijken, parenclubs,... En als je daar tegen bent dan ben je uiteraard meteen een soort paria. Het is al volstrekt abnormaal dat hetero's elkaar 'eeuwig' trouw beloven in een huwelijk. Nu gaan ze er nog een schep bovenop doen door homo's en lesbiennes kindjes te laten adopteren. Men creeert alweer problemen, zorg voor de komende generaties.
![]() |
#94 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
kunnen we dan vriendjes zijn?
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#96 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Vreemdeling
|
![]() Homofielen moeten gewoon van de straatstenen geveegd worden.
Er bestaan geen zinnige argumenten om dat niet te doen, voor onrecht bestaan geen verrechtvaardiging.
![]() |
#98 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |