![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() Toch grappig dat het nu net Bracke is die de klappen opvangt!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Beste Robert,
Dit wil toch ook even kwijt; Dat GB als mediaminister geen macht heeft vind ik een spijtige zaak, maar dat hij daardoor geen standpunt kan innemen over het monddood maken van de grootste Vlaamse partij vind ik dikke zever. Ivm het optreden van politici in debiele tv-programma's heeft hij wel een standpunt ingenomen (die ik volledig deel,maar waar men eens goed mee gelachen heeft en rustig verderdoet, de vrt op kop!). Mag ik je eraan herinneren dat de nva de vorige verkiezingen is ingegaan met als slogan "respect voor 6 miljoen Vlamingen", of was dit ook enkel principieel maar practisch niet haalbaar? |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bliksemafleiders zoeken omdat ze de echte problemen in de maatschappij niet aankunnen! Het Vlaams Belang plukt er de vruchten van en terecht! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Europees Commissaris
|
![]() Bericht aan jan hyoens.
Er is toch wel een verschil tussen het veroordelen van deelname aan debiele TV-spelletjes door politici in het algemeen en kritiek geven op de VRT betreffende een ondemocratische maatregel t.o.v. één bepaalde partij. Ik vind dat ook een spijtige zaak, maar stel dat hij het toch zou doen, denk je dan ook niet dat de andere zogenaamde democratische partijen in koor zouden roepen "Bourgeois kiest zijde van Vlaams Belang. Ontslag." Dit gezegd zijnde moet ik je melden dat toen ik vandaag mijn krant opensloeg het weeral al BHV was wat de klok sloeg. De splitsing is meer dan ooit veraf. Ik denk dan ook dat het sowiezo ontslag zal worden. BVH is daardoor natuurlijk niet gesplitst, maar aanmodderen zoals nu gebeurt heeft geen zin. Wat er ook gebeurt, the winner is... Goed voor jullie, iets minder voor ons. Soit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() Politiekers en hun partijen moeten consequent zijn en de enige partij die dat altijd is geweest is het Vlaams Belang.
Beloftes nakomen is niet moeilijk als je je aan uw idealen houdt! NV-A heeft daar een fout in gemaakt door toch mee in de regering te stappen ondanks de dreigementen over BHV en zal dan ook de prijs daarvoor mogen betalen bij de volgende verkiezingen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
|
![]() Dat het Vlaams Belang maar een eigen zender opstart.
De VRT wordt inderdaad betaald met ieders belastinggeld, maar het is de meerderheid in het parlement, in de gedaante van de regering, die bepaalt hoe dat geld wordt besteed. Indien de VRT een publiek forum wil zijn waar een veroordeelde partij, die geen berouw toont en een arrest van een rechtbank demonstratief naast zich neerlegt, ongeremd racistische praat mag verkopen, moet diezelfde meerderheid de geldkraan maar dichtdraaien. Democratie is altijd de dictatuur van de meerderheid. Soms is dat goed, soms is dat slecht. Het ligt er maar aan welke ideologie je aanhangt. In dit specifieke geval is het goed. Nu nog de partijdotaties afnemen (perfect mogelijk, maar de wil - of beter het lef - ontbreekt) en Dewinter en co achter de tralies zetten, zoals dat hoort met misdadigers, en we hebben weer een probleem minder. De halfzachte aanpak van het Vlaams Belang helpt die partij slechts aan legitimiteit. Daar moest het maar eens mee afgelopen zijn. En hun kiezers? Ach, die zullen eerst wat amok maken en ons later dankbaar zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dewinter en co achter de tralies? ![]() Ik ken er veel van de sossen die veel meer op hun kerfstok hebben, denken we maar aan al de corruptie schandalen tot zelfs moord en die hebben nog geen dag achter de tralies gezeten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#92 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#93 | |||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#94 | |||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
|
![]() Citaat:
(wat BHV betreft wacht ik nu op een officiële reactie van de nva!) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
|
![]() Citaat:
voila c'est ca meer moe dat nie zijn... 't zal stil zijn op den tv wat politieke partijen betreft...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | ||||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Met andere woorden: het Vlaams Blok had zijn eigen propagandakanaal, maar is verplicht geweest dit op te doeken. Net zoals ik al zei. Citaat:
Citaat:
![]() Het is trouwens aan éénieder om leugens, verdraaiingen en propaganda te herkennen en ontcijferen. Noch het VB, noch de andere partijen hebben een monopolie op de waarheid of de leugen. Citaat:
![]() Een debat tussen het VB en mensen die er andere meningen over nahouden is dus blijkbaar teveel gevraagd? Naar mijn bescheiden mening ligt immers daar de bescherming in, nl. in het toelaten van alle meningen en het laten clashen van die meningen. Volgens mij is dat zelfs een democratisch principe. Maar ja, u was natuurlijk voorstander van een dictatuur (van de meerderheid die u op dit moment goed uitkomt), nietwaar? Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#98 |
|
![]() zoals ik al zei wegens de leugens op papier in het Vlaamse regeerakkoord (onverwijlde splitsing BHV) mag geen enkele Vlaamse regeringspartij nog op de VRt komen ...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Europees Commissaris
|
![]() Om de democratie te beschermen moet men diegenen die haar willen vernietigen
oindemocratisch behandelen. We zgen in een recent verleden hoe een volk zich liet wijsmaken dat ze uit übermenschen bestaat en uitzwermden om de nodige "Lebensraum" te veroveren. De miserie die dat veroorzaakte is gekend (& men kan het niet laten: diegenen die zuchtten achter de muur van het getto van Warschau, bouwen er zelf een). 1 op 4 van de Vlaamse kiezers zou met plezier een muur bouwen en alles wat "vreemd" is buitengooien of pesten. In Zuid-Afrika heeft men goudmijnen en toch kon dat land door de afhankelijkheid van de rest van de wereld zijn "apartheid" van "übermenschen" niet in stand houden : welke idioot gelooft dat we dat hier op deze heilige grond gaan kunnen doen ? Elke vorm van welvaart beste consumenten, hebben we te danken aan onze winsten gemaakt door het verkopen van producten en diensten aan buitenlanders, vreemdelingen met de hulp van kapitaal geleverd door diezelfde vreemdelingen en buitenlanders... & die kunnen ons missen en links laten liggen... slecht nieuws raakt vlugger de wereld rond dan goed nieuws... Dus laat de VRT, VT4, VTM het Vb gerust doodzwijgen... ze bewijzen er ons allemaal een dienst mee.