Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 17 april 2005, 19:52   #81
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Asgard
Daarom dat uw geloofsgenoten de natuur zo respecteren? 8)
Ik begrijp niet wat je bedoelt.
sinan123 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2005, 19:57   #82
Levertraan
Provinciaal Gedeputeerde

Levertraan's schermafbeelding

Standaard

Hij zal de geslachte schapen van het offerfeest bedoelen zeker.
Varkens zijn het in ieder geval niet..
Levertraan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2005, 20:00   #83
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Levertraan
Hij zal de geslachte schapen van het offerfeest bedoelen zeker.
Varkens zijn het in ieder geval niet..
Ohh, ok.
Oud 17 april 2005, 20:05   #84
Qumran
Vreemdeling

Qumran's schermafbeelding

Standaard

Ik zie geen enkel probleem in dat rassenverschil. En als je eens diep nadenkt Asgard, dan denk ik dat je ook niet zo direct een probleem maakt uit dat kleurtje. Onze maatschappij wordt zeker overspoeld door andere rassen en volkeren, maar niet de huidskleur maar hun cultuur vormt een zekere bedreiging. Dat die cultuur sterk gevoed is door religie, vormt denk ik sterker een probleem voor onze samenleving. Is het niet eerder een discriminatie op basis van religie, dan op basis van ras waardoor je haat zo gevoed wordt?

Laatst gewijzigd door Qumran : 17 april 2005 om 20:07.
Qumran is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2005, 20:06   #85
sinan123
Banneling

Standaard

Wie eet er trouwens Foie Gras ?
http://stream.2003.02.garnierproject...l/foiedocu.wmv
(niet geschikt voor de gevoelige kijker)

War ik hiermee dus duidelijk wil maken, is dat ook West-Europeanen aan dierenmishandeling doen.

Laatst gewijzigd door sinan123 : 17 april 2005 om 20:08.
Oud 17 april 2005, 20:08   #86
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
Is het niet eerder een discriminatie op basis van religie, dan op basis van ras waardoor je haat zo gevoed wordt?
Het zijn meer fasen. Eerst was je een racist toen je iemand op grond van zijn religie discrimeerde nu ben je een racist als je iemand op grond zijn ras discrimineert. Later ben je racist als je.....
Oud 17 april 2005, 20:48   #87
la_Principessa
Banneling

la_Principessa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Met al die massamanipulatie is het inderdaad wat moeilijk om nog iets anders te denken dan wat zij willen dat je denkt, ik koester dan ook geen wrok tegenover u eerder medelijden.
Ik hoef geen medelijden hoor. Ben best gelukkig eigenlijk.8)
la_Principessa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2005, 20:59   #88
la_Principessa
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven
Sinan, je bent een lieverd.
Vind ik ook.
Oud 17 april 2005, 21:06   #89
la_Principessa
Banneling

Standaard

Citaat:
Voor mij zijn dat geen mensen, ze zijn nog minder dan wat je van je schoen schraapt wanneer je in een stront hebt getrapt.
*zucht*...
Weet echt ni wat ik van u moet denken hoor. Volgens mij ben je niet eens een slecht mens maar besef je gewoon totaal niet wat je zegt (naïef van mij mss, dat weet ik).
Oud 17 april 2005, 21:50   #90
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door la_Principessa
Vind ik ook.
Dat is heel aardig van jullie.
Oud 17 april 2005, 22:29   #91
mad_drone
Gouverneur

mad_drone's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar mad_drone
Standaard

Citaat:
Rasvermenging is in strijd met de wil de natuur en de evolutie van het menselijk ras. Door het maken van bestaards schep je een wezen welke zijn [size=3]ontwikkeling het midden houdt tussen beide ouders. [/size]

[size=3]"Zulk een paring gaat echter ook lijnrecht tegen de bedoeling der natuur in, die er steeds op gericht is, om het gehele leven op aarde tot steeds hogere ontwikkeling te brengen. Hiertoe is het echter noodzakelijk, dat niet het hogere met het lagere wordt verbonden, maar dat het alleen om het eerste gaat. De sterkere moet heersen, en mag niet met de zwakkere samensmelten, om zo zijn eigen grootheid te verspelen. Alleen een geboren zwakkeling kan deze natuurwet wreed vinden, maar daar is hij dan ook slechts een zwak en bekrompen mens voor; want indien deze wet niet van kracht was, dan zou er immers geen veredeling van de levende natuur denkbaar zijn. Het gevolg van deze overal in de natuur heersende drang tot zuiverheid van ras is niet alleen de scherpe begrenzing van ieder der rassen, maar ook, dat de individuen van een bepaald ras allen eenzelfde bepaald karakter hebben."

