![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn er zo nogal wat hé, ... Prostituees die dat doen uit wraak, Klanten die dat doen uit wraak, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk is hier enige Nuance in de zaak hé Nynorsk, mensen die besmet worden die ter goeder trouw zijn dat is iets anders, Maar persoonlijk vind ik dat als ge uw vrouw bedriegt en haar dan nog eens besmet ook met al was het maar schaamluizen ge een vuil vies vettig ventje zijt en tuurlijk heb ik dan wel medelijden met die vrouw en is het natuurlijk niet haar schuld zij kan immers niet weten dat ze met zo nen vetzak te doen heeft. Dat zijn dan die zogenaamde uitzonderingen, maar met nen onozelaar die zonder bescherming altijd maar wisselende contacten heeft of dat nu met mannen of vrouwen is dat maakt zelf niet uit, en dan verschiet dat hij AIDS aan zijne flikker heeft, sorry maar daar heb ik geen compasie mee. Ge moet uw verstand maar gebruiken hé. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Reden genoeg om die rommel nooit meer te kopen, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar je vergeet dat hiv iets is dat je kunt oplopen door één enkele misstap, één enkele stommiteit. Een vrouw die nog nooit onveilig heeft gevreeën, kan hiv oplopen door die éne keer, die éne keer dat ze toch onveilig heeft gevreeën. Die mensen zijn al genoeg gestraft voor hun 'stommiteit' omdat ze hiv hebben, die kunnen een negatieve behandeling door mensen als jij echt wel missen. Die éne fout kan hen doen doorgaan voor vuile slet, iemand die het met iedereen doet, onveilig,... Je oordeelt over mensen zonder de achtergrond te kennen. Zet dat idee eens van je af dat mensen die aids krijgen, mensen zijn die vaak onveilig vrijen, mensen die het met iedereen doen,... Mensen zijn niet perfect, mensen doen al eens domme of onveilige dingen. Sommige domme dingen hebben geen negatieve gevolgen, of nauwelijks negatieve gevolgen, en soms heeft het gigantische gevolgen. Uit verschillende enquetes blijkt trouwens dat de meerderheid van de mensen al eens onveilig gevreeen heeft. De meeste mensen zijn dus blijkbaar je respect niet waardig.
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#86 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar minder trouwe mannen dan getrouwde. En hoe zit het met de vrouwen? Citaat:
Het ultieme voorbehoedsmiddel, niet? Niet dat ik het propageer hoor. Ik zou mezelf omschrijven als: gehuwd maar niet fanatiek. Maar elk moet voor zichzelf maar uitmaken hoe hij wenst te leven. Goeie raad hoef je van mij niet te verwachten. Trek je plan Pak een man Doe je zin Betrek er mij niet in Citaat:
Wie maalt er om het verschijnen of verdwijnen van een diersoort min of meer? Citaat:
Doch als mijn pensioen zou moeten betaald worden van priesterzoontjes (ik verwacht een ware 'boom' met de frisse nieuwe moderne paus) dan zal het ook geen vetpot zijn. ![]()
![]() |
![]() |