[/size]
dit is het misbruiken van de evolutietheorie op een belachelijke wijze. Dat ie de evolutietheorie hanteert haal je uit de eerste post. Daarentegen blijkt uit zijn theorie dat de evolutie doelgericht moet doorgaan omdat de natuur een zekere wil heeft. Nou moet ik zeggen, de evolutietheorie gaat hier helemaal niet uit. De evolutie is gestoeld op een selectie die afhangt van omgevingsfactoren en geleid tot organismen die gedegenereerd zijn tov van hun voorouders qua complexiteit maar wel béter kweken. Het gaat hem niet om de sterkste, maar echter om de best aangepaste. Dat een succesvolle mutatie al snel een grote schare nakomelingen heeft toont net aan dat de natuur niet een drang heeft naar zuivere rassen. Dat uiteenlopende stammen bacterieën nog steeds genen kunnen uitwisselen toont dat ook aan.

Verdere commentaar: de eerste diaspore van de hominiden vond plaats 800.000 voor ons. de Neanderthalers werden 100.000 jaar geleden in onze streken weggeconcureerd door de homo sapiens, die nog iets langer in afrika was blijven ontwikkelen. Verder is het zo dat de hersenontwikkeling reeds in de economische niche in afrika heeft plaatsgevonden, toen de groepen waarin onze voorouders tesamen leefden groter werden. Daardoor had men een betere sociale intelligentie nodig om, kort gezegd, meer nakomelingen te hebben en minder ruzie met andere stamgenoten. Dat veroorzaakte onze grotere hersenen.

Voor je je laat inpakken door indoctrinatie die te pas en te onpas de evolutietheorie hanteert, stel ik je voor om je eerst eens te verdiepen in kwaliteitsvolle literatuur. "evolutie, triomf van een idee" is geschreven door Carl Zimmer en bevat meer dan 320 pagina's, met een bibliografie van 10 pagina's lang. Tis maar een idee natuurlijk. Als je me niet wil geloven dat wat je daarnet verkondigde nonsens was, dan moet er maar eens wetenschappelijke literatuur op nazien.
mad_drone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2005, 18:55   #92
Asgard
Burger

Asgard's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mad_drone
dit is het misbruiken van de evolutietheorie op een belachelijke wijze. Dat ie de evolutietheorie hanteert haal je uit de eerste post. Daarentegen blijkt uit zijn theorie dat de evolutie doelgericht moet doorgaan omdat de natuur een zekere wil heeft. Nou moet ik zeggen, de evolutietheorie gaat hier helemaal niet uit. De evolutie is gestoeld op een selectie die afhangt van omgevingsfactoren en geleid tot organismen die gedegenereerd zijn tov van hun voorouders qua complexiteit maar wel béter kweken. Het gaat hem niet om de sterkste, maar echter om de best aangepaste. Dat een succesvolle mutatie al snel een grote schare nakomelingen heeft toont net aan dat de natuur niet een drang heeft naar zuivere rassen. Dat uiteenlopende stammen bacterieën nog steeds genen kunnen uitwisselen toont dat ook aan.

Verdere commentaar: de eerste diaspore van de hominiden vond plaats 800.000 voor ons. de Neanderthalers werden 100.000 jaar geleden in onze streken weggeconcureerd door de homo sapiens, die nog iets langer in afrika was blijven ontwikkelen. Verder is het zo dat de hersenontwikkeling reeds in de economische niche in afrika heeft plaatsgevonden, toen de groepen waarin onze voorouders tesamen leefden groter werden. Daardoor had men een betere sociale intelligentie nodig om, kort gezegd, meer nakomelingen te hebben en minder ruzie met andere stamgenoten. Dat veroorzaakte onze grotere hersenen.

Voor je je laat inpakken door indoctrinatie die te pas en te onpas de evolutietheorie hanteert, stel ik je voor om je eerst eens te verdiepen in kwaliteitsvolle literatuur. "evolutie, triomf van een idee" is geschreven door Carl Zimmer en bevat meer dan 320 pagina's, met een bibliografie van 10 pagina's lang. Tis maar een idee natuurlijk. Als je me niet wil geloven dat wat je daarnet verkondigde nonsens was, dan moet er maar eens wetenschappelijke literatuur op nazien.
Kwaliteitsvolle literatuur noem je dat... Ik noem dat zionistische propaganda, joodse leugens en Marxistische onzin. Carl Zimmer is niet zomaar een jood, het is een zionist die rassengelijkheid predikt, allemaal bedoeld om het blanke nationalisme te vernietigen. Joden zijn goed in leugens propaganderen, de zionistische media en pers doet de rest.
Blanken bouwen raketten waarmee ze mensen de ruimte in sturen, negers in Afrika aanbidden bomen en eten elkaar op, maar we zijn natuurlijk allemaal gelijk.
Oud 18 april 2005, 20:14   #93
Asgard
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Qumran
Ik zie geen enkel probleem in dat rassenverschil. En als je eens diep nadenkt Asgard, dan denk ik dat je ook niet zo direct een probleem maakt uit dat kleurtje. Onze maatschappij wordt zeker overspoeld door andere rassen en volkeren, maar niet de huidskleur maar hun cultuur vormt een zekere bedreiging. Dat die cultuur sterk gevoed is door religie, vormt denk ik sterker een probleem voor onze samenleving. Is het niet eerder een discriminatie op basis van religie, dan op basis van ras waardoor je haat zo gevoed wordt?
Neen, want het zijn rassen die culturen scheppen, niet andersom. Laagstaande mensen en rassen hebben dan ook minderwaardige culturen in vergelijking met onze, Europese blanke culturen. Ik noem dat geen discriminatie maar het hogere niet willen binden aan het lagere.
Oud 18 april 2005, 20:21   #94
Asgard
Burger

Standaard

Citaat:
*zucht*...
Weet echt ni wat ik van u moet denken hoor. Volgens mij ben je niet eens een slecht mens maar besef je gewoon totaal niet wat je zegt (naïef van mij mss, dat weet ik).
Je zegt het zelf: naïef.
Denk je echt dat het allochtone uitschot (lees: hangjongeren) je iets hoger acht dan wat ik daar neerschreef?
Oud 18 april 2005, 20:26   #95
Asgard
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sinan123
Ik begrijp niet wat je bedoelt.
Je weet dus niet meer wat je schreef?
Citaat:
De natuur vertelt ons dat we allemaal mensen zijn en respect voorelkaar moeten hebben.
Citaat:
Daarom dat uw geloofsgenoten de natuur zo respecteren?
Oud 18 april 2005, 20:32   #96
la_Principessa
Banneling

Standaard

Citaat:
Denk je echt dat het allochtone uitschot (lees: hangjongeren) je iets hoger acht dan wat ik daar neerschreef?
Wat ze van mij denken interesseert me geen ene moer.

(Trouwens voor mijn part noemen ze mij maar stront of noem jij hen maar zo. who cares? Ik vind zo'n uitspraken gewoon laag en doe er bijgevolg niet aan 8))
Oud 18 april 2005, 20:36   #97
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat ze van mij denken interesseert me geen ene moer.

(Trouwens voor mijn part noemen ze mij maar stront of noem jij hen maar zo. who cares? Ik vind zo'n uitspraken gewoon laag en doe er bijgevolg niet aan 8))
Heel nuchter.

Als we naar Asgard moesten luisteren zouden alle autochtonen en allochtonen elkaar haten door een paar racisten en/of hangjongeren.
Oud 18 april 2005, 20:59   #98
Asgard
Burger

Standaard

Citaat:
Heel nuchter.

Als we naar Asgard moesten luisteren zouden alle autochtonen en allochtonen elkaar haten door een paar racisten en/of hangjongeren.
Dat is ook mijn betrachting en ik zet mij in het dagelijkse leven ook in om de haat aan te wakkeren, iets waar ik bijzonder goed in slaag trouwens.
RaHoWa!
Oud 18 april 2005, 20:59   #99
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
Je weet dus niet meer wat je schreef?
Nee, ik begreep niet wat u bedoelde met '' Daarom dat uw geloofsgenoten de natuur zo respecteren?'', maar dat is me al uitgelegd.
Oud 18 april 2005, 21:01   #100
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat is ook mijn betrachting en ik zet mij in het dagelijkse leven ook in om de haat aan te wakkeren, iets waar ik bijzonder goed in slaag trouwens.
RaHoWa!
Gefeliciteerd, het zal vast niet moeilijk zijn.
Het is trouwens veel makkelijker om haat aan te wakkeren dat haat te laten ophouden. Netzoals het veel makkelijker is om iets te vernietigen, dan iets optebouwen.

Laatst gewijzigd door sinan123 : 18 april 2005 om 21:02.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